kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: FiZzeR> BC ukazuje spotřebu normalni. Ze by to vic zralo protoze tam jde malo nafty?
Honzabiker: jak to ma chyceny kola na vacce/klice nevim, ale tipuju klinek. Jen si myslim, ze by to pak zralo kvuli tomu, ze to nejede a slapes vic na plyn… ale auto ma plnej vykon…
To nevim. Čím víc nad tím hloubám, tím míň tomu rozumim mi přijde U t5 po výměně podávačky a pružinek v tandemu šla spotřeba podle bc o litr dolů. (Ještě jsem nevyjel nádrž, tak nevím jestli to sedí i podle tankování.) Ale může to být okolnost Třeba že jednotka délkou vstřiku kompenzuje nedostatečný tlak/průtok. Ale tohle je pd bez čidla na railu, cr asi čidlo má. Ledaže by byl tlak, ale nebyl průtok. Jestli to jde. Pd si to vytáhne tandemovkou, cr asi bez podávačky správně nenatlačí. Ale těžko říct, sazomety, nechápu neznám nerozumím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Necham si to na jindy… jen musim vymyslet záložní plan…
strakon píše: assassin> Jj, letos Šumava na hovno, počasí vyloženě hnus, tak jsme ani nejeli kouknout a stejně to předčasně ukončili
Nejen u vas byl hnus, dnes v Adolfove zavody na snehu a -1 stupen
Kolem Domazlic odpoledne taky bilo, dokonce snih byl i na silnici ale zavody v total blative sracce pac tam byl uz “prijemny” +1 stupen
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zatím věřím v to, že se auto spletlo. Já k tomu dojdu, otevřu kapotu, hladina bude v cajku, nastartuju a nic to už nenapíše
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: BlackSabbath> Nevím, musím se podívat. Ale dolívat chladící kapalinu asi tak trochu nemůžu potřebovat
Zatím věřím v to, že se auto spletlo. Já k tomu dojdu, otevřu kapotu, hladina bude v cajku, nastartuju a nic to už nenapíše
Třeba to je pořád vlastnost. U jedničkové Fabie čidlo právě hlásí nedostatek chladicí kapaliny v chladným počasí, i když je jí dost. Simply clever.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Třeba to je pořád vlastnost. U jedničkové Fabie čidlo právě hlásí nedostatek chladicí kapaliny v chladným počasí, i když je jí dost. Simply clever.
konstrukcni chyba uz pri vyvoji ale ajtak tam byl dobrej, kdyz to cidlo odpojis nehlasi to chybu2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Koudy01> kdyz uz tam ty kokoti daj ukazatel svetovej stran, maji tam dat i ukazatel faze mesice
To taky moc nechápu. To je jako pro lidi, co hledají výzvy? Vypnu si gps a pojedu podle kompasu. Aneb když jsem rezignoval na tuto uspěchanou dobu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: BlackSabbath> Nevím, musím se podívat. Ale dolívat chladící kapalinu asi tak trochu nemůžu potřebovat
Zatím věřím v to, že se auto spletlo. Já k tomu dojdu, otevřu kapotu, hladina bude v cajku, nastartuju a nic to už nenapíše
U koncernu se ta chladící kapaliny doleva docela často. Jak to furt regeneruje a hřeje, tak klidně 5x za rok dolivam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: U koncernu se ta chladící kapaliny doleva docela často. Jak to furt regeneruje a hřeje, tak klidně 5x za rok dolivam
To je jako běžnej stav? O oleji to čtu taky nějak často u moderních strojů. Jako dolívat takto kapalinu, už mám podezření na těsnění pod hlavou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: To je jako běžnej stav? O oleji to čtu taky nějak často u moderních strojů. Jako dolívat takto kapalinu, už mám podezření na těsnění pod hlavou...
Jj, ono to dost často a i v zimě dělá tu regeneraci a dodela ji i když nejedeš, takže jlodne 10min auto hřeje na místě a hučí a pak to prostě ubývá. Lépe než kdyby se regenerace nedělala, nebo zastavila. Minus je asi jen že dolevas občas deci kapaliny. Dělala mne to jal 110kW, tak teď 176kW. Tak předpokládám, že to dělá i Koudyho 140kW
Palomoto píše: Jj, ono to dost často a i v zimě dělá tu regeneraci a dodela ji i když nejedeš, takže jlodne 10min auto hřeje na místě a hučí a pak to prostě ubývá. Lépe než kdyby se regenerace nedělala, nebo zastavila. Minus je asi jen že dolevas občas deci kapaliny. Dělala mne to jal 110kW, tak teď 176kW. Tak předpokládám, že to dělá i Koudyho 140kW
Potvrzuju, ze zacatku jsem se celkem desil u zanovniho (koupeno s 30kkm) auta proc uz po nekolikaty dolejvam chladici kapalinu, a kde je dira. Ale je to jak rikas, nekdy se stava ze hreje a huci i po dojezdu, a todle bude zrejme vysledek.
Auto uz ma 120, jezdi v pohode, a za tech 90kkm se dolilo cca 3x necelej litr ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Koudy01> kdyz uz tam ty kokoti daj ukazatel svetovej stran, maji tam dat i ukazatel faze mesice
Nahodou ten kompas je super
BlackSabbath píše: Třeba to je pořád vlastnost. U jedničkové Fabie čidlo právě hlásí nedostatek chladicí kapaliny v chladným počasí, i když je jí dost. Simply clever.
Když mi to dělala jedničková ovce, stačilo oškrabat vodiče, co jsou do expanzky a máčí nse v kapalině.
Když mi to dělala dvojková ovce, stačilo vyměnit hlavu.
Když mi to dělala insignie, stačilo vyměnit prasklej dekl chladiče EGR.