dalsi videa na jejich kanale samozrejme.
Tady jeste jine od jinych lidi
A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy
- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR
450 Rally napr. ventily kontrola co 8000km a 800X co 20.000km
Preklad clanku skrze Google tam mu jde japonstina lepe
KOVE450Rally, a Dakar machine that can be bought for 1.28 million yen, is different from what I expected
Original, kdyby nahodou z off1.jp
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
zas na druhou stranu těch nářků o tom jaký stroj uživatelé chtějí jsou plné diskuze a případů kdy výrobce něco takového zkusil a prodeje očekávání nenaplnily je taky dost
2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Specialnosti jsou zcela jiste ty verze za pul milionu a vice, tech se opravdu moc neproda. Podobne jako kdyz si nekdo upravuje EXC-F na rally, protoze jinak nic neni co by takovemu cloveku vyhovelo.
Za mne by byla pecka Honda Monkey s 250ccm vzduchacem (pripadne max 350), ale to je mi jasne, ze nebude (navic tady to bez homologace proste nejde pro bezne pouziti, to dale omezuje moznosti). Honda treba aspon trochu vnima a proto 300Rally (i kdyz lidi i v USA chteji uz leta spise 450Rally) a ted trochu to narovnala s NX500 (tady jsem ale uprimne cekal, ze to bude jednovalec, holt zase ucetni vyhrali a ne motorkari).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Honza-TA950 píše: ten stesk proč něco takového nedělají jejich značky chápu - kluci za marketingu prostě usoudili, že tyhle speciálnosti se nevyplatí a dav chce něco jiného a kdyby náhodou nechtěl tak stejně nebude mít na výběr neb většina dělá to samé a jede to ve vlnách
zas na druhou stranu těch nářků o tom jaký stroj uživatelé chtějí jsou plné diskuze a případů kdy výrobce něco takového zkusil a prodeje očekávání nenaplnily je taky dost
Jak podle Hondy asi vypadají kupci jejich zboží? Třeba této masovky:
nebo tohoto úspěšného modelu:
Možná odpověď:
e - pokud tedy mají zjištěno, že 9 z 10 kupců nebo potenciálních bonitních kupců vypadá takto, nabídka se tím musí řídit ...
Naposledy editováno 05.02.2024 15:30:36
ale ten poslendd Cub ten chápu - moped, fitl, stadion, babetta apod. přibližovadlo, jen v lepším provedení - prostě to co zmotorizovalo celou JV asii - poslouží i místo náklaďáku či autobusu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: Treba po Suzuki DRZ-400S nebo DR-650 je taky poptavka porad a nejen v Evrope, ale nez to, ze by to neslo kvuli emisim je to spise o tom, ze by to mohlo lezt do zeli VStromu.
Ale DRZ 400S a DR 650 sa predávajú, len nie v Európe.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
MASON KLEIN INTERVIEW: TALKING DAKAR 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
ad jizda na navigaci a ne na rychlost - stejne zajizdela vysledky Gabina, nejsem ten spravnej na to abych kritizoval neci jizdu, ale popravde, ona nejjistejsi a nejrychlejsi pilot na trati neni
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|