AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
dave-lister píše: Milan1963> Dacii jsem kupoval novou v roce 2017. Na podzim 2023 jsem jí prodal. Sloužila dobře, závady neměla žádný, při prodeji měla asi 120 000Km a prodejní cena byla opravdu dobrá.
Nemusíš mít strach, Dacia není žádný luxus, ale mechanicky to není nijak ošizené.
Tohle ale dokaze nejpis i VAG na kterych pech nenecha nit suchou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: Tohle ale dokaze nejpis i VAG na kterych pech nenecha nit suchou
VAG a BMW jsou největší mrdky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
dave-lister píše: Milan1963> Za 370 tisíc to je ta největší holota a ještě bez turba co vůbec nejede. Chce to alespoň to slabší TSI, nějaká dodatečná výbava a jsi kolem 500 tisíc.
Turbo nepotřebuje, přes 80km/h nejezdí nikdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: FJRPEPA> ve vetsine pripadu jsem to nahodil i pumpickou.. na motardu mam jedno kolo kterymu se nechce ani kompresorem, to uz jsem parkrat nahazoval sprejem a zapalovacem
Jak se ti povedlo při tak malém přísunu vzduchu utěsnit pneu když není naskočené na ráfku ani na jedné straně ?
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Takže Fabie s tříválcem 1.2 HTP vychází podle toho TÜV Dekra jako spolehlivý vůz, přitom každý ví, že je to největší sráč od Škodovky.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jo jestli vás zajímá rozuzlení vyřešení bouračky mý Dachny, tak to bylo zhruba tak:
1.12. rána, auto odjelo na odtahovce na záchytný parkoviště. Pátek večer, komunikace s pojišťovnou viníka nahovno, samý automaty, nikde živej operátor. Myšlenka: nechám to hned v pondělí odtáhnout k delaerovi a nechám to u nich spravit.
Následující pondělí telefon s dealerem, bez problémů, mám to tam dotáhnout. Odtahovka zmatená, po mnoha urgencích se jim to povedlo ve středu.
Chci náhradní auto. Pojišťovna mi nic nedá, dokud auto neuvidí technik a nevyjádří se. Když totálka, mám nárok na 5 dní, když oprava, mám nárok po dobu opravy (počítáno od započetí fakturovaný práce). Můžu si nějaký náhradní sehnat sám, ale proplacení od pojišťovny není jistý (údajně bych měl dokladovat, že auto potřebuju k výkonu práce, nebo zajištění chodu domácnosti - což by asi bylo řešitelný).
Nicméně čekáme na technika, náhradní auto nehrotím, jezdíme se ženou spolu jedním. Urguju pojišťovnu, co teda a nikdo neví nic. Další pátek v podvečer mi přišel mail, kde pojišťovna vyslovuje totální likvidaci. Nic víc, jen tohle. Přes víkend automaty, roboti, chatboti....prostě komunikace na píču. Nechávám všude, kde to jde dotazy na kalkulaci, podle který vyslovili totálku (museli odhadnout cenu auta před nehodou a náklady na opravu). Zpětná vazba - NIC.
Hodnotím si situaci - autorizák má kapacitu servisu na konec ledna (pokud uhádám přeci jen opravu), pojišťovna teda řekla totálka...každopádně to vypadá, že budu bez auta třeba dva měsíce.
Takže přestávám dál počítat s Dachnou a jdu řešit jiný auto, který bude brzo k dispozici a Dachnu prodám - ať opravenou, nebo v aukci. Když mi v totálce nabídnou odpovídající cenu, tak ok.
Od pondělka bombarduju střídavě linku pojišťovny, paní z autorizáku (která má zkušenosti s likvidací. dost mi radí, bo o tom vím prd a jen to, co mám načtený z netu) a dostávám se na konkrétní jméno technika, co to likvidoval, dokonce s telefonem. Je novej, dělá nějaký kraviny ohledně předávání informací, takže pojišťovna vlastně neví, servis je z něj taky trochu vedle.
Mezitím měla pojišťovna (respektive ten technik) vyhlásit aukci na rozbitý auto, ale "asi zapomněl". V aukci zjišťujou cenu vraku na trhu. Následuje telefonát s technikem a řekněme, že je poměrně emočně vypjatej, ale dobrý, diskutujeme dlouho a detailně. Argumenty typu "pane, to auto je špinavý, nemůžu vidět, jestli pod tou špínou není poškrábaný" odmítám, nakonec se nepřímo bavíme o srovnatelnejch autech na inzerci a hodnotě, na kterou si Dachnu cením. Taky se přiznává, že zapomněl vyhlásit tu aukci, ale "do Vánoc to stihneme".
Chuj s ním.
Druhej den si vyzvedávám nový auto. Jo ano, měl jsme nárok od vyhlášení totálky na těch pět dní náhradního, ale popravdě se mi s tím už nechtělo moc jebat - dopravu jsem měl zajištěnou a v hlavě nastaveno, že stejně potřebuju koupit co nejdřív jiný auto.
Poslední pracovní den před Vánoci mi přišel mail od pojišťovny s vyčíslením škody. Odhad ceny před nehodou byl nad mnou očekávanou částkou, takže super. Dostal jsem i výsledek aukce s tím, že můžu výherce kontaktovat, že to chci prodat (a on to musí za vysoutěženou cenu vykoupit), nebo si to můžu nechat. Rozdíl mezi hodnotou vraku a odhadovanou cenou mi přišel na účet během několika dní.
Kontaktoval jsem chlápka z aukce a minulej pátek si to odvezl. Sandero v totálce si dojelo na odtah normálně po svejch, podle toho, jak se chlápek smál, počítám, že do měsíce bude zase jezdit. Autorizák se zachoval skvěle a nechtěl po mně nic za parkování ani manipulace u nich v areálu (prej: "když to máte od nás, tak se postaráme" )
Z mýho pohledu nakonec OK. Dost jsem přemýšlel, že bych to po záruce (léto 24) prodal a koupil jiný auto a tohle mě k tomu vlastně přistrčilo a finančně to vyšlo dobře.
Upřímně, Sandero III bych asi jako výhodnou koupi nikomu nedoporučil, rozhodně to nemá ty vlastnosti, kvůli kterejm lidi kupovali I a II. Není to špatný auto, ale nevyčnívá nad konkurencí ničím, už ani tou cenou. A v i20, nebo Riu se líp jezdí.
Takhle vypadá totálka podle pojišťovny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Nevím za kolik si za tu Dacii koupil, já měl Dacia Dokker, nová v roce 2017 stála 306 tisíc včetně LPG. Šest let to jezdilo bez závady. Auto splnilo očekávání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jsem z toho úplně nadsenej! Super práce s prostorem, takže zvenku malý, uvnitř překvapivě prostorný.
950kg, čtyřválec bez turba s nepřímým vstrikem a dokonce to smí tahat vozejk (sice jen 400kg nebrzdenej, ale stačí).
Jo, moc mě baví. Prej je to auto pro důchodce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
dave-lister píše: callowsick> Tomu skoro nic nebylo, opravit to určitě šlo. Ten kdo to od tebe koupil měl štěstí.
Nevím za kolik si za tu Dacii koupil, já měl Dacia Dokker, nová v roce 2017 stála 306 tisíc včetně LPG. Šest let to jezdilo bez závady. Auto splnilo očekávání.
360tis. Zlobilo tam 1000 malejch bolestí. Nebál jsem se nikdy, ze bych nedojel, ale hlášky, kontrolky a mrzení s nějakou nefunkčností, to bylo hodně častý.
Predtim jsem měl 7 let Sandero 1, který bylo - jak říká Pech- spolehlivý jako slunce a neotravovalo s ničím. Logicky, protože tam nic nebylo
Žena má Dustera 1,6 v plynu z roku 2018 a tam taky není nic, co by kdy zazlobilo
callowsick píše: Wenca24> takovýho exota, o kterým jsem přemýšlel už před nákupem Dachny - Suzuki Ignis
Jsem z toho úplně nadsenej! Super práce s prostorem, takže zvenku malý, uvnitř překvapivě prostorný.
