Nastaveni rychlostniho stupne:
a) spojte bily drat na kostru asi na 20 sekund, dokud se nezobrazi na displeji pismenko "P"
b) odpojte bili drat, na displaji je stale zobrazeno "P"
c) dotknete se bilym dratem kostry tolikrat, kolik ma motocykl rychlostnich stupnu (maximalne vsak 9x, v tvym pripade 6x), pote vyckejte asi 5 sekund do te doby, ne zse zobrazi "1"
d) zatimco sviti "1", zaradte prvni rychlostni stupen, uvolnete spojku a vytocte motor asi na 4000-8000 otacek nez se zobrazi "2" (par sekund). Tento postup opakujte az do posledniho rychlostniho stupne. U nekterych modelu (Yamaha R1) je nutno vytocit motor az na 10000 otacek.
Nastaveni svetelneho indikatoru otacek:
a) spojte bily drat s kostrou asi na 10 sekund, dokud se na displeji nezobrazi "F"
b) odpojte bily drat, na displeji je stale zobrazeno "F"
c) akcelerujte (na neutral na stojanku ci behem jizdy az do vami zadanych otacek a pote vypnete motor vypinacem, nesmite vypnout motocykl klicem - palubni deska musi byt stale pod proudem), v teto fazi se vypne cely system ENGEAR a dojde k nastaveni pameti
Já to mám nastavený ve 12t. kdy má motor největší výkon