globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Homologační vložka...ano nebo ne?
 
10.6.2008 v 13:13
Mám laďák a k němu homologační vložku..zajímá mě, jestli je ten výfuk konstruován tak, aby měl lepší vlastnosti, když je vložka venku ebo když je vevnitř...???
Předchozí
1 2
Následující

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 13:17 | Nahoru | #1
venku vložka je jenom proti hluku

Naposledy editováno 10.06.2008 13:18:05

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 13:28 | Nahoru | #2
Vložku ven , pak Ti to teprve pojede - né jako v pátek odpoledne od HANKY !! lol lol lol

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 13:40 | Nahoru | #3
ja kdyz z vyfuku homologacni vlozky vyndam tak mi to jede vyrazne hur....

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 13:44 | Nahoru | #4
na fazim malym to jelo stejne s i bez.ale bez byl lepsi zvuk :D

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 13:44 | Nahoru | #5
tak to máš náký špatný pač homologační vložka je tam kuly homologaci a ne zvýšení výkonu

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 13:55 | Nahoru | #6
Vložka musí mít křidélka , pak to teprve lítá !! lol lol lol lol

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 14:01 | Nahoru | #7

matrixbiker>tak to máš náký špatný pač homologační vložka je tam kuly homologaci a ne zvýšení výkonu



to bylo na me? ono zase neni pravidlo ze cim min prekazek ve vyfuku tim lip to jede .... ostatne muzu pujcit, to ze to "bez" jede hur nez "s" pozna kazdy.... seriove svody(lehce upravene) a koncovky BOS (coz bych nevidel jako extra "neznacku")

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 14:33 | Nahoru | #8
jak se ta vložka vyndává?

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 14:34 | Nahoru | #9
Rozdíl v jízdních vlastnostech nepoznám, ale bez vložky to dělá ultramegahustokrutej kravál, že se s tim stydím jet po městě.

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 14:41 | Nahoru | #10
já mám zvuk taky selkem brutální a to tam mám tu vložku ale zajímalo by mě jaky by to bylo bez tý vložky, ale nevím jak jí vyndat?

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 14:43 | Nahoru | #11
vložka je na šroubek povětšinou ze spoda

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 14:52 | Nahoru | #12
mám tam ladák arrow viz dbmoto ale žádnej šrouber tam nemám...?

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 15:22 | Nahoru | #13
nikdo nic?

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 16:43 | Nahoru | #14

Dina-1>Vložku ven , pak Ti to teprve pojede - né jako v pátek odpoledne od HANKY !! lol lol lol


To už si nepamatuju kurňa...

Homologační vložka...ano nebo ne?

10.6.2008 v 16:43 | Nahoru | #15
Nevíte, jestli se dá přeprogramovat řídící jednotka co je v motorce nebo je třeba kupovat Power Commander?

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 12:31 | Nahoru | #16

Indigo>Nevíte, jestli se dá přeprogramovat řídící jednotka co je v motorce nebo je třeba kupovat Power Commander?


Power Commander... Tj misto řídící jednotky a zvyseni vykonu?.?

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 12:37 | Nahoru | #17

Indigo>Nevíte, jestli se dá přeprogramovat řídící jednotka co je v motorce nebo je třeba kupovat Power Commander?



no seriove jednotky vetsinou pregprogramovat nejdou... ale jsou vyjimky, treba u suzuki jde s mapou v urcitejch mezich hybat... ducati,aprilka atd zas maji vymene EPROMky s mapama... jak FZ1 nevim, ale rekl bych ze tam bude PC asi nejjednodussi reseni jak si hrat se smesi...

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 12:39 | Nahoru | #18

misut22>Indigo>Nevíte, jestli se dá přeprogramovat řídící jednotka co je v motorce nebo je třeba kupovat Power Commander?
Power Commander... Tj misto řídící jednotky a zvyseni vykonu?.?



PowerComander je tam soucasne s ridici jednotkou... ridici jednotka "vypocte" kolik paliva ma vstriknout do motoru v tom rezimu kde se zrovna nachazi (otacky, kolik plynu atd...) a power commander tuhle hodnotu nejakym zpusobem zmeni... aby ta origo ridici jednotkou "spocitana" davka odpovidala upravam na motoru.. ktere vyzaduji v danou chvili napr vice benzinu nez je tam "origo"

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 12:48 | Nahoru | #19
assassin> aha, diky za vysvetleni... takze kdyz chci davat K&N filtr a koncovky od Akrapovice, tak bych o tyhle hracicce mel vazne premyslet, ze? A palivove mapy, pod tim si mam predstavit co? Tj vlastne prubeh cely ty upraveny motorovy charakteristiky? Takze kazda motka ma svou palivovou mapu podle toho jaky tam jsou upravy? Snad jsem ted neplacnul nejakou kokotinu:( Moc se v tom neorientuju:)

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 13:35 | Nahoru | #20

misut22>assassin> aha, diky za vysvetleni... takze kdyz chci davat K&N filtr a koncovky od Akrapovice, tak bych o tyhle hracicce mel vazne premyslet, ze? A palivove mapy, pod tim si mam predstavit co? Tj vlastne prubeh cely ty upraveny motorovy charakteristiky? Takze kazda motka ma svou palivovou mapu podle toho jaky tam jsou upravy? Snad jsem ted neplacnul nejakou kokotinu:( Moc se v tom neorientuju:)



mapy- ano, je to upravený průběh charakteristiky, jen tuším když máš lambdu tak podle manuálu nad nějaký otáčky a do nějaký polohy plynu ti bez odpojení té lambdy bude power commander poslouchat řídící jednotku, jinak já mám KN, BOSe a teprve s Commanderem to jede líp, lépe to táhne a necuká

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 13:58 | Nahoru | #21

misut22>assassin> aha, diky za vysvetleni... takze kdyz chci davat K&N filtr a koncovky od Akrapovice, tak bych o tyhle hracicce mel vazne premyslet, ze? A palivove mapy, pod tim si mam predstavit co? Tj vlastne prubeh cely ty upraveny motorovy charakteristiky? Takze kazda motka ma svou palivovou mapu podle toho jaky tam jsou upravy? Snad jsem ted neplacnul nejakou kokotinu:( Moc se v tom neorientuju:)



hele obecne... vetsinou koncovky a filtr vetsinou nerozhodi to naladeni tolik aby to delalo nekou neplechu, tim doladenim spis dostanes treba to "neco navic" co se z toho da dostat.. ale je to pripad od pripadu...

jinak mapa vstrikovani ... ridici jednotka (vetsinou) prirazuje nejakym otackam a otevreni skrtici klapky urcite mnozstvi paliva... kdyz si predstavis tuhle "funkci" jako graf gde mas na ose x otacky motoru, na y otevreni klapky.. tak body na plose xy v podstate popisuji vsechny moznosti ktere mohou nastat - pul plynu v 6tis, plnej ve 2tis...atd... a v souradnici z mas nejake odpovidajici mnozstvi paliva temhle "stavum" kdyz se to vykresli jako graf tak to pripomina 3d "mapu" proto se tomu tak rika... dal bych obr, ale kleknul mi tu disk s obrazkama... tak treba pozdeji:)

power comander pak to mnozstvi v te "z - souradnici" zvetsi nebo zmensi... a to o kolik je zase ulozene pro kazdej ten stav kterej muze nastat... takze ti pro ten commander vyjde taky nejaka mapa... ale budou to jen "zmeny" te puvodni....

takze pro pripad jak pises je tu moznost ze vyfuk i filtr motoru "sednou" a pojede te to OK a pridani powercommanderu skoro nic nezmeni.. nebo naopak a pridani commanderu bude znat... to uz zalezi na konkretni moto a upravach...

ale rekl bych ze vyrobci vyfuku a filtru se snazi aby to ty nepotrebovalo vetsi zmeny, aby zakaznik kterej nedava PC nebyl nespokojenej po montazi treba jen koncovky...

u systemu ktery to vyzaduji se vetsinou uvadi ze jsou "racing only" a ze budou dost mozna potrebovat nastavit vstrikovani...

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 14:02 | Nahoru | #22

VeFeRák>misut22>assassin> aha, diky za vysvetleni... takze kdyz chci davat K&N filtr a koncovky od Akrapovice, tak bych o tyhle hracicce mel vazne premyslet, ze? A palivove mapy, pod tim si mam predstavit co? Tj vlastne prubeh cely ty upraveny motorovy charakteristiky? Takze kazda motka ma svou palivovou mapu podle toho jaky tam jsou upravy? Snad jsem ted neplacnul nejakou kokotinu:( Moc se v tom neorientuju:)

mapy- ano, je to upravený průběh charakteristiky, jen tuším když máš lambdu tak podle manuálu nad nějaký otáčky a do nějaký polohy plynu ti bez odpojení té lambdy bude power commander poslouchat řídící jednotku, jinak já mám KN, BOSe a teprve s Commanderem to jede líp, lépe to táhne a necuká



jj lambda dela zpetnou vazbu..tzn podle vyhodnoceni vyfuk plynu nejakym zpusobem koriguje dodavku paliva ... kdyz ale chces dodavku paliva nejaku jinou nez jak to "hlida lambda" tak se ti snazi to predelat... proto se pri ladeni na max vykon a pri montazi vyfuku bez katalyzatoru ta lambda odpojuje..

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 14:10 | Nahoru | #23

assassin>

jj lambda dela zpetnou vazbu..tzn podle vyhodnoceni vyfuk plynu nejakym zpusobem koriguje dodavku paliva ... kdyz ale chces dodavku paliva nejaku jinou nez jak to "hlida lambda" tak se ti snazi to predelat... proto se pri ladeni na max vykon a pri montazi vyfuku bez katalyzatoru ta lambda odpojuje..



ještě teda prosím tě- napadlo mě vyndat svody s katalyzátorem (mám 2001 a zdá se že je tam) a dát tam ze staršího provedení holé trubky, mám z rezistorů díky Zilovi udělené náhražky oxygen eliminatorů na odpojení lambdy. myslíš že by výměna svodů něco změnila?

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 14:12 | Nahoru | #24
teoreticky by to pak mělo být čistě na Power Commanderu a jeho mapách, resp. na mapě vzniklé při ladění na brzdě, je to tak?

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 14:17 | Nahoru | #25
assassin> Parada, presne co jsem potreboval za info mam od Tebe! Diky! Ty koncovky co chci koupit by meli byt primo na fz6ku a o nejaky zvysovani vykonu mi ani moc nejde. Spis jen o zvuk... Takze parada:) Ted este aby to bylo po montazi v cajku a jsem plne spokojenej:o)

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 14:31 | Nahoru | #26
Kucí,to je stále dokola!

"Otevřená koncovka" to není laďák.A je jenom o "náhodě" ,že po montáži zustane vše v optimu,případně se zvýší výkon!I když se dnes už prodávají "koncovky" na danný typ mota,které jsou už uzpůsobeny na tento typ,aby "rozhození" nebylo!
"Láďák" je celý vyfukový system s řídicí jednotkou,popřípadě "naladěno" kombinací u starších typů "filtr" a "trysky" a vše měřeno a "doladěno" pomocí "brzdy!"/A doladěno mechanicky či elektronicky !/
Takže ,když si koupíš "otevřenou koncovku - průchozí",tak to může u některých typů celý "chod" motoru rozházet!Potom se musí "ladit"!A "ucpávka" v některých případech může působit i pozitivně na průběh motoru!Po odstraněni se tedy zvýší "hluk" ,ale může se právě "průběh" chodu motoru rozhodit /odpory výf.plynů,bohatost smesi,poměr vzduchu a paliva aj./Další kapitola je funkce "přívěry",která většinou se potom "odpojuje" po montáži koncovek.Specielní systémy/Yoshimura/ jako komplet obsahují i přívěru.Ale cena je už úplně jinde .To je nápsáno ryze amatérsky a odborně to máte cca viz.Assassin!

Naposledy editováno 08.07.2008 14:35:32

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 14:35 | Nahoru | #27

VeFeRák>teoreticky by to pak mělo být čistě na Power Commanderu a jeho mapách, resp. na mapě vzniklé při ladění na brzdě, je to tak?



no hele asi takhle, ten katalyzator ve svodech dela odpor, coz pro dosazeni max vykonu neni dobry, ale na urcitej odpor vyfukoveho potrubi je motor navrzenej, takze pri odstraneni nejake restrikce ktera je tam origo muzes jit nahoru s vykonem ve spicce ale dost mozna se ztrati nakej kroutak v nizsich otackach (cast smesi vylita diky hodne "ostrejm" vackam ven) (proto se delaji vyfukove privery) .... tim commanderem tam ale muzes v tomhle kritickem miste ten chybejici benzin nalejt, takze se da v dost pripadech ta dira co vznikla po montazi "ladaku" odstranit timto zpusobem (pisu zjednodusene, bude to trosku slozitejsi)

u toho VTEC ale v tech nizkejch nejdou vsechny ventily, tak by to nemuselo bejt pri vykuchani katu nejak tragicky...

jinak ta lambda sonda tam vetsinou nebyva proto aby vytvorila idealni smes z hlediska vykonu..ale aby hlidala smes tak aby nedoslo ke zniceni katalyzatoru...

takze jak rikas, svody bez katu..dummy misto lambdy a doladit to pres PC...

nechat tam kat, a premostit sondu a ladit to PC tak mozna znicis ten kat.. to neni ok varianta...

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 15:08 | Nahoru | #28
no hele katalyzátor není třeba vyměnovat, protože ventil má parafrázi s válcem v sinuitidě tzn. pokud jsou 2 na 4, má relaci se zpětným odporem nelineární, takže bych to neřešil.

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 15:41 | Nahoru | #29

figgi>no hele katalyzátor není třeba vyměnovat, protože ventil má parafrázi s válcem v sinuitidě tzn. pokud jsou 2 na 4, má relaci se zpětným odporem nelineární, takže bych to neřešil.



výborný ale vůbec jsem ti nerozuměl, 6let u armády a nerozumím tomu co říkaj lidi, kdepak, fakt to má vliv....

Homologační vložka...ano nebo ne?

8.7.2008 v 15:42 | Nahoru | #30

assassin> takze jak rikas, svody bez katu..dummy misto lambdy a doladit to pres PC...

nechat tam kat, a premostit sondu a ladit to PC tak mozna znicis ten kat.. to neni ok varianta...



dobrá díky za info, vypadá to rozumě.......
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist