globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Panelka
 
31.5.2008 v 17:47
Zdravím znova problém,motorka jezdila vpohodě.až teďkom se mi začínalo stávat,že normálně jedu jedu a když jedu dlouho z kopce jelikož tady v mé oblasti jsou jen hory,tak to vypnu z kopce potom to chci rozjet a nechytla dotlačím to domů,vyndám svíčku jiskru nedává,tak tam zkusím jiné svíčky nic,podívám se na baterku vše okej,tak zase později zkusím jiskru a hele okej dám tu samou svíčku zpět rozjedu vpohodě,jezdím jezdím,zase z kopce vypnu,a znova nechytne ani z kopce ani na kopnutí,nevím co s tým,koupil jsem brisk 17c to mi dala ta paní prodavačka,a ta jiskru nedává jen někdy slabě....druhá svíčka starší 17c jiskru dává jen kapku více nebo nedává hodím tam tu na které jsem ''jezdil'' a jiskru dává to je myslím 15 číslo tak nějak ale na nakopnutí nechytá..nevím co s tím

Panelka

31.5.2008 v 18:15 | Nahoru | #1
pošteluj zapalování a zkontroluj šroubky na zapojení i na bošácký skříňce

Panelka

31.5.2008 v 18:21 | Nahoru | #2
bošácký skřínce?

Panelka

31.5.2008 v 18:23 | Nahoru | #3
jo. Možná tam máš uvolněnej drát. A seřídit zápalko

Panelka

31.5.2008 v 19:25 | Nahoru | #4
Nemáš náhodou vybitou baterku?

Panelka

31.5.2008 v 19:37 | Nahoru | #5
Vena566> toť taky možnost

Panelka

31.5.2008 v 20:26 | Nahoru | #6
Já bych to viděl na to že motorka nemá ráda vypnutí z kopce, to se snad dělalo u aut před 30 lety a nesměl jsi zamknout volant. :o

Panelka

31.5.2008 v 20:45 | Nahoru | #7
Tutanchamon> lol lol lol

Panelka

31.5.2008 v 20:54 | Nahoru | #8
Na dvoutaktech se nedoporucuje brzdit motorem (jednak to cuka, protoze tam jsou strasny vule na ceste od motoru ke kolu a navic, kdyz je zavrenej plyn a motor ma vysoky otacky od toho jak se nim brzdi, tak se skoro nemaze a prehriva se), takze reseni je bud z kopce radit neutral mezi trojkou a ctyrkou a motor nechat bezet na volnobeh, ale pak musis hodne brzdit a zbytecne budes opotrebovavat oblozeni, nebo je dobry vypnout vzdycky na chvili zapalovani, a nechat chvilku schladit cerstvou smesi. Potom na chvili zavrit plyn, aby pokud mozno se profoukl vyfuk a pak zapnout zapalovani (to zavreni se dela, protoze po delsi dobe takovyhle jizdy se muze ve vyfuku nahromadit nespalena smes, ktera by potom mohla detonovat a uz jsem slysel o pripadech, kdy to rozervalo vyfuk, takze bez zapalka jezdit vzdycky jen po chvilach a ne moc dlouho)

Jinak tu svicku dej 15 a sesteluj vzdalenost tech elektrod na 0,5 mm
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist