tak to vypadá že se budu moct poprvé svést na okruhu v Brně, tak jsem se chtěl zeptat na nějaké rady či doporučení od Vás co na okruzích jezdítě často. Na co si třeba dát pozor a tak podobně..dík Čau
Sefo>hele a nějaká benzinka tam je na okruhu v Brně?
+mam gumy pirelli dragon mtr ale už maj celkem něco najeto, mylsíte že je lepší je dojet na tom okruhu nebo to předtim přezout na nové?To bych ale zas ty nové voddělal ne?
Jestli mas na prostredku platno tak si zadelavas na peknej Highsider neveril bych tomu jak je dulezite i na okruhu kde jedes skoro celou dobu po hrane gumy,aby mela dobrej i prostredek,takze urcite prezuj a neboj zas takovou palici nepojedes abys je uddelal a budes aspon frajer az nekam prijedes a vsichni budou koukat jak mas orvany gumy az do kraju Jinak zacni pomalu a postupne zrychluj netlac hned na pilu
vodděláš jich hned když budeš jezdit 2:15 což bych ti na první jizdy nedoporučoval
jinak nejdůležitější je nekličkovat a počítat stím že můžeš lehnout takže nějaké extra drahé moto bych tam nebral!
Bud čitelny, zvol si vcas stopu a nejezdi od kraje ke kraji, pak se tezko predjizdi.
Nejhorsi co jsem zazil jsou ti kteri dobrzduji na krev pred zatackou (porad rovne) a pak to naraz riznou ... to se neda odhadnout a kdyz jsi za nim o 30km/h+ rychlejsi, je to na pytel. Tak tohoto se zkus vyvarovat a bude to dobre, zadny strach
každopádně díky všem za rady, asi ty gumy přezuju...bude to lepší
nechystáte se náhodou taky někdo do brna 25.6?
Sefo>Breeta_gsxr> pojedu tam na Aprilii Falco...sice je to jakoby cestovněsportovní ale jsou tam nějaké úpravy do sportovna tak tam snad nebudu moc ostatní brzdit:) uvidim
každopádně díky všem za rady, asi ty gumy přezuju...bude to lepší
nechystáte se náhodou taky někdo do brna 25.6?
Mam ten den volno co se tam deje za akci?
byl jsem v nejpomalejší skupině, s rovnaným rámem a bolavou nohou nechci do medium. To co v té nejpomalejší skupině někteří předváděli bylo dost tristní. Lidi by se měli trošku chytit za hlavu. Nejpomalejší grupa měla jet celou cestu osumdesát, bez brzd. To se dařilo tak polovině jezdců. Druhá polovina šla do každého vinglu tvrdě na brzdy v uplně jiný stopě než instruktor. Vingl projede 40tkou a na rovince plnej. Mě to štvalo, do zatáčky to plynule složíš v tý osumdesátce a pak několikrát brzdíš a měníš v zatáčce stopu protože tam sou vedle sebe najednou dvě brzdy, když je teda v zatáčce začneš předjíždět aby si si jel tu svojí plynulou stopu tak se tvářej dost dojetě a hlavně aby tě na rovince zase předjeli. Zejména byl vtipný pohled na jedince jménem Mamut jehož vizáž a velikost byla vděčná přezdívce. Na Ninje 9ce tam cpal koleno v každém vinglu, škoda že v těch 50kmh mu k němu tak 40cm vždy chybělo.
Další věc, dohoda je že dva lidi jedou kolo za instruktorem a pak se řadí dozadu za všechny aby se všichni vystřídali, bohužel velice často se stávalo že jedinci počkali až instruktor zmizí ve vinglu a napasovali se zpět v půlce skupiny. Prostě češi.
Nejvíc sem si užil volné jízdy v závěru školy kdy si jezdíš sám, bylo nás na okruhu asi 40 a třeba dva - tři vingly sem nepotkal stroj, to že mě Pepa Sršeň ve vinglu předjel vnitřkem ve dvou to sem bral jako kolorit
takže za mě a můj archaický stroj s 250kg a 91 koněma sem si to užil luxusně, gumy až na hranu, pocit luxusní, konečně jsem zjistil že ten můj ingot umí i zatáčet
Sefo>nofear4> to nevim, šéfoval to kámoš,ale máme to tam za 140euro na celej den že můžem jezdit....jsou to prej nějaký jízdy pro němčoury, tak se to muselo šéfovat v eurech...je to docela dost, ale zase celej den na okruhu taky neni k zahození....snad nebude chcát
JO aha tak to bude najakej Prospeed nebo tak neco...tak kdyz s tim hned neprastis tak to si pekne zajezdis to jsou dobre akce
Sefo>medved_bedrich> co to bylo za dementy? To bych byl pěkně naštvanej si to platit a pak by to tam někdo takhle mrvil....
hele a to jako těch 80 kmh jste měli jet pořád nebo jenom prvních pár kol? A nelituješ toho že si šel do tý nejslabší skupiny?
první kola byly seznamovací a zahřejvací, byla to moje okruhová premiéra, po rovnaným rámu, rovnaný noze, více méně jsem do toho šel s tím že nevím jestli to odjedu celé.
Instruktor postupně zrychlovat takže finálně se jezdilo stovkou celou dobu, vč. vinglů a to už začínal být mazec :) Jasně že jsem byl naštvanej ale co nadělám? Kdybych je mohl předjet tak je mi to jedno, ale každej vocas s hloupou šestkou za to na rovince vezme a je pryč. S tím nic neudálám a kategorii ingot zavést nechtěli. Parádní svezení bylo přímo za instruktorem, to bylo fakt dobrý :) Prej nemusíte celý brno šáhnout na brzdu, dívejte se na mě :) Jel na 4ventilovým Grisu a fakt na ní nešáhl :) ono na guzzi stačí zaklapnout plyn
navíc, ruku na srdce, přestup z pomalých do rychlejších se dá vždycky ale přestup z rychlých do pomalých by moje ego neslo velice ale velice težce