Na německých webech není problém najít mašinu s 80 000km a nikdo se za to nestydí. Překročí ale hranice a ejhle, je tam 40 000km....to fakt nechápu, proč????
Bidlo>hen heeeen>tak tak, serviska neni zas takovej problém udělat... jedině snad pak pomůže si zavolat přímo do servisu onoho auta a at vyjedou kdy a co za servis bylo... neni to vše tak jednoduché, jak vypadá, mělo by se hlavně schválit, že auto můžete garančně a dále včetně zápisu do servisky servisovat i jinde, než jen u dealera co vám auto prodal nové, resp. u dealerů té a té značky auta a tím i odstranit omezování pro kupující nového vozu/moto, prostě aby mohl i jiný servis dělat garanční prohlídky a další servis i se zapsáním do servisky a bylo to možné, samozřejmě by takový servis musel mít pověření a souhlas od všech značek co by mohl dělat, ale byl by to tím autorizovaný servis, tím by se zde zvedla konkurence mezi autorizovanými servisy, tím by padly ceny, takže už by to nebyla taková rána jezdit do autorizovaného servisu a jezdili by všichni a pěkně vyplnovali servisku a pak by se nestáčely tacha a vše by se uvedlo tam kde je to třeba v Německu a to je dalších x faktorů co by se zde muselo změnit, aby trend stáčení tacho ustoupil.
pokud nevíš, tak existuje jistá bloková vyjímka, která umožňuje jít na servis i do neautorizovaného servisu. Je ale nutné aby tam vše udělali dle postupů dané značky.(tzn.nebudou o moc levnější) problém příchází ve chvíli kdy je problém.
Pak přichází do hry většinou importér a ten prověřuje jestli vše bylo dle platných norem uděláno, vyměněno, utaženo... a pokud ne tak snmůla
no tak vidíš pokud je problém je problém, takže tenhle příspěvek je platnej jako mrtvýmu zimník.
JESE>hen heeeen> ty idealisto, na tohle by ti pristoupil jedine blazen...chvalabohu alespon zatim.
...a vsem cipy do hlavy, GPS, history...at si te kazdej hned muze precist, plus nejaky novy osobni kreditni system...duverohodnosti, platebni schopnosti ...a tak...
co to tady vymejslis, ty zavislaku...
...pokud je nekdo blbej a neumi si koupit motorku tak at plati, je smesny se dovolavat ochrany, navic svy blbosti.
Neber to osobne, jen jsem se vzil do toho Matrix systemu, kterej zde navrhujes, takovyhle uvahy jsou nebezpecny, pripomina mi to trochu ty frasky co posledni dobou navrhuji nasi zakonodarci, ale jinak nic ve zlym.
Jeste jeden napad, co takhle uzakonit aby sis mohl koupit novy vozidlo az to stary dojezdis uplne na doraz, bez moznosti ho prodat... , a kdyby sis ho zrusil , tak tva smulaa a na novy bys mel narok az za dalsich 5-10 let lol , musim ten navrh poslat Bursikovi lol
???? o čem to sakra mluvíš? četl jsi dobře? na co by mi přistoupil leda blázen? psal jsem, že tenhle systém (ručíš pod pokutou za nestočení tacha, když to dáváš do bazaru) UŽ TADY ZAVEDEN JE, to není žádnej Matrix, tak to prostě je, naštěstí jen v některých bazarech, nic takového jsem nenavrhoval, UŽ TO TADY DÁVNO JE, jen jsem polemizoval, že to je jen někde, takže zase je to k ničemu, protože ten co ví, že je to stočené to dá do bazaru, kde to není...
Co já tady navrhuji za Matrix? co to meleš za blbosti? přečti si příště pořádně moje příspěvky. Jediné co jsem řekl, že by se mělo udělat, je, že auto/moto by se mohlo servisovat nejen přímo u dealera, kde jsi ho koupil, ale u servisu, který by měl schválení od výrobců a byl by akreditován, takže by se zvětšil konkurenční boj a tím snížily ceny atd. nebudu to celé vysvětlovat znovu... a pokud myslíš zrovna tohle a že je to Matrix, pak maj v jiných zemí asi Matrix a ty jsi odněkud vylezl do tohoto světa a roku 2008 po 50letech
Naposledy editováno 28.07.2008 15:53:52
Petr_cz>Přesně jak píše maajkee napařit těm prodejcum takovej flastr, až se z toho pose*ou. Mimo jiné auto/moto bez servisky bych nekoupil, protože je to většinou stažený a nějaký kecy pána prodejce o servisování mě vůbec nezajímaj.
