kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: Já mám Oktávku 1.9tdi. A najeto přes 400000 km. Leju do ní jenom naftu a olej. . Rok výroby 2005.
A žádný podvozek, tlumiče, poloosy, brzdové hadičky apod. ? To pak máš štěstí a to máš určitě, jinak by ti dávno kleklo i to MM
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Co chteji za servis? Kolik najezdi rocne a po kolika delate servis/olej?
Klepe řízení, tyčky stabilizátoru, odešel ventilátor, teď asi klima, blbnout dveře, ulamuji se věci. Všechno začalo až po 250tis.km. Motor a zbytek zatím šlape. U Movana dokonce původní spojka a to z těch cca 250tis.km měla za sebou přes tunu těžký čerpadlo a jezdi furt min. ve 4lidech + materiál. Ducato už má novou spojku a víc věcí. Ma Movanu se jen dost často dělají brzdy, ale jinak do těch 250tis.km nic.
Servis po 15tis.km. Roční najezd 30az40tis.km.
Ducato vozí vlastně taky skoro pořád tunu, ale jezdí bez vleku. Obě auta víceméně řídí vždy jen jeden člověk. Ducato koupeno rocni s najezdem 40tis.km. Movano bylo od nova. A je 7mistne L2, H2 a stalo nice 600tis.Kc, dnes asi 2xtolik
Naposledy editováno 21.04.2024 12:32:54
Ted jdu hledat sadu pneu na tunaka...
Mate nekdo zkusenosti s temahle čobolama?
Naposledy editováno 21.04.2024 13:25:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Klepe řízení, tyčky stabilizátoru, odešel ventilátor, teď asi klima, blbnout dveře, ulamuji se věci. Všechno začalo až po 250tis.km. Motor a zbytek zatím šlape. U Movana dokonce původní spojka a to z těch cca 250tis.km měla za sebou přes tunu těžký čerpadlo a jezdi furt min. ve 4lidech + materiál. Ducato už má novou spojku a víc věcí. Ma Movanu se jen dost často dělají brzdy, ale jinak do těch 250tis.km nic.
Servis po 15tis.km. Roční najezd 30az40tis.km.
Ducato vozí vlastně taky skoro pořád tunu, ale jezdí bez vleku. Obě auta víceméně řídí vždy jen jeden člověk. Ducato koupeno rocni s najezdem 40tis.km. Movano bylo od nova. A je 7mistne L2, H2 a stalo nice 600tis.Kc, dnes asi 2xtolik
Tak to mi prijde spotrebak + drobnosti, nikde nevidim vstriky, egr, turbo, dpf, cidla, atd ..
Naposledy editováno 21.04.2024 15:25:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Klepe řízení, tyčky stabilizátoru, odešel ventilátor, teď asi klima, blbnout dveře, ulamuji se věci. Všechno začalo až po 250tis.km. Motor a zbytek zatím šlape. U Movana dokonce původní spojka a to z těch cca 250tis.km měla za sebou přes tunu těžký čerpadlo a jezdi furt min. ve 4lidech + materiál. Ducato už má novou spojku a víc věcí. Ma Movanu se jen dost často dělají brzdy, ale jinak do těch 250tis.km nic.
Servis po 15tis.km. Roční najezd 30az40tis.km.
Ducato vozí vlastně taky skoro pořád tunu, ale jezdí bez vleku. Obě auta víceméně řídí vždy jen jeden člověk. Ducato koupeno rocni s najezdem 40tis.km. Movano bylo od nova. A je 7mistne L2, H2 a stalo nice 600tis.Kc, dnes asi 2xtolik
Já mám už čtvrtý Ducáto nájezd kolem 40 tis ročně a krom běžných věcí jako spotřebák, semtam čepy nějaký únik oleje celkem spolehlivý auto. Je fakt že se toho zbavuju po šesti letech - to to má kolem 250tis a objevuje se koroze. Olej po 15 tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: A žádný podvozek, tlumiče, poloosy, brzdové hadičky apod. ? To pak máš štěstí a to máš určitě, jinak by ti dávno kleklo i to MM
.Koroze tu je, podvozek občas se něco vymění za nové jinak celkem slouží, ale příští rok už budu muset pořídit něco jiného
Ozzy_ píše: Tak to mi prijde spotrebak + drobnosti, nikde nevidim vstriky, egr, turbo, dpf, cidla, atd ..
