Petreifel píše: zůstanu viset na tomhle prozatímním...
No, keď sa Ti zapáči V-Strom, Transalp alebo čo si kúpiš na naučenie a už si ho necháš, na tom nie je nič zlé. Veľká motorka Ti vtáka nezväčší (bohužiaľ) A keď Ti príde slabý, tak ho môžeš vymeniť. Nič nie je na furt.2 reakcí na tento příspěvek Moto pro začátečníka dlouhána - 203cm
(reakce na) Moto pro začátečníka dlouhána - 203cm
Naposledy editováno 25.05.2023 18:55:35
2 reakcí na tento příspěvek Moto pro začátečníka dlouhána - 203cm
V - strom 650 na první sezonu (nejezdí to vůbec špatně a je to hodně spolehlivý a nenáročný stroj) a potom uvidíš.
Mám naježděné statisíce km, ale každé jaro si připadám, jako kdybych zrovna vylezl z autoškoly.......a s věkem se to zhoršuje. A dodnes mám v paměti svůj první stroj se závratným výkonem 24kw a první jízdu, kdy jsem zatáčky projížděl "na třikrát" - naklopit, narovnat, naklopit, narovnat.....a znovu začít dýchat
Ale možná jsi talent a budeš si to osahávat rychleji. Já neumím na motorce jezdit dodnes.........ale občas se přistihnu, že mě to baví
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro začátečníka dlouhána - 203cm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro začátečníka dlouhána - 203cm
Petreifel píše: Benelli je mimo mé možnosti, max. mám do 80.000,- Kč...
Ten V-Strom 650 co ti tu radi je perfektni, protoze je obrovsky. Je stejne velky jako 1050, protoze pouzili jeden ram a do nej dva ruzne motory. Najdes tady i test ctyr cestovnich endur kde je videt jak je obrovsky. Za 80 tis. ho sezenes si myslim nebo to Varadero 1000. Zcela jiste bezproblemove sezenes v dobrem stavu za tu cenu. BMW bude za tu cenu pokladnicka, takze pokud nemas minimalne dalsich 20 tis. na servis a to jsem velky optimista, tak se z tveho snu nebudes tesit dlouho.
Ja uz jdu po letech opacnym a i na ceste je lepsi neco lehciho, kdyz i o vikendech potkas tolik blbu co autem jezdi 60 na 90 a za nimi je strudl, tak je lepsi neco na proklickovani
PajdaXJR píše: Pokud chceš velkou moto podívej se po XJ 900 Diversion.Da se pořídit za půlku tvého rozpočtu.Uveze toho hodně a spolehlivá bude taky.
Pravdu dis
XJ 900 inzerce zde na m.cz
Jen teda ta vaha no
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro začátečníka dlouhána - 203cm
Kawasaki Ninja 300: Je lehká a obratná sportovní motorka s nízkým posedem a pohodlnou geometrií.
Yamaha MT-07: Je to populární volba pro začátečníky. Má dostatek výkonu a je relativně lehká, což usnadňuje ovládání.
Honda CB500F: Vyvážený výkon
Suzuki SV650: Sportovní motorka s dostatečným výkonem pro začátečníka.
Pokud jsi opravdu začátečník, tak bych si opravdu nechal záležet na tom, kterou si vybereš jako svou "první", pro mě je má první i poslední
Naposledy editováno 30.05.2023 02:15:48
Velikostně, respektive poměr cena/výkon jiný starší klasický stroj asi nemá. U RT1100(1150/850) budeš mít nohy zalomené, stejně jako na dostupnějším eRku. To se vsadím, ale zkus.
Naposledy editováno 31.05.2023 13:40:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro začátečníka dlouhána - 203cm
Petreifel píše: Brůča.> zatím se mi V-Strom 650 z těch zde citovaných líbí nejvíc...
Kdyby tě náhodou při okukování 650 napadlo koupit si rovnou 1000 (DL 1000 Vstrom), tak tu myšlenku rychle zažeň. I když to zrovna nebývá pravidlem, tak zde platí, že méně je více. Litr je dost ucukaný a moc přívětivý k řidiči zrovna není. Ne nadarmo DL 650 vyhrál několikrát test nejlepších cestovních endur.
Tady si počti
https://www.motorout...nosti-z-provozu.aspx
Já -187cm/90kg batůžek -160cm/70kg.
V 15ti papíry na pincka,do 20ti babeta na dojíždění do práce,potom 20let pauza,
poté skútr 125,nějak mě to chytlo,a tak jsem si udělal ve 42 letech papíry na ,,velkou mašinu,,
A začalo dilema s výběrem mé první (a na dlouho jediné)motorky.
Vyzkoušel jsem všechny druhy(kros,cenduro naháč,choper,pitbike,sport)
když jsem věděl co nechci,bylo to už jednodužší,jako otec platící hypotéku jsem po prvním svezení zavrhl všechny 4válce 70Kw a víše.
(prostě bych se časem zabil) a raději se soustředil na 2válce k poklidné kochačce.
Protože mě jako technika irituje součástka, která je konstruována tak,že ji musíš čistit,mazat, dopínat,povolovat a stejně ji musíš nakonec koupit znovu(za nemalý peníz)rozhodl jsem se toto hojně rozšířené xurvítko na své motorce nemít,a prohlásil jsem se za zastánce kardanu.
a pokud zadáte parametry: 2válec/kardan,cesťák/spotřeba /100% spolehlivost/ údržba 0/ůložné prostory/rozumný posez/hodný charakter motoru a podvozku/cena do 60K/a td... vyjde vám světe div se
HONDA DEAUVILLE 650 .
Výběru a nákupu jsem se věnoval asi půl roku,přečetl celý manuál+kompletní fora,shléd kvanta videí na Yutube a zjistil veškeré relevantní informace o této motorce.
pak jsem jich 5 projel,něž si vybral tu svoji.
Přes zimu jsem ji dal do kupy,a jezdím.
Je jedno co si vybereš,hlavně to neuspěchej,vem si sebou někoho kdo tomu rozumí,nekupuj první co vidíš,
a pokud si nejsi jistý,tak si tu motorku půjč na víkend, a vyjde to rozhodně levněji,než unáhlený nákup nevhodného stroje.
Hodně štěstí při výběru.
Brůča. píše: Kdyby tě náhodou při okukování 650 napadlo koupit si rovnou 1000 (DL 1000 Vstrom), tak tu myšlenku rychle zažeň. I když to zrovna nebývá pravidlem, tak zde platí, že méně je více. Litr je dost ucukaný a moc přívětivý k řidiči zrovna není. Ne nadarmo DL 650 vyhrál několikrát test nejlepších cestovních endur.
Tady si počti
https://www.motorout...provozu.aspx [/quote]
já mám teda už druhýho malýho stroma a je tam problém, že on fakt nijak extra nebrzdí při dvou hmotnějších lidech na palubě to chce mít sílu v pazourách
Na Transalpovi 600 si udělám skoro všechno sám, nemá ani imobilizér.