je to měsíc, co jsem si pořídil airbag vestu HitAir. Za poslední dva týdny se mi už dvakrát podařilo ji aktivovat, když jsem zapomněl odpojit šňůru při vystupování. V podstatě se mi to začalo dít od doby, co jsem nainstalovat zadní kufr. Kvůli němu už nemůžu nastupovat a vystupovat švihnutím nohy přes sedačku. Skrz svou výšku musím z motorky vysloveně seskočit. No a evidentně při tom zatáhnu za šňůru dostatečnou silou na to, aby vystřelil airbag.
Má někdo podobnou zkušenost? Jak jste to řešili? Už jsem vydal litr za náhradní CO2 bombičky, což poněkud zvyšuje provozní náklady. :D Přemýšlel jsem o tom, že bych tu šňůru trochu prodloužil, ale říkám si, abych tím příliš neopozdil aktivaci airbagu. Teď to mám tak, že je šňůra plně natažená, když stojím na stupačkách.
Naposledy editováno 03.04.2024 21:26:03
Po loňské nezaviněné havárce, jsem taky zkusil alespoň trochu se ochránit -tudíž pořídil bundu Hit air.
Asi to máš na reklamačku , spíš mě napadlo, že asi kdybysi k té šňůře přidal pár cm , asi by to nebylo až tak proti bezpečnosti a zároveň bys to neodpálil.
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
Kamikadze-Ace píše: MartasUS> pro jezdce, že to není placebo tě přesvědčovat nebudu protože podle mě není a neměla by debata smysl. Ono stačí, že v závodech jsou airbagy povinné a po zavedení klesl počet zlomenin kliček na minimum nebo povinnost airbagu i na Dakaru.....
Naposledy editováno 10.04.2024 13:03:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
Naposledy editováno 03.04.2024 14:50:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
MartasUS píše: Tak závody a běžné užívání jsou diametrálně rozdílné věci. Proč nemají airbagy v MotoGP kde lítaj 300? Víš proč? Protože to překáží a jezdci to mají tak trochu v píczi. Vidím to úplně stejně
No a já do teď myslel, že je v MotoGP mají všichni. Aspoň se při pádu vždy nafouknou. No nic, zase jsem chytřejší nebo má MartasUS hacklý účet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
slabak2 píše: No a já do teď myslel, že je v MotoGP mají všichni. Aspoň se při pádu vždy nafouknou. No nic, zase jsem chytřejší nebo má MartasUS hacklý účet
Kdyz jeste jezdil motoGP Martas, tak to nemeli - jenze tenkrat jeste uměli jezdit. Dneska uz jezdi i motoGP kdejakej blb co vse resi přední brzdou
(Myslim, ze je to povinné od 2018 )
Naposledy editováno 03.04.2024 15:10:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
slabak2 píše: No a já do teď myslel, že je v MotoGP mají všichni. Aspoň se při pádu vždy nafouknou. No nic, zase jsem chytřejší nebo má MartasUS hacklý účet
No nevšiml sem si moc když letí týpek vzduchem, že by se za letu z něj stal Michelin panáček. Stejně jako mu plandá helma ze strany na stranu. Prostě nic. Pokud něco mají tak to moc vidět teda nejde. Čekal bych že hlavní účel AB vesty je zafixovat krk.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
https://www.motogp.com/en/news/2017/12/21/airbags-compulsory-from-2018/178599
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
jandaxx píše: MartasUS> Já vždycky říkám, že se snažím jezdit tak, abych se nerozbil vlastní vinou. Ono nemusíš padat 10x za rok. Stačí jednou a blbě. Bagatelizovaní v tom smyslu, že se stejně něco může stát z cizí viny, je zbytečný. To je stejný, jako že nebudu jezdil s pásem, protože můžu uhořet, když se zasekne. Můžu. Ale většině zachrání při nehodě zdraví, nebo i život. Proto ho používáme. Teda aspoň já. Ne kvůli nějaké pokutě, ale protože má smysl. Jasně, když tě rozmašíruje Tatra s pískem, je ti airbag k ničemu jak v autě, tak na moto. Valná většina nehod se tak ale nestane.
jj pravda Pás si dávám vždycky. Né kvůli pokutě ale že dává smysl jak říkáš.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
edit: řeknu ti jak to je. Určitě tam nějaká povinnost je, ale každý si tu povinnost ohne podle sebe. Dá si tam nějaký AB s minimální ochranou jenom aby neporušili daná pravidla a jde se závodit. Bezpečnost si myslím, že je až na druhém místě za hmotností navíc.
Naposledy editováno 03.04.2024 15:48:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
MartasUS píše: Když člověk umí padat
Koľko hodín si to padanie trénoval?A ono môžeš havarovať aj iným spôsobom než čelná zrážka, je to skôr obvyklé. V konečnom dôsledku, aj keby si si povedal, že v 90% prípadov Ti to nepomôže, tak v 10% áno...
pak se prihodi, ze si jde clovek koupit airbagovku za 60 ta se pri padu nafoukne a ochrani co ma ... a pak jsou ty nejdrazsi airbagovky za 100+ kde vlastne airbag neni, stejne jako to maji jezdci z motoGP zivot je plnej prekvapeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
Naposledy editováno 03.04.2024 16:44:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omylem aktivovaný airbag - opakovaně
MartasUS píše: jj pravda Pás si dávám vždycky. Né kvůli pokutě ale že dává smysl jak říkáš.
Aký zmysel? Keď Ťa zlisuje kamión, nepomôže Ti ani milión pásov... zbytočnosť... Navyše, videli ste, že by pásy mali napríklad pretekári?(áno, je to sarkazmus)