AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
Nahatý verze jsou taková německá třiapůle. Jenom trochu lepší. RT je idelní ces%ták, samá pozitiva na cesty. stavebnice, většina dílu k dispozici do tří dnů. I když taky některý veci nové už nejsou. No a to je vlastně všechno stavebnice.. Japonci třeba u Hondy v té době měli 52 modelů a podobně, takže asi nejsou nikde na světě sklady na vše navždy. A některý věci časem budou tak drahý, jak zadní blinkry na cadilac alante.
. ,
7 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Zdravím všechny ve spolek. Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje. Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu. Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat. Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých, jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral. Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci. Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí. Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě. Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům. To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova. Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce. Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet. V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ, ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban. Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí . Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod. Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ. Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít. Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali. Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět. V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
3800 stran bude asi vždy nepřehledných, ale jak se vákno vyvinulo, osvědčilo a nechal bych to asi plynout - proto to tak je,,, ale samozřejmě správce je správe a i když mladý, jsi Otec Zakladatel :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema : postupnou inkarnací Jawy 350 ( nevylepšoval jsem ji ) jsem došel k Jawě 650, myslíc si, že jsem si polepšil. No - přiznávám, že tak úplné zlepšení to nebylo. Tak následovalo další polepšení - k Jawě 660. To už je citelné polepšení si, ale stejně by to ještě něco chtělo - aby výrobce tu motorku víc dotáhl do konce. A polepším-li si dál, k Jawě 1200, nevím. Předpokládaná cena prý 450 000 je dost vysoká, budou-li k ní díly nikdo neví, bude-li na 100 % spolehlivá taky ne, tak za sebe - uvažuju o polepšení si i k jiné značce.
Vážně : když jsem vezl Adenium do servisu, dal jsem se do řeči s mechaniky. Výsledkem je, že ani uznávaná značka BMW není tak úplně bez chyb. Říkali mi, že model RT ( snad se nepletu ) má problémy s předním kolem a osou kola, jednomu majiteli tento celek vydržel 12 tisíc km a musel se měnit, jiný model s brzdami...škodolibě musím poznamenat, že tedy nejen Jawa 660 potřebuje servis.
Sema píše: laďa-prášil> Jak se říká, nejlepší vylepšení 2T Jawy je výměna za jinou motorku. Kluků, co svého času ladili, pár znám, ale Jawu už má jen jeden a ladění dávno zanechal. Koupil si Teneré 750 a pak R 1100 GS. A je spokojený.
Po těch letech a cestách sem přišel na jedno, nejlepší úprava ke pořádný servis a nastavení. Maximálně kanály a hlava....a pak přesedlat :)
Jirko: Je jedno jaká bude, hlavně že bude.....tu vaši sem taky neviděl a věřim, že ji máte
Milan1963 píše: Kafi> Dobře. Mluvili jsme spolu asi čtvrt hodiny, psali si, předpokládám, že i s ostatními "původními" Jawablázny - těmi, kdo sem přispívali před řekněme 10 lety - taky. Výsledek je velmi dobrý. Jak se uplatní v praxi, uvidíme.
Sema : postupnou inkarnací Jawy 350 ( nevylepšoval jsem ji ) jsem došel k Jawě 650, myslíc si, že jsem si polepšil. No - přiznávám, že tak úplné zlepšení to nebylo. Tak následovalo další polepšení - k Jawě 660. To už je citelné polepšení si, ale stejně by to ještě něco chtělo - aby výrobce tu motorku víc dotáhl do konce. A polepším-li si dál, k Jawě 1200, nevím. Předpokládaná cena prý 450 000 je dost vysoká, budou-li k ní díly nikdo neví, bude-li na 100 % spolehlivá taky ne, tak za sebe - uvažuju o polepšení si i k jiné značce.
Vážně : když jsem vezl Adenium do servisu, dal jsem se do řeči s mechaniky. Výsledkem je, že ani uznávaná značka BMW není tak úplně bez chyb. Říkali mi, že model RT ( snad se nepletu ) má problémy s předním kolem a osou kola, jednomu majiteli tento celek vydržel 12 tisíc km a musel se měnit, jiný model s brzdami...škodolibě musím poznamenat, že tedy nejen Jawa 660 potřebuje servis.
Vždy to bude jen stroj a každý má sve chyby a potřeby servisu...stejně jako ženská
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Mne znacka Jawa nikdy nevadila a ani neoslovovala svou novodobou produkci. Spise mne vadi jal pises ty obecne jeji management a jednani s lidmi kteri ji veri a maji chut si ji koupit i na ni jezdit.