Do cca 200tis.km neřešíš nic, jen jezdím, max. udělám jednou kotouče a parkrát desky. Tyhle podle tebe spotrebaky tě stojí ročně x desítek tisíc a auto v servisu, místo toho aby jezdilo. Je pravda, že lidi co znám a mají Francouze, tak jim tohle řešení drobnosti a spotrebaku přijde normální už od cca 50tis.km a že se destičky dělají po 30 a kotouče co 60. A v servisu jim na to řeknou, že je to normální, protože si koupili levný auto. Ale dokud mne auto nenechá aspoň stát, tak beru že je to jen stroj a muze se posrat i zánovní.
doucha píše: Já mám už čtvrtý Ducáto nájezd kolem 40 tis ročně a krom běžných věcí jako spotřebák, semtam čepy nějaký únik oleje celkem spolehlivý auto. Je fakt že se toho zbavuju po šesti letech - to to má kolem 250tis a objevuje se koroze. Olej po 15 tis.
To odpovídá, do 250tis.km super a pak pryč. To sle právě tvrdím od začátku a platí to pro dodávky a lepší auta. Levný auta musíš dát pryč už okolo 150tis.km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: .
Koroze tu je, podvozek občas se něco vymění za nové jinak celkem slouží, ale příští rok už budu muset pořídit něco jiného
To se prohnes, nové auto a k tomu nove Stelvio Asi budeš muset mezitím počet dovolených jen na 1x měsíčně
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pokud jde o sluzebaky,tak i když s tím jezdí jen jeden,tak to furt nekupoval a nikdy se k tomu nebude chovat jako ke svymu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: To se prohnes, nové auto a k tomu nove Stelvio Asi budeš muset mezitím počet dovolených jen na 1x měsíčně
.No budu muset trošku víc pracovat no
dewwil píše: Nakonec to budou ty vstřikovače můj tip. I repasovaný můžou být na hovno, už jsem zažil. Vracel jsem dvakrát že čtyř vstřiků dva, než to klaplo. Auto bez chyby po projetí, ale furt třeba při plný akceleraci to bylo takový bez koulí, mdlý, než se to sesbíralo. Teda ona Ovce 1.6 v dehtu CAYC motor je bez koulí i když je v pohodě
Ale huš Nejlepší auto co jsem kdy měl
Naposledy editováno 21.04.2024 17:58:19
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Změřil bych tlak a průtok na podávačce v nádrži Taková blbost a co to nadělá potíží.
Jo a t5 taky furt občas blbě chytá, hlavně když to chcípnu studený (např nastartuju, popojedu o dva metry abych projel sekačkou, zdechnu to, tak to druhej den blbě chytá). Podávačka to neni
Naposledy editováno 21.04.2024 18:09:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: P_B> Jarda ti prodá Samsunga
Co je to zac ?
Naposledy editováno 21.04.2024 19:07:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: .
No budu muset trošku víc pracovat no
To bych nedělal, to ti štěstí nepřinese, jen víc stresu jak pak zase vše utratit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzabiker: jak to ma chyceny kola na vacce/klice nevim, ale tipuju klinek. Jen si myslim, ze by to pak zralo kvuli tomu, ze to nejede a slapes vic na plyn… ale auto ma plnej vykon…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> Nechceš žlutou Arai Quantum na devítky? Stav nové za 3900
mas fotku a vel? ale asi ne ... navic jsem ted na suchu
quantum je neco obyc ne? ja asi pujdu do te alpiny az se oklepu ...
Naposledy editováno 21.04.2024 21:16:36