paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 12:19 | Nahoru | #236011
PetrL3> Napad dobrej, dik. Sice na to nemam prostor ani cas, ale zvazim to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 12:25 | Nahoru | #236012

fsmoula píše: Já mám Oktávku 1.9tdi. A najeto přes 400000 km. Leju do ní jenom naftu a olej. . Rok výroby 2005.


A žádný podvozek, tlumiče, poloosy, brzdové hadičky apod. ? To pak máš štěstí a to máš určitě, jinak by ti dávno kleklo i to MM

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 12:29 | Nahoru | #236013

Ozzy_ píše: Co chteji za servis? Kolik najezdi rocne a po kolika delate servis/olej?


Klepe řízení, tyčky stabilizátoru, odešel ventilátor, teď asi klima, blbnout dveře, ulamuji se věci. Všechno začalo až po 250tis.km. Motor a zbytek zatím šlape. U Movana dokonce původní spojka a to z těch cca 250tis.km měla za sebou přes tunu těžký čerpadlo a jezdi furt min. ve 4lidech + materiál. Ducato už má novou spojku a víc věcí. Ma Movanu se jen dost často dělají brzdy, ale jinak do těch 250tis.km nic.
Servis po 15tis.km. Roční najezd 30az40tis.km.
Ducato vozí vlastně taky skoro pořád tunu, ale jezdí bez vleku. Obě auta víceméně řídí vždy jen jeden člověk. Ducato koupeno rocni s najezdem 40tis.km. Movano bylo od nova. A je 7mistne L2, H2 a stalo nice 600tis.Kc, dnes asi 2xtolik

Naposledy editováno 21.04.2024 12:32:54

Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 13:12 | Nahoru | #236014
Ja se budu drzet starych plechovek, ktere maji jeste zdravou kastli a nevypadaji stocene o 200tis/km... Benzin bez turba a min. ele....

Ted jdu hledat sadu pneu na tunaka...

Mate nekdo zkusenosti s temahle čobolama?

Naposledy editováno 21.04.2024 13:25:34

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 14:15 | Nahoru | #236015

Frennky píše: Někdy mi přijde, že si lidi ty presy a nervy z nepodstatných věcí (jako je třeba koupě auta) vytvářejí schválně, jen aby se v nich mohli rochnit


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 14:57 | Nahoru | #236016

Palomoto píše: Klepe řízení, tyčky stabilizátoru, odešel ventilátor, teď asi klima, blbnout dveře, ulamuji se věci. Všechno začalo až po 250tis.km. Motor a zbytek zatím šlape. U Movana dokonce původní spojka a to z těch cca 250tis.km měla za sebou přes tunu těžký čerpadlo a jezdi furt min. ve 4lidech + materiál. Ducato už má novou spojku a víc věcí. Ma Movanu se jen dost často dělají brzdy, ale jinak do těch 250tis.km nic.
Servis po 15tis.km. Roční najezd 30az40tis.km.
Ducato vozí vlastně taky skoro pořád tunu, ale jezdí bez vleku. Obě auta víceméně řídí vždy jen jeden člověk. Ducato koupeno rocni s najezdem 40tis.km. Movano bylo od nova. A je 7mistne L2, H2 a stalo nice 600tis.Kc, dnes asi 2xtolik



Tak to mi prijde spotrebak + drobnosti, nikde nevidim vstriky, egr, turbo, dpf, cidla, atd ..

Naposledy editováno 21.04.2024 15:25:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 16:05 | Nahoru | #236017

Palomoto píše: Klepe řízení, tyčky stabilizátoru, odešel ventilátor, teď asi klima, blbnout dveře, ulamuji se věci. Všechno začalo až po 250tis.km. Motor a zbytek zatím šlape. U Movana dokonce původní spojka a to z těch cca 250tis.km měla za sebou přes tunu těžký čerpadlo a jezdi furt min. ve 4lidech + materiál. Ducato už má novou spojku a víc věcí. Ma Movanu se jen dost často dělají brzdy, ale jinak do těch 250tis.km nic.
Servis po 15tis.km. Roční najezd 30az40tis.km.
Ducato vozí vlastně taky skoro pořád tunu, ale jezdí bez vleku. Obě auta víceméně řídí vždy jen jeden člověk. Ducato koupeno rocni s najezdem 40tis.km. Movano bylo od nova. A je 7mistne L2, H2 a stalo nice 600tis.Kc, dnes asi 2xtolik