Mne velmi oslovila nejmenovana Italska znacka a to ze mne pani v ND dilech neco objedna je to tu vetsinou driv a i z baleni o nekolika kusech mne to tkzv. rozbali. Nikdy jsem si tam novou moto nekoupil a vzdy prochazim pres prodejnu a vsici v poho.
Nevzdavejte to tu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jsem rád, že vlákno žije, hulváti si šáhnou do svědomí, protože chlapa dělají činy a ne kecy
a je zbytečný tu jitřit vášně a snad to tu bude zas v pohodě.
Nechtěl jsem tu nikdy moc mazat příspěvky, ztrácí se pak návaznost,
ale pokud nebude zbytí, souhlas s pravidlama co Kafi sepsal a mazat začnu.
Komu se to nebude líbit, nemusí psát nic a nikdo tu nikoho nedrží.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Kočírovat obsah - posuzovat délku diskuze, věcnost diskuze, zbytečnost diskuze, opakování diskuze - to bude ořišek. Teda pokud vůbec bude co moderovat.
Čas ukáže.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Vyprávění a pohádky pan Krafta z roku 2020.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Janko je už v Peru. Docela mě zarazil tím, že v JA je problém sehnat 16ku pneumatiku. Jinak bude poprvé měnit tlumiče. Motor stále drží se základní údržbou. Ksem zvědac na Andy.
Já dolakovávám side. Zítra jedu nechat vycentrovat kola na Doris. V březnu pokoupím díly na side a snad na Jarní dorazím už se soupravičkou. Syn se dost těší, že bude moci jezdit semnou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom>Kamarád míval Aprilii Caponord. Pěkná motorka, jela krásně, ale tak jak píšeš-svérázná elektroinstalace.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Vulgarismy ok - to je jednoduchý ukočírovat jak z pohledu přispěvovatelů tak z pohledu admina.
Kočírovat obsah - posuzovat délku diskuze, věcnost diskuze, zbytečnost diskuze, opakování diskuze - to bude ořišek. Teda pokud vůbec bude co moderovat.
Čas ukáže.
Nezbývá než apelovat na soudnost a inteligenci přispěvatelů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: Kafi> Ta sajda přijde k Doris? Nebo k té druhé Jawě, cos tuším koupil?
Verdom>Kamarád míval Aprilii Caponord. Pěkná motorka, jela krásně, ale tak jak píšeš-svérázná elektroinstalace.
Koupil jsem i dvě sajdy...tahle je k Doris. Druhou mám ješte v Bruntálu i s motorkou. Na ně se vrhneme následně. Do obou přijoue do zavazdlového prostoru 30l kanystry. Kola vyměníme za 17ky kvůli pneu ve světě. Táta dělá v UJP, kde mu přislíbili vyrobení pevnějších úchytů a kloubů. Jak jsem říkal, má to být big one last trip v tomto složení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: Nezbývá než apelovat na soudnost a inteligenci přispěvatelů.
Když se začne něco řešit/o něčem diskutovat, je těžký si v půlce říct, že se to řeší už dlouho a někoho to možná už nebaví číst
Starší Aprilia je nic moc a tak nějak je ta značka z těch italských asi nejvíc problémová. I co se dílů a přístupu týká.
Caponord 1200 už na tom bude líp jak 1000.
Naposledy editováno 14.02.2024 08:23:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: Kafi> Ta sajda přijde k Doris? Nebo k té druhé Jawě, cos tuším koupil?
Verdom>Kamarád míval Aprilii Caponord. Pěkná motorka, jela krásně, ale tak jak píšeš-svérázná elektroinstalace.
kolega z práce ji koupil vloni a za jednu sezónu 3x návrat na vleku, kvůli elektrice Regulátor a spečený konektory.
Sema píše: P_B> Oslovuje mě hned několik italských motocyklů několika nejmenovaných značek, ale nenašel jsem odvahu si některý z nich pořídit.
Vidis a ja vlastnim uz 3ks 2 ruznych Italskych znacek a jsem velmi spokojen. Mimo bezneho servisu a jednoho konektoru u svetla jsem nic zasadniho neresil Ale jak pises chce to odvahu .
PS: mam vsechny starsi a ojete.
Naposledy editováno 14.02.2024 08:45:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vejde se motor jawa 250/353 na rám ... Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 4 | 24.10.2024 v 09:42 PetrL3 |
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | 18.10.2024 v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |