Chci si pořídit lis, menší hydraulickej, síla okolo 20T. Koukám na netu a daj se pořídit od cca 4tis Kč. Kdo jakej máte a jak jste spokojeni? Použití klasika, ložiska moto i auto, silentbloky a podobně. Cenově do 10tis Kč.
Naposledy editováno 21.11.2023 11:48:44
Zdvih válca sa dá nastavovať na úplne jemný posun, kedy na jeden ťah sa posunie len o 1mm,alebo na veľký posun, kde vyleze o napr.1cm...Páka je pekne v úrovni ruky, niekde sa netreba naťahovať...Boli k tomu rôzne nástavce...dal som za to 940€
1 reakcí na tento příspěvek Dílenský lis-koupě
Pokud chces opravdu neco zalisovat/vylisovat a ne zkurvit, vyhni se polske produkci, prodavane u nas nejcasteji pod jmenem GEKO, ale i pod spoustou jinych jmen jinych pseudoznacek. To jsou prave ty 20t lisy za 5000Kc. Poznas podle toho, ze je to normalni panenka, zastavena do kriveho ramu, sesroubovaneho z nejakeho polskeho srotu.
Za tebou zminovanycxh 10000Kc koupis v podstate totez, ale bude to mit manometr, bude to mozna mene krive ale porad to bude mit sesroubovany ram a zemedelske vule - takze porad uplne k hovnu.
Slusny rucni hydraulicky 20t lis zacina nekde u 20000Kc. Poznas ho podle toho, ze ma svarovany ram a dvojcinnou pumpu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský lis-koupě
Medved píše: Nedavno jsem resil podobny problem.
Pokud chces opravdu neco zalisovat/vylisovat a ne zkurvit, vyhni se polske produkci, prodavane u nas nejcasteji pod jmenem GEKO, ale i pod spoustou jinych jmen jinych pseudoznacek. To jsou prave ty 20t lisy za 5000Kc. Poznas podle toho, ze je to normalni panenka, zastavena do kriveho ramu, sesroubovaneho z nejakeho polskeho srotu.
Za tebou zminovanycxh 10000Kc koupis v podstate totez, ale bude to mit manometr, bude to mozna mene krive ale porad to bude mit sesroubovany ram a zemedelske vule - takze porad uplne k hovnu.
Slusny rucni hydraulicky 20t lis zacina nekde u 20000Kc. Poznas ho podle toho, ze ma svarovany ram a dvojcinnou pumpu.
Tak manometr je tam celkem k hovnu. Dvojčinná pumpa je dobrá, ale pokud lisuješ párkrát za měsíc či rok, tak je to úplně jedno, když pumpa nebude dvojčinná, je lis výrazně levnější. Jo a ještě si myslím, že na motorky a takové běžné žvejkání stačí lis desetitunový.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský lis-koupě
FJRPEPA píše: Tak manometr je tam celkem k hovnu. Dvojčinná pumpa je dobrá, ale pokud lisuješ párkrát za měsíc či rok, tak je to úplně jedno, když pumpa nebude dvojčinná, je lis výrazně levnější. Jo a ještě si myslím, že na motorky a takové běžné žvejkání stačí lis desetitunový.
Nekdy, az bude cas, ti vysvetlim pojmy jako ironie a sarkasmus .2 reakcí na tento příspěvek Dílenský lis-koupě
Ale pro domácí použití bych koupil neco takového
www.aretacni-pripravky.cz/hydraulicke-lisy/matabro-mb-p20t--hydraulicky-lis-20-t/
Naposledy editováno 21.11.2023 21:31:22
Fueltank píše:
Ale pro domácí použití bych koupil neco takového
www.aretacni-pripravky.cz/hydraulicke-lisy/matabro-mb-p20t--hydraulicky-lis-20-t/
Mám stejný už několik let a nestalo se mi, že by s ním nešlo něco udělat. Naprosto dostačující a funkční záležitost.
1 reakcí na tento příspěvek Dílenský lis-koupě
https://www.tocopotr...JC-M80397-d10179.htm
ten druhý, vyrobený zo zdvoháku, nefunguoval dobre. Na doma ti je 30t na nič, k motorke, úplne na nič. Kupovali sme 3 naraz, 2 makajú v autodielni 1 u mňa na motorkách. Za 4 roky bez problémov, zvládli všetko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský lis-koupě
2 reakcí na tento příspěvek Dílenský lis-koupě
1 reakcí na tento příspěvek Dílenský lis-koupě
Rovnou sem koupil u nich i TUHLE sadu
edit: chtěl sem 30t bo před asi 4 lety jsem nechával lisovat ložisko a týpek mi pak řekl že to musel odvézt někam kde dělaj náklaďáky. Utrhlo se až na 25 tunách.
Naposledy editováno 22.11.2023 12:56:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský lis-koupě
FJRPEPA píše: MartasUS> Zkoušel jsi jestli ho dokážeš natlakovat na těch 30 tun. ?
jj. Jak se to dotkne rychlou pumpou tak už to dál nejde. Přehodíš na pomalou a už to leze. Frknul sem tam 25 jak prd. Pak sem se i trochu bál ale u 30 sem byl. Stál sem stranou kdyby to náhodou jeblo2 reakcí na tento příspěvek Dílenský lis-koupě
Vlastne vetsinu lisovanych spoju co bezne resim zvladnu i konikem na soustruhu
Nejaky extra prasarny na autech radeji necham delat lidi co to umi, ono casto na takove veci stejne tomu hobby lisu dojde dech…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský lis-koupě
Naposledy editováno 22.11.2023 20:06:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský lis-koupě
ja to mam jednodussi, ze otec ma velkou dilnu, takze kdyby bylo nejhur, tak si dam 70km vylet...
...bych misto toho lisu zabral necim sofistikovanejsim, ale tak kazdej delame neco jineho a bavi nas jina prace... davam to jen jako pohled na vec, rozhodne ti nebudu rozmlouvat nakup zadneho naradi, kazdy naradi je investicni
Naposledy editováno 22.11.2023 20:23:52
assassin píše: Dr.fík> myslim, ze tohle chapu moc dobre... ale me tahle nejvic humpolacka prace na aute fakt nebavi... ja radeji nejakou cistejsi a presnejsi strojarinu... a jak rikam, kdyz to nejde jinak, porad se da improvizovat, zavit ma fakt velkou silu
ja to mam jednodussi, ze otec ma velkou dilnu, takze kdyby bylo nejhur, tak si dam 70km vylet...
...bych misto toho lisu zabral necim sofistikovanejsim, ale tak kazdej delame neco jineho a bavi nas jina prace... davam to jen jako pohled na vec, rozhodne ti nebudu rozmlouvat nakup zadneho naradi, kazdy naradi je investicni
Hele taky tyhle práce na podvozku moc nemusim, ale nějak se to udělat musí a dávat to někam nechci, stačí, že musim nechat dělat gumy a geometrii, a i tak mi třeba při geo frajer zkurvil manžety na řízení. Takže jsem vyléčenej...
Nevíc lis by se mi hodil kolikrát i na jiný věci. Jasně, jde to ve svěráku, nějakým přípravkem, ale lis je lis.
Nejvíc jsem lisoval zarezlé navíjecí bubny z hasičského žebříku Máňa a dal to. (A byla to rána jak prase když to povolilo).
assassin píše: Me osobne to prijde jako naradi ktery pouziju tak malo casto a zabira tolik mista, ze bych si to asi do dilny poridil az jako posledni vec. Vetsinu veci co potrebuju nalisovat nebo rozlisovat vyresim vysoustruzenym pripravkem, axialnim loziskem a sroubem… (ano soustruh zabira mista vic, ale ja ho pouzivam temer porad)
Vlastne vetsinu lisovanych spoju co bezne resim zvladnu i konikem na soustruhu
Nejaky extra prasarny na autech radeji necham delat lidi co to umi, ono casto na takove veci stejne tomu hobby lisu dojde dech…
Přesně tak, tímto způsobem jdou dělat i některé ne extra "prasárny" na autech, vylisování a zalisování ložisek předních kol, silentbloků ramen př. nápravy (přímo v ramenech i v držácích nápravnice) na Fabii a hlavně bez zbytečných demontáží a montáží dílů z auta ven. Uvedené příklady šly dobře i bez axiálního ložiska, jen s namazáním grafitkou.