Já mám už čtvrtý Ducáto nájezd kolem 40 tis ročně a krom běžných věcí jako spotřebák, semtam čepy nějaký únik oleje celkem spolehlivý auto. Je fakt že se toho zbavuju po šesti letech - to to má kolem 250tis a objevuje se koroze. Olej po 15 tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 16:06 | Nahoru | #236018
BlackSabbath> Tak teda gratulace ...ale těžko Karlovi nadávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 16:21 | Nahoru | #236019
assassin> Možná blbost ale jak jsou fixovaný "rozvodový" kola na klice a na vačce? Na pero nebo na kužel? Nemohlo to při destrukci tý volnoběžky dostat nějakou prdu a o pár stupňů se pootočit?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 17:15 | Nahoru | #236020
honzabiker> to se se stalo jednou mně. Dole na klice se to povolilo. Nevim, jak to má Volvo, ale obecně se to stát evidentně může

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 17:21 | Nahoru | #236021

Palomoto píše: A žádný podvozek, tlumiče, poloosy, brzdové hadičky apod. ? To pak máš štěstí a to máš určitě, jinak by ti dávno kleklo i to MM

.

Koroze tu je, podvozek občas se něco vymění za nové jinak celkem slouží, ale příští rok už budu muset pořídit něco jiného

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 17:27 | Nahoru | #236022

Ozzy_ píše: Tak to mi prijde spotrebak + drobnosti, nikde nevidim vstriky, egr, turbo, dpf, cidla, atd ..


Do cca 200tis.km neřešíš nic, jen jezdím, max. udělám jednou kotouče a parkrát desky. Tyhle podle tebe spotrebaky tě stojí ročně x desítek tisíc a auto v servisu, místo toho aby jezdilo. Je pravda, že lidi co znám a mají Francouze, tak jim tohle řešení drobnosti a spotrebaku přijde normální už od cca 50tis.km a že se destičky dělají po 30 a kotouče co 60. A v servisu jim na to řeknou, že je to normální, protože si koupili levný auto. Ale dokud mne auto nenechá aspoň stát, tak beru že je to jen stroj a muze se posrat i zánovní.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 17:28 | Nahoru | #236023

doucha píše: Já mám už čtvrtý Ducáto nájezd kolem 40 tis ročně a krom běžných věcí jako spotřebák, semtam čepy nějaký únik oleje celkem spolehlivý auto. Je fakt že se toho zbavuju po šesti letech - to to má kolem 250tis a objevuje se koroze. Olej po 15 tis.


To odpovídá, do 250tis.km super a pak pryč. To sle právě tvrdím od začátku a platí to pro dodávky a lepší auta. Levný auta musíš dát pryč už okolo 150tis.km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 17:30 | Nahoru | #236024

fsmoula píše: .

Koroze tu je, podvozek občas se něco vymění za nové jinak celkem slouží, ale příští rok už budu muset pořídit něco jiného


To se prohnes, nové auto a k tomu nove Stelvio Asi budeš muset mezitím počet dovolených jen na 1x měsíčně

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 17:31 | Nahoru | #236025
Lidi jspu dnes zálezli u topení, takže pěkný ježdění

Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 17:36 | Nahoru | #236026
Oni ani ty Francouzi nebudou tak špatný.Ted jsem dal na otocku Udine s platakem za Boxerem co má najeto asi 350kkm a furt tahá.I cestou zpátky naložený to docela upalovalo a spotřeba pod 10 i když jsme jeli většinou 100+ ,max okolo 120.Verze 95kw.Jen nesmí bejt člověk debil a když v tom třeba při řazení na 5 zlobej synchrony,tak holt 2x seslapnout spojku.
Pokud jde o sluzebaky,tak i když s tím jezdí jen jeden,tak to furt nekupoval a nikdy se k tomu nebude chovat jako ke svymu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 17:42 | Nahoru | #236027

Palomoto píše: To se prohnes, nové auto a k tomu nove Stelvio Asi budeš muset mezitím počet dovolených jen na 1x měsíčně

.

No budu muset trošku víc pracovat no

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 17:55 | Nahoru | #236028

dewwil píše: Nakonec to budou ty vstřikovače můj tip. I repasovaný můžou být na hovno, už jsem zažil. Vracel jsem dvakrát že čtyř vstřiků dva, než to klaplo. Auto bez chyby po projetí, ale furt třeba při plný akceleraci to bylo takový bez koulí, mdlý, než se to sesbíralo. Teda ona Ovce 1.6 v dehtu CAYC motor je bez koulí i když je v pohodě



Ale huš Nejlepší auto co jsem kdy měl

Naposledy editováno 21.04.2024 17:58:19

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 18:00 | Nahoru | #236029
Vstřiky to nebudou, jestli boardcomputer ukazuje větší spotřebu podle délky vstřiku, tak jednotka z nějakýho důvodu dává větší dávku. Kdyby uchcávaly, byla by délka vstřiku normální nebo by ji naopak jednotka na základě zpětný vazby zkracovala. Si myslim.

Změřil bych tlak a průtok na podávačce v nádrži Taková blbost a co to nadělá potíží.

Jo a t5 taky furt občas blbě chytá, hlavně když to chcípnu studený (např nastartuju, popojedu o dva metry abych projel sekačkou, zdechnu to, tak to druhej den blbě chytá). Podávačka to neni

Naposledy editováno 21.04.2024 18:09:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 18:51 | Nahoru | #236030
P_B> Jarda ti prodá Samsunga

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 19:02 | Nahoru | #236031

strakon píše: P_B> Jarda ti prodá Samsunga



Co je to zac ?

Naposledy editováno 21.04.2024 19:07:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 19:06 | Nahoru | #236032

fsmoula píše: .

No budu muset trošku víc pracovat no


To bych nedělal, to ti štěstí nepřinese, jen víc stresu jak pak zase vše utratit

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 20:06 | Nahoru | #236033
Palomoto> ano, dobre bolo. Sobota aj dnes.
To Petardak: Motul pomaha. Lepsi sa to. Dik za radu.

Naposledy editováno 21.04.2024 20:07:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 20:13 | Nahoru | #236034
FiZzeR> BC ukazuje spotřebu normalni. Ze by to vic zralo protoze tam jde malo nafty?

Honzabiker: jak to ma chyceny kola na vacce/klice nevim, ale tipuju klinek. Jen si myslim, ze by to pak zralo kvuli tomu, ze to nejede a slapes vic na plyn… ale auto ma plnej vykon…

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 20:25 | Nahoru | #236035
P_B> Ssangyong

Naposledy editováno 21.04.2024 21:45:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 20:28 | Nahoru | #236036
assassin> Nechceš žlutou Arai Quantum na devítky? Stav nové za 3900

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 21:00 | Nahoru | #236037

Frennky píše: BlackSabbath> Tak teda gratulace ...ale těžko Karlovi nadávat.


Dík. Až teď su tady. Škoda, že to postihlo zrovna Karla, no.
Každopádně Yoshimura SERT Motul rulez!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 21:01 | Nahoru | #236038

strakon píše: assassin> Nechceš žlutou Arai Quantum na devítky? Stav nové za 3900



Delas vyprodej? Nebo chces assu nasrat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 21:15 | Nahoru | #236039

strakon píše: assassin> Nechceš žlutou Arai Quantum na devítky? Stav nové za 3900



mas fotku a vel? ale asi ne ... navic jsem ted na suchu

quantum je neco obyc ne? ja asi pujdu do te alpiny az se oklepu ...

Naposledy editováno 21.04.2024 21:16:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.4.2024 v 21:23 | Nahoru | #236040
assassin> Quantum ST Pro je nejvyšší sportovně cestovní, je to eMko, je k tomu i to kouřový malý plexi přes to bílé, má jí i dewwil

Naposledy editováno 21.04.2024 21:41:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist