Najdu někde jaký pneu doporučuje přímo továrna KTM pro model SD 1290R ?
Diky
Naposledy editováno 02.01.2024 21:57:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 R)
ramlik píše: ... motorku tesuje přímo výrobce na různých gumách a doporučí jen ty, na kterých bude mít nejlepší jízdní vlastnosti)
Tomuhle přece nemůžeš věřit!
a čemu věříš ty? Byl bys teda tak laskav a objasnil mi, jak to ve skutečnosti je ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 R)
assassin píše: Versysák__> taky v tom muzou byt prachy, dohodnou se s nejakym vyrobcem co jim na OEM pneu udela o 500,- lepsi cenu nez konkurence... kdyz to vynasobis planovanym mnoztvim prodanych kusu, vyjdou ti docela zajimavy penize... a jelikoz mezi modernima pneu jsou minimalni rozdily tak ty prachy jsou dost dulezite...
možný je všechno, ale spíš bych věřil, že si to výrobce u "vlajkový loodi" ohlídá..
Každopádně doufám, že nám to Ramlík objasní, určiě tam musí mít známé
FaktNeníCoŘešit píše: tak pokud vím, poslední 1290ky se prodávaly na Mitas Terra force, který údajně stojej za prd. což mám ze dvou různých zdrojů na dvou různých motorkách. takže to jako doporučení nejspíš brát nelze. další argument, neexistujou dobrý gumy "jen" na základě doporučení, pouze na základě osobní zkušenosti. jezdím na mitaskách e-07+, který jsou stejně tak proklínaný, jako vychvalovaný. já na ně nedám dopustit. no a pak bych si dal při koupi pozor na dodržení rychlostního indexu podle techničáku. jestli hledáš (a vypadá to tak) silniční gumy, nebude problém. ale něco s hrubším vzorkem už problém bejt může. kamarád má "S" ko, kupoval ho minulej rok a nemůže si kvůli pojistce dovolit na rychlostní index kašlat. od tý doby, co to koupil, řeší s dealery ktm a s továrnou v rakousku, jestli mu dají výjimku na hrubší pneumatiky na trip mimo silnici. když už teda koupil enduro...
mitas terra force z prvomontáže jsou dobré gumy na teplou silnici, ale jak není přes 10° (nebo na mokru přes 15), nedokázal jsem je svou jízdou natolik zahřát, abych se na ně mohl spolehnout. jinak - jako spořínek - jsem je chtěl dojezdit a měnil jsem kolem 10 tkm, protože 2 tkm výlet by už asi nedaly (jezdím velmi svižně, ale zároveň plynule).
tak jsem šel do vyzkoušených pirelli scorpion trail II, které v teple fungují stejně dobře a v chladnějším počasí či na mokru dají více jistoty
Versysák__ píše: Myslim že držet se doporučení výrobcem má smysl (jenom přece tu motorku tesuje přímo výrobce na různých gumách a doporučí jen ty, na kterých bude mít nejlepší jízdní vlastnosti). Jistě na to mají profi testovací jezdce.
Mitas Terra force je na Adventure, já řeším R-ko, případně GT-čko , už sem to opravil...
do určité míry ano, nicméně pryže se vyvíjejí a u desetileté motorky už najdeš výrazně lepší gumu než z původního doporučení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 R)
3 reakcí na tento příspěvek Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 R)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 R)
slabak2 píše: Gahan37 - to byla nadsázka...
Jsem si to trochu myslel
Napr u Conti trail attack 3 clovek naklani, naklani, naklani a pak najednou prekroci hranici a motorka jakoby jeste vic spadne do zatacky. Pneu ale drzi, zadny problem. Nektere, treba Avon Trailrider maji podle me mnohem vic linearni prubeh naklaneni, kdy cloveka nic neprekvapi, plynule se poklada a najednou je na stupacce.
Jak jsem byl zvykly na chovani Avonu, dost me prekvapilo, jak se motorka chova na Conticich. Na Avonech byla vic jista, vic pohlcovala vliv bocniho vetru, a motorka byla stabilnejsi. Kdyz jsem nasadil Contiky, zdalo se mi, ze motorka se vikle, klouze atd. Pochyboval jsem o pneumatice. Kontroloval jsem vyvazeni kol, tlak atd. a az po case jsem si zvykl, ze pneumatika zkratka snaz a rychleji reaguje na podnety, protoze ma ostrejsi profil. Dneska na ni nedam dopustit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM Super Duke - špony v oleji [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT | riderr3 | 33 | 11.10.2024 v 10:22 ariba |
KTM 1290 Super Duke R/GT - rámy KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT | Versysák__ | 5 | 10.10.2024 v 22:39 Kohlstein |
Tlumič řízení Zaddox LD1 (wwwmoteac... KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Adventure, KTM... | riderr3 | 1 | 6.9.2024 v 15:28 Gahan37 |
Brzdová kapalina nebo minerální olej KTM 1290 Super Duke R | Martin1200 | 4 | 24.8.2024 v 21:34 Martin1200 |
Tlumič řízéní - jaký olej KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT | riderr3 | 9 | 17.8.2024 v 22:05 assassin |