kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Palomoto píše: Vyrobí ti to na váhu a styl ježdění. Za mně zatím vždycky spokojenost. Jen že čekáš skoro měsíc je otravný, ale jinak to funguje na silnici I v terénu dobře. Měl jsme to už kdysi na Ducati Scramlberu, tenkrát mne to doporučil Petta a i TSS to doporucovalo, tak jsme to nechal dát a velká spokojenost
Na kvalitní věci si holt počkáš. Ale jak píše P_B přede mnou, chce zlaťáka...
Naposledy editováno 15.04.2024 12:22:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Rozsah možností zvolit pružinu je jak pro Pedrosu, tak i pro Frennkyho...
Akorát pedrosovi k té pružině asi i přeskládaj vnitřek toho tlumiče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Akorát pedrosovi k té pružině asi i přeskládaj vnitřek toho tlumiče
To byl jen příklad rozsahu výběru pružiny. Oni mají ty tlumiče komplet jiný. To vůbec do veřejného prodeje nejde.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Se priznejte jo!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Venku vypnul nekdo topeni
Se priznejte jo!!!
Omlouvám se, ale už jsem to pištění klimaalarmistů nemohl vydržet
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: "Re: Missed chat on kbrk.cz at Friday, April 12, 2024, at 19:18 (GMT+0)
Dobrý den,
pro váš motocykl je určen tlumič Öhlins YA224, jeho cena je 26 175 Kč vč. DPH. Základní pružina je určena na jezdce 75 kg, silnější pružina je za příplatek 3000 Kč."
Jau jau ...asi opravdu počkám až po těch narozkách
E: Nebo kdybyste mi někdo našel nějakou alternativu...
uz sem kdysi daval Nitron Ten lepsi s expanzkou cca 24, ale s nastavenim predpeti se dostanes na podobnou cenu jako ohlins. Wilbers ma myslim podobnou cenu. Pruzinu muzes mit cernou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: To je normalni. Na Tenere jsem ani nejel na origo pruzine.
Nevim proč si měnil,ale z fabriky má ta motorka nosnost okolo 200kg,tak uplně nerozumim co je normální..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Stev> Opakuji, Frennky chtel Vohlinse
pise poznamku kdyby nekdo mel nejakou alternativu :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Já je taky nechápu. A když si vezmeš, kolik takových pilotů tam jede. Od špičky až po stocky, nadšence dá se říct. Jen i v noci takovou palbu, za nízkých teplot...
A to oni mají nádrž na 24L, ty na 17L??
Já su na tu nádrž hodně zvědavej, jak to bude znát v ovládání.
Tak oni to maj nakrmeny, takze jim to jinak jede (a zere), ja jedu serii. Ale i tak jsem byl prekvapenej ze sem tam vydrzel 50 minut, musel uz sem bejt uplne na suchu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Tak oni to maj nakrmeny, takze jim to jinak jede (a zere), ja jedu serii. Ale i tak jsem byl prekvapenej ze sem tam vydrzel 50 minut, musel uz sem bejt uplne na suchu.
A pak staci vterinka na kolbce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: A pak staci vterinka na kolbce
Jsem rad ze te to pobavilo
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ad hypersuper racing tlumice a jejich pasování do motorek na silnici - lidi si mysli, ze kdyz budou mit tlumice z motogp motorky, tak na tom pojedou rychleji, nebo se jim na tom pojede lepe - realita je takova, ze lip funguje i serie, protoze asi nikdo z nas neumi jezdit tak rychle aby jsme se dostali do oblasti kde to zacina fungovat…
Je to tak. Ani hobici na okruzich nemaj sanci pouzit napriklad hyper super carbonovy brzdy, proste nejsou schopny brzdit tak, aby dokazali pouzit tu vyhodu ktery prinasej. O silnicich jezdcich ani nemluve. A s tlumicema atd je to dost podobny.
Za me podle me nejvetsi zmenu kazdej pozna, pokud si koupi pruziny +- na svoji vahu. Za par susnu. Stejne jako misto tuneni motoru pokud se mu zda ze to moc nejede bud zacne radit, nebo hodi dopredu o zub mensi kolecko.
Ale neni to "tolik racing" Jako "ladeni, otevreny vejfuky, brzdeni na brzde, ohlinse, a carbonovy desky"
assassin píše: Ad hypersuper racing tlumice a jejich pasování do motorek na silnici - lidi si mysli, ze kdyz budou mit tlumice z motogp motorky, tak na tom pojedou rychleji, nebo se jim na tom pojede lepe - realita je takova, ze lip funguje i serie, protoze asi nikdo z nas neumi jezdit tak rychle aby jsme se dostali do oblasti kde to zacina fungovat…
S touhle logikou si na nikoho nepřijdeš, tady jsou samí krutostřelci Spíš jim pověz, že ta oblast kde to "profi" vybavení vážně funguje je tak úzká, že v 99.9% případů bude jízda po čechistánských asfaltových polňačkách středověká tortura bez jakékoli přidané hodnoty
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: assassin> smeruj hrachomet do Brna,bilejm je to jasny,jen Fanda je pozer
Tvl děte do prdele , já nechci žádnej hyper super závodní tlumič. Všude i píšou, jak je ta XSR900 tvrdá...a já jen chci něco komfortnějšího na to moje mrdání. Právě naopak, že já ten tvrdej podvozek nevyužiju. Kor na těch silnicích co máme tady a s mym stylem jízdy. Takže jsem si jen dovolil zauvažovat nad něčím co jde nastavit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Je to tak. Ani hobici na okruzich nemaj sanci pouzit napriklad hyper super carbonovy brzdy, proste nejsou schopny brzdit tak, aby dokazali pouzit tu vyhodu ktery prinasej. O silnicich jezdcich ani nemluve. A s tlumicema atd je to dost podobny.
Za me podle me nejvetsi zmenu kazdej pozna, pokud si koupi pruziny +- na svoji vahu. Za par susnu. Stejne jako misto tuneni motoru pokud se mu zda ze to moc nejede bud zacne radit, nebo hodi dopredu o zub mensi kolecko.
Ale neni to "tolik racing" Jako "ladeni, otevreny vejfuky, brzdeni na brzde, ohlinse, a carbonovy desky"
Na poštu tlumičů, když dáš tbrdsi pero, tak to stejně nepobere tlumeni. Nekde to urcite pomůže a nekde jde i přesadit originál tlumeni. Ale někde je to úplná tragédie a pomůže jen celý tlumič. U Frennkyho by asi to pero + nastaveni stačilo. Ale jak už bylo psáno dříve, neserme, potřebuje zlatého Vohlinsa