globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Průsmyky 2023 (Itálie, Švýcarsko)
9.4.2023 v 09:49
Ahoj,

v červnu (10.-19.6.2023) jedeme s kamarádem italské, švýcarské průsmyky.
Ubytování: penziony, stany tentokrát nebereme
Typ trasy : silnice, hodně zatáček
Typ motorek : my cestovní endura
Denní nájezdy: cca 300-350 , přeci je tam dost zatáček a bude hodně hezkých výhledů na focení

Budeme rádi, když se 1-2 lidi přidají, bude více témat do diskuse v helmě :)

Trasy - náhled
Trasy - exportní soubor do navigace
Popis tras
1 2

1 reakcí na tento příspěvek Průsmyky 2023 (Itálie, Švýcarsko)

26.6.2023 v 11:07 | Nahoru | #31
Popularita, když někomu budeš vyprávět že jsi projel Furka Pass tak se dočkáš maximálně tak "hm", když někomu budeš vyprávě o Stelviu tak si každej sedne na zadek a budeš hero of the day protože přeci STELVIO. Značná část lidí cestuje jen aby se měla čím pochlubit...

(reakce na) Průsmyky 2023 (Itálie, Švýcarsko)

27.6.2023 v 00:28 | Nahoru | #32
Lord_Lee> No, ono to je tak ale vždy.........alespoň i u mě. Sice se některým silnicím již ze zásady snažím vyhýbat, ale když není zbytí
Já tedy jezdím sám s bábou na sedle spolujezdce. Takže si plníme "sny" jen mezi sebou. Ale za pár let jsme už projezdili skoro celou Evropu a i do Afriky jsem s bábou nakouknul...........a upřímně - když k cíli vede dálnice, nebo klikatice, tak máme při cestování na motorce jasno.
A zrovna přes passa v okolí Cortiny jsem prvně na motorce vzal bábu do Andermattu, tam jí vzal přímo do ledovce na procházku skrz starý led, a po vykoupání v jezeře Como přes Stelvio a starý Brenner zpět domů.
A protože to byla její první jízda na motorce, tak na to stále vzpomíná. A z navštívených zemí jí nadchnul sever když jsme jeli na Nordcap.
Jak ale poznat, že zrovna Stelvio není ničím až tak na svezení příjemným, nebo i stále opěvovaný GG není o svezení, jinak, než že si to musíš odjezdit. Prostě si to odjedeš a uděláš si na to vlastní pohled. Někdo už podruhé nemusí, jiný to miluje a jezdil by tam pořád. Sto lidí, sto chutí. Nejhezčí je stejně vždy návrat, ať už vyjede člověk kamkoli.