dalsi videa na jejich kanale samozrejme.
Tady jeste jine od jinych lidi
A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy
- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
V Polsku ma byt 450 Rally uz v Unoru, 800X se pocita kolem Kvetna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: ......distributor..... Snad pujde zjistit i kdo to je .
https://www.tipmoto....-kove-450-rally.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: PETARDAK> Diky. Jeste vcera jsem koukal a nebylo nic. Jawa asi nebyla dostatecne pruzna tedy
Nebo už i v Asii, je profláklá, jako ne zcela seriózní partner...
A jeden "teplý bonz" první dva kusy 450, co dorazí do ČR, budou jezdit na Ostravsku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
PETARDAK píše: Nebo už i v Asii, je profláklá, jako ne zcela seriózní partner...
A jeden "teplý bonz" první dva kusy 450, co dorazí do ČR, budou jezdit na Ostravsku
Ty dva kusy nejsou objednane pres Brno. Jinak uz se hleda dealer pro Ostravu nebo obecne Moravu. Predvadecky maji byt v Breznu, stroje samotne ten Duben/Kveten s tim, ze objednavky a tak uz by resil primo mistni dealer. Takze zatim mam rezervaci aspon.
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Stránky Kovepower, příslušenství pro 450, včetně manuálů, náhradních dílů atd:
https://www.kovepower.com/accessories.html#/
Příslušenství:
https://powersportso...lly-450-parts?page=3
Příslušenství a náhradní díly:
https://unclewang.net/collections/450rally
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Jinak to 450rally mi připadá drahé, když swm rs500 z itálie (některé díly také čína) bez kapot a nádrží je za 200tkč. A vůbec ani nevidim smysl těchto rally strojů v evropě. Na silniční cestování skoro nepoužitelné a do Rumunska je lepší vzít enduro bez kapot v dodávce, ne?
https://www.kove-cartec.cz
edit: ale koukam 51ks zaregistrovaných ajp pr7 za 7let, tak to asi smysl má
Naposledy editováno 25.01.2024 12:45:47
Shledni testy kde se resi i tyto veci. Obecne spise v porovnani s KTM/Husqvarnou treba, kde sice ty veci muzes dokoupit, ale porad to nebude ono a teziste bude uplne v pytli.
Cestovani prave na cestach vypada pouzitelne prave oproti upravovanym strojum co zminujes a v recenzich se shoduji, ze pri jizde po ceste je 80mph uplne pohodovych a prakticky bez vibraci a navic je to stavene na rychlou jizdu. To je to kde Rally motorka dava smysl.
Pro civilni pouziti za mne osobne je to mene vibrujici nahrada KTM LC4 Adventure pripadne stare DR350 nebo DR-Z400. Tam to tak cca spada, jen to vypada na mnohem vetsi komfort a vyuzitelnost i na cestach, neni to na tezky teren jako enduro motorka, i kdyz to prekvapive zvladne taky dost.
Za mne osobne idealni stroj pro prozkoumavani blizkeho okoli tri statu s moznosti zajet takrka kamkoliv mimo cestu. Navic nechci to s kufry a nechci ani neco jako T700 nebo VStrom 800 kterou jsou vahove a tezistem uplne jinde, i kdyz jsou to super stroje. jak rikam vidim to jako moznost koupe nove nahrady z tech tri zminovanych stroiju nahore v rozumne cene. Nikdo jiny to nedela. Treba Honda 300 Rally je motorem jinde, i kdyz delsi servisni intervaly, ale tlumice katastrofa, benzinu mnohem mene a tlumice se sice za par desitek tisic vyresi, ale benzin, teziste a vykon motoru ne.
Ted zase nemuzu najit ten rozhovor s nim po Dakaru kde bohuzel nakonec vypadl, ale drzel pekne mista. Vubec zajimave bylo ze sice Honda vyhrala, ale treba umisteni Hero nebo Sherco ukazuje jak se veci meni.
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Mason Klein: “I may not have made it to the finish line, but I definitely had a good ride”
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Kohlstein píše: puffybodie> Nedostal od maoistů zaplaceno, aby říkal špatné věci.
Spatne veci rika treba i v tom videu. Stejne tak na rovinu to rika i v clanku nebo rozhovorech. Obecne to nevypada ze by meli nejak rozdilne problemy oproti KTM, Honda, Hero, Sherco a dalsich.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
assassin píše: sherco ale neni cina, to je firma s tradici...
ja nerikal, ze to je CIna. Mysleno to bylo jako mene "tradicni" znacka oproti Honda, KTM, Yamaha, ktere maji aspon priblizne neco takoveho i pro "civili" ala CRF300 Rally. Od Yamahy co bylo WR250/450 uz je ted taky jen ve Fanticu {to samozrejme taky nejakou tradici ma, i kdyz prerusenou].
Stejne je to s indickym Hero. Ti skoncili druzi celkove v Rally GP a jejich motorky u nas ani nejsou (ale v Indii neni ani ta Rally verze).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: Stejne je to s indickym Hero. Ti skoncili druzi celkove v Rally GP a jejich motorky u nas ani nejsou (ale v Indii neni ani ta Rally verze).
S indickým Hero je to tak, že je to ex-Husqvarna, kterou za indické peníze dál udržují v chodu a dál šlechtí v německé firmě Speedbrain. Kromě těch peněz tam žádné propojení není. Jaká tohle byla mrdka, to ti pro změnu může poreferovat třeba Krokoš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
PS: pre informáciu , ja mám Husku TE 449 a motor to má BMW X 450. Pár rokov vlastnilo husku BMW.
Naposledy editováno 25.01.2024 20:02:48
2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|