Já bohužel ne a kudy chodím, tak slyším stejné negativní postřehy jaké mám sám.
Dodací lhůty nefungují, komunikace špatná ,dohodnuté slevy nefungují, jediné co funguje je obratem poslaný mail s číslem účtu a cenou, kterou je třeba uhradit.
Co Vy na to?
Naposledy editováno 22.07.2008 06:38:57
vím, že to asi není relevantní, ale předtavte si tu drsnou logistiku a náročnost organizace + administrace při takovém záběru sortimentu ND a té spoustě dodavatelů...
O Motolights nemluvě s kámošem tam máme cca 6 týdnů objednaný čirý skla do blinkrů a dosud nic ani telefon. Už jsme sehnali za ty prachy celý čirý blinkry a sklíčka si je už můžou narvat.
Naposledy editováno 22.07.2008 21:43:06
Telefonem informace kdy přijde zboží, když přišlo, sami zavolali, e-mailem jsem zavazne objednal, obratem prisla proforma faktura, kterou jsem uhradil na jejich ucet (nerad sponzoruju postu za dobirkovny) a do 2 dnu mi prisel balik s objednanym zbozim. Cela tahle procedura trvala tyden.
Vse tedy slo jak ma normalne byt pri nakupu pres net, nemohu si stezovat, ba naopak, mohu doporucit k dalsimu nakupu.