píšou o tom na wiki
http://cgi.stanford....0/Upgrades/RearWheel
na sirsi gumu kasli, pri pripadne nehode, na STK a taky mozna na obyc silnicni kontrole pokud potkas nejakeho policajta co je vysazeny na motorkare, by s tim mohly byt problemy... a jizdni vlastnosti se k horsimu zmenit muzou, napriklad se muze hur skladat do zatacek... jak uz tu bylo receno, vyrobce vi co a proc tam dava...
PetrSV>animal_jirik>PetrSV> díky za názor
jj nemáš zač měl se Banďoura,měla tam být 160ka a cpal sem tam 170 a taky sem měl tyhle debilní dotazy lol takže vím o čem mluvím To co tam má být je vyzkoušené
no v tomhle zase bych řek že se to nedá srovnávat, každá motorka na tohle asi zareaguje jinak... kámož ma YZF 600, origo taky 160 dal tam 170 a rozhodně si nestěžuje a třeba v testu na CB 750 tady na motorkářích taky píšou že by 150ky co jsou tam origo hned po sjetí vyměnili za něco širšího a myslim že tyhle týpci věděj o čem mluví
jinak pneu na GS se ještě řeší tady
http://www.motorkari...?ft=29963&fid=18
Mimochodem, zadek má být foukaný na 2.5, já foukám na 2.8, vzhledem k mé váze ;)
Jinak s tim rozlozenim hmotnosti opet vymejslis vymysleny, gumy a motorka sou delany na nejakou provozni zatez, muzes prece jezdit se spolujezdcem ne? Takze tvejch 10-20 kilo oproti mensim lidem neni nic zasadniho...