Ono to není tak jednoduchý někomu dokazovat že ten a ten stočil tachometr, servisní knížka kolikrát není(hodí se do koše), a když už někoho pristihneš při "činu" že něco dělá s palubkou a je na to napíchnutej, tak tě leda tak pošle do pr... že si dělá kontrolu nebo nějakou opravu, načítá registr chyb apod.,víc s tím nenaděláš není proti tomu obrana a nebude. Prodávají se KM na displeji, né auta
Je to přesně tak jak se tu píše - lidí co chtěj to maj
RGbiker>Moje Ninja rok 98 ma 76 000 km na tacho. Mam ji 6. rok a kdyz jsem ji tehda kupoval, mela jako ctyrleta na tacho 24 000 km. Do motoru zatim krom bezneho servisu (ventily, rozvody, olej) nebylo hrabano a doufam, ze to tak jeste chvili zustane. Nechci vsak videt, az to budu jednou prodavat. S najetejma 100 000 km to NIKDO nekoupi, takze pak budu mit 2 varianty: bud stocit nebo prodat za hodne hodne levno... nebo radsi neprodavat, nechat a pak s tim za 20 let jezdit Horice ve tride Klasik nad 350 ccm :)
Wario>naštěstí se mi zdá že tahle úchylka v čechách upadá .
tak to si nemyslím,jelikož prodávám motorku 4sezony jetou a má najeto 36tis a potencionální kupec ti řekne není to moc??? co myslíš,že udělám abych to prodal???... :o
BTW: Nevím co je pravda na těch kilometrech ,ale od toho si při koupi motorku projedeš . Moje má nalítáno necelých 45 000Km bez žádnýho přetáčení ,motor odpovídá ale taky odpovídá tomu ,že ji nikdo nedával kouř a je v pohodě . Jenže když to kupuješ a prodáváš ve velkým je to asi nutnost ,ale za to si fakt můžeme mi . Kdyby se brali motorky podle stavu motoru a ne podle km ,nebylo by to . Můj názor .
Aaron>Petr_cz> Je zajímavé,že v SRN je prokázané stočení tacho hodnoceno jako trestný čin tzn. rovnou k soudu.
Zas tak optimistickej bych nebyl. I na německých servrech najdeš bezproblémově motorky 15-20 let starý s "Kilometerstand"-em 30-40 tis. Přitom ten jejich kouzelnej "Kilometerstand" může mít dva významy, a to jak počet ujetých kilometrů, tak stav tachometru. Ono totiž řadu těchto věcí jsme odkoukali právě od Němců. Ostatně byli to právě kdo začínali dělat tacháky s šestimístným počítadlem, právě v naději aby se při prodeji nekecalo. No nevyšlo to....
Párkrát jsem to tak dělal s autem a byli ochotný a dohledali mi historii.
Nutno dodat, že vozidlo bylo podle jejich záznamů po těžkým kreši a v žádným případě nedoporučovali koupi....Bylo to divný, tady v čechách to byla krásná leštěnka se serviskou
nyní mám xt350 s 30.000 motoricky super (měnil jsem v zimě gufera na klice a všechny díly tak v 50% tolerance)
taky jsem mel XRV-750 s 50.000, mělo ještě původní retezovku, kotouče a podobné verschleissteile s naprosto minimálním opotřebením, motoricky taktéž perfektní stav..
Při prodeji jsem tacho nikdy nestočil a motorku prodal vždy bez problému.. myslím tedy že hlavou přemýšlející lidi v čechách jsou..
jinak někdy jde vychcanost do extrémů- olítané endura (najeto XX hod)
Dvouletá motorka- najeto 30.000
Ctyrletá motorka - najeto 35.000
osmiletá motorka- najeto 25.000
dvacetiletá motorka- najeto 22.000
(viz kawasaki kle-500 motoinzerce)
tomu už se musím úplně smát..
Je to od souseda co to koupil novy v Yamaze - porad v cizine tak skoro nejezdil. Ale bojim se až to budu chtít třeba na jaře prodat tak mi nikdo neuvěří že je to skoro nový a dostanu max 70-80 tis
Čech když kupuje auto nebo motorku tak si neřekne jéé ta je hezká/zachovalá, ale jéé tak málo km. Vidím to dost často v práci. Konečně mě to taky tak trochu živí. Pán přijede.. "koupil jsem si auto, potřebuju ho jen zkontrolovat" na tachu+-100. A pána čeká investice cca 30%z ceny vozu (taky né vždy samo., jen příklad) pán odchchází nas*aný. Je to furt stejný, a bude.
Když se na to podívám z mého pohledu, taky bych přemýšlel jestli koupit motorku s 50k. ono se to nezdá, ale je to docela ranec a příjdou investice. Můžete se třeba s motorkou dělat leštit a udržovat, ale pořád je to jen stroj a ten se chtě nechtě opotřebovává. Já bych jí tedy nekoupil. Raději dám víc peněz za jinou motorku, než během sezony řešit kraviny jako gufera apod.
Sem se nějak rozepsal