kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše:
Už teď je mi ouzko,ze budu muset poslouchat jaka je to dokonalá motorka …
A ještě se účastníš nákupu. Twl to je sebetrýznění
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: zmulin> ale hodit klasicky cocky o patro vejs,svetelnej kriz zrusit,tak je to i hezky..
a co ten motor? ten se tilíbí jak trčí do boku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ještě k tomu maj hezky kufry,který ale nesmějí prodávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Kubák> Přesně,sice by jim to fungovalo naprd,ale bylo by to hezky
To by mohlo být vlastně i motto tohoto vlákna...
Koudy01 píše: A zase z toho vychazi Tenere
Člověče, rád bych to potvrdil, ale Transalp je na silnici o velký kus lepší než Tenere a motor jede o další obrovský kus taky líp. Ale je pravda, že motor Tenere má nějaký ten charakter
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše:
Už teď je mi ouzko,ze budu muset poslouchat jaka je to dokonalá motorka …
Tak se radši nezkoušej svézt, jinak ti bude navic hlodat červik každou noc Ta motorka je hrozně dobrá a i ten motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše:
Už teď je mi ouzko,ze budu muset poslouchat jaka je to dokonalá motorka …
To je ACR v Budějkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Většina tady dospělá do bodu, že se chtějí dobře vozit a né jen mít doma hezkou motorku A ono se to u Italských výrobků blbě spojuje
Mně se to povedlo spojit dokonale
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Tak se radši nezkoušej svézt, jinak ti bude navic hlodat červik každou noc Ta motorka je hrozně dobrá a i ten motor
Me na tom motoru vadi mechanická hlučnost a ted kdyz jsem se na tom svezl v dobrém pocasi - cekal jsem od 140ps z 1300 dvouvalce nejak vic…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Tak se radši nezkoušej svézt, jinak ti bude navic hlodat červik každou noc Ta motorka je hrozně dobrá a i ten motor
Na to já sem imunní a můžou si za to vlastně sami těma pochvalnejma kecama furt.Přitom se na ničem jinym pořádně nesvezli...Do toho jít,tak bych to "já ti to řikal" nevydržel poslouchat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Me na tom motoru vadi mechanická hlučnost a ted kdyz jsem se na tom svezl v dobrém pocasi - cekal jsem od 140ps z 1300 dvouvalce nejak vic…
Musíš tu mechanickou hlučnost zkoušet po svezeni na KTM a pak je to v pohodě A ano, je to tak hladký, že to pocitově tolik nejede, ale to dneska mimo Tunaka fakt skoro nic. Ale pružnost a zátah bez přeřazení je tam super, to je lepší jak u Multiny V4 i 1290Adv. Někde už to měřili, mylsim Motorrad. Bylo to z 0-100, tam jsou všechny tři nějak 3,5az3,8s, ale pak na pružnost byl Baworak o kus lepší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Na to já sem imunní a můžou si za to vlastně sami těma pochvalnejma kecama furt.Přitom se na ničem jinym pořádně nesvezli...Do toho jít,tak bych to "já ti to řikal" nevydržel poslouchat
Ale je pravda, že není nutný mit to nejlepší, obzvlášť když by to nedělalo radost. Asi mám to stejný teď s Transalpem, lepší motorka pro mě asi aktuálně není, ale ......
Jinak jak rikas, ta linearita maskuje vykon - prislo mi, ze 97 TL jede vic nez tahle 2000 - ale je to jen tim, ze ma ta starší uprostred otacek díru a pak kdyz v 7tis nástoupi kroutak tak je to jak turbo… ale ta linearni 2000 jede vic a i se na tom lepe jezdi… jen tam neni ten Wow okamžik co ve finále způsobuje, ze se to nahovno ridi.
Naposledy editováno 24.04.2024 13:48:56
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Musíš tu mechanickou hlučnost zkoušet po svezeni na KTM a pak je to v pohodě A ano, je to tak hladký, že to pocitově tolik nejede, ale to dneska mimo Tunaka fakt skoro nic. Ale pružnost a zátah bez přeřazení je tam super, to je lepší jak u Multiny V4 i 1290Adv. Někde už to měřili, mylsim Motorrad. Bylo to z 0-100, tam jsou všechny tři nějak 3,5az3,8s, ale pak na pružnost byl Baworak o kus lepší
To je zajímavý, že ani o tolik výkonnější motorky nemají 0-100 tak dobrý jako stará gsx1400 (3,2). Přitom i krouťák to má určitě větší...
Naposledy editováno 24.04.2024 14:05:28