peťoš>já bych se toho že je jetá nebál, pokud je jetá tak bych rozhodně nedal na předchozího majitele a dal to rozdělat, kompletně povyměňovat, seřídit a tím pádem bych získal jistotu že je všechno v cajku
A nebo bych zjistil že je to celý v prdeli a můžu si připravit třicítku na generálku
na 50 hodinach udelat ventilovy pruziny a vymenit pistni krouzky,eventuelne pist, taky napinak na rozvodovy retizek a samozrejme voditka retizku....
po 80 hodinach dat aspon vyfukovy ventili a na 120 hodinach i saci (je lepsi to udelat najednou ) , no proste kotel srani v servisu, moc penez za dily..... a vse musis delat preventivne aby ti to tam nespadlo :\
1 reakcí na tento příspěvek KTM 250 SX-F
KTM SX 144 , SX 250F ? (popř.yam YZ 250 F ?)roky 08-09
Prý ta SX 144 není vrchol spolehlivosti máte nějaký zkušenosti ?? aby nevyšla servisně dráž než SX_F.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 SX-F
Wario>co koupit na hobby jezdění po trati ?? občas hobíky závod. po EXC 200 .
KTM SX 144 , SX 250F ? (popř.yam YZ 250 F ?)roky 08-09
Prý ta SX 144 není vrchol spolehlivosti máte nějaký zkušenosti ?? aby nevyšla servisně dráž než SX_F.
jj chce to po sezoně prodat a vyměnit za nové