950kg, čtyřválec bez turba s nepřímým vstrikem a dokonce to smí tahat vozejk (sice jen 400kg nebrzdenej, ale stačí).
Jo, moc mě baví. Prej je to auto pro důchodce
Suzuki jsou nedoceněný auta. Já mám 6 let Suzuki S-Cross a super.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Suzuki jsou super Do poslední možné chvíle jednoduchý, spolehlivý auta...(assassinova noční můra )
Měli jsme doma starýho swiště... před náma už několikrát bouranýho a co to auto vydrželo...Furt to jelo..
Staršího ignise jsem měl taky kdysi v hledáčku, ale pak naštěstí přišla éra služebáků...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Má to teda mild hybrid, což může být potenciálně slabý místo, ale věřím, že x let bych o tom neměl ani vědět. Suzuki dokonce uvádí doporučení, aby motor běžel každý měsíc minimálně 30min, aby nezdechla ta přidaná lithiovka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
FJRPEPA píše: Jak se ti povedlo při tak malém přísunu vzduchu utěsnit pneu když není naskočené na ráfku ani na jedné straně ?
slicky nebo sportovni silnicni pneu mivaji tak tvrde bocnice, ze pneu drzi tvar - kdyz se to sejde s OK rafkem tak to tesni samo od sebe... taky jsem se divil.
na FaBa kolech mi to tak funguje na obou, na Alpina kolech mi funguje zadni, predni neda ani velkej kompresor - neprojde dost vzduchu ventilkem (bez ventilku) - tzn to musim nahodit bud vzduchovym delem nebo vybuchem (bremsspray plus zapik)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
dave-lister píše: MartinED250> Tyhle statistiky z německé technické nezachytí závady typu auto přestalo jet, vylágrovaná převodovka, vylágrovaný motor a podobně.
Takže Fabie s tříválcem 1.2 HTP vychází podle toho TÜV Dekra jako spolehlivý vůz, přitom každý ví, že je to největší sráč od Škodovky.
no kazdy vi... otazka je, jestli opravdu vi, nebo si o tom precetl na internetu...
ze mechanik v servisu potkal 20ks ktery jsou KO... porad to statisicky nemusi nic znamenat... protoze tech aut jezdi tisice...
mam znameho co spravuje velkou flotilu aut a meli sveho casu vetsinu vozu fabia htp - z jejich statistiky ta auta byla spolehlivejsi nez cokoliv jineho v te flotile... a jde o opravdu velkou flotilu...
callowsick píše: Wenca24> takovýho exota, o kterým jsem přemýšlel už před nákupem Dachny - Suzuki Ignis
Jsem z toho úplně nadsenej! Super práce s prostorem, takže zvenku malý, uvnitř překvapivě prostorný.
950kg, čtyřválec bez turba s nepřímým vstrikem a dokonce to smí tahat vozejk (sice jen 400kg nebrzdenej, ale stačí).
Jo, moc mě baví. Prej je to auto pro důchodce
Myslíš tohle,nebo úplně to nové (poslední generace),já ji mám dva roky a je to super kára, sestře jsem sehnal SX4 a taky naprostá spokojenost. Já chtěl poslední Vitaru,ale ještě jsou dost přes dvě stě,tak vyhrál Qashqai. Před Vánoci na STK bez ztráty kytičky
Naposledy editováno 09.01.2024 13:39:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
callowsick píše: Wenca24> snad mi vydrží dlouho chci to na jaře zespoda nastříkat voskem, abych tu trvanlivost preventivně podpořil
Má to teda mild hybrid, což může být potenciálně slabý místo, ale věřím, že x let bych o tom neměl ani vědět. Suzuki dokonce uvádí doporučení, aby motor běžel každý měsíc minimálně 30min, aby nezdechla ta přidaná lithiovka
Jee tak tohle mi uniklo, takže poslední generace
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |