Dělal někdy někdo nějaké objektivní srovnání brzd s klasickými a "pancéřovými" hadičkami? Nebo jde jen o "rumour"?
U předchozího bajku sem dával pancíře jen z toho důvodu, že jsem měnil řidítka za širší a tudíž sem potřeboval delší hadice. Rozdíl po montáži sem nepocítil žádný, ale sem laik. Když bych chtěl zlepšit brzdnej efetk, volim radiální pumpu a při tý příležitosti i opletený hadice.
Roubi_R1>V běžným provozu pancíře moc efekt nemají. Měl jsem klasiku, pak ji vyměnil za pancíře a brzdí to "pořád" stejně. V extrému pancíř nevadne, ale to je fakt hodně vyjímečný, že by to člověk poznal jinde, než na okruhu. To už je lepší argument, že mám repliku a chci být in s pancířem, než že to bude lépe brzdit. Frajeřína za 3500 kč. Jestli není nutné měnit z vážného důvodu, nechal bych klidně gumové a ty prachy vrazil do něčeho jiného. I s klasickejma hadicema ty mašiny brzdí jak sviňa.
gumové hadice se musí měnit
edgar_23>Dalos76> Prave ja zadny srovnani nemam...na vlastni kuzi jsem nezkousel stejny moto s origo a pak pancere...tak prave to chci vyzkouset jestli je to pravda...ale vsichni rikaji ze jo...co teda vim...ze je to lepsi a neni packa tak gumova po delsim brzdeni...tak az je tam dam tak uvidim a napisu treba a kdyz uz teda nebude zlepseni v brzdym ucinku tak aspon dobrej pocit ze pancere maj o dost delsi zivotnost nez origo...ty se maj meniz po 3 letech prej...
dej bacha aby pak po tom delším brždění nebyla ta páčka pancéřová lol
Měl bych ale tedy ještě otázku - čím konkrétně se odlišují "radiální brzdy" od "normálních"?
Padlo tady "radiální pumpy", ale našel jsem jen zmínky o radiálních brzdičích - znamená to, že kapalina působí třeba na nějaké klínky a ty teprve na brzdové destičky? V čem je výhoda?
Nemáte někdo link na šémátko?
Naposledy editováno 18.07.2008 12:45:10
www.motostar.cz/cs/tuning-2189/radialni-pumpy-1658/
moto.hmoto.cz/cz/trw-brzdove-dily/radialni-pumpy/
Naposledy editováno 18.07.2008 13:24:02
Co z toho vyplývá?
. . . kdo chce brzdit tak nesmí šetřit na brzdových destičkách.
BikerLaky>Dalos76> Hned bych se jí dal i na svoje TDR kdyby to nebylo, tak drahé...
www.motostar.cz/cs/tuning-2189/radialni-pumpy-1658/
moto.hmoto.cz/cz/trw-brzdove-dily/radialni-pumpy/
Mhmm, to jsou docela pálky, co? ale šémátko jsem zatím nenašel..
No, kvalitní destičky a brzdit a předvídat..
Pancerove hadice se davaji proto ze ta origo gumova hadice ti postupem casu starne a puchri a diky tomu se pri brzdeni NAFUKUJE!- a packa ti mekne a hovno brzdi.
Zivotnost gumove hadice mas +-3-5let aby byla 100% toto pisou primo japonci.
Tedy kdyz mas mrdku do 5let stoletou a nepouzivas ji na zavody nema cenu to menit nepoznas rozdil.
Vice dulezitou vec bych ale upozornil ze pancerove hadice musi mit atest! A to maji jen znackove treba Lucas...
A atest plni jen lysovane benja! Nikdy ne sroubovane.
Dale Hill tu pise ze mu gsxr s radialnima brzdama hovno brdi...
Tak to budes mit nekde problem pac co jsem testoval K6 Gsxr1000
tak stacilo se trochu jemne dotknout a motorka sla na predek.(vse origo desky)
Jestli mas na picu desky pak ti to hovno brzdi.
A nejde to jen o brzdny ucinek ale i DAVKOVANI...
tedy tobe samponku bych doporucil jak pancerove hadice tak radialni brdovou packu + nissin zlate desky a uvidis ten rozdil.
Bohuzel asi je nebudes mit barevne ci nejak posrane jak cirkus.
Jo davej si pak bacha at se s tim hned nevyplestis. lol
Jo a origo radialni brzd.pumpu nissin mas za nejakych 5000tis
Naposledy editováno 18.07.2008 18:46:46