![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
každej den moje milá usilovně škemrá, abych jí koupil motorku. Do této doby sedlala 50ccm 4T (jezdí na tom 1,5 roku). Měří jen 158 cm a její sen je sportovní motorka. Problém je taky v tom, že nechce 125 (ani 2T)= zvuk. Doporučoval bych jí moto v kubatúře 250, ale těch moc není bych řekl. Hodně se jí líbí Honda CBR 250, už proto, že má sedlo 736mm, ale zase bude to starej šrot, i když na svou dobu vzhledově povedená. Abych řekl pravdu pánové, osvoboďte mě, začíná mi pomalu lézt na nervy, ale zase co bych pro ni neudělal že?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Milca>otas1> chlapi pochopte mě, jsem takhle malinkej lol moji ani jeji rodice totiz masinam nefandej a tak jsme si dali úmluvu, že sportovní do 400ccm. Bylo taky prohozeno, že 500 už je silný- oni tomu prostě nerozuměj, takže do 400ccm :o
Tak kup petistovku, sundej z ni nalepky a nikomu o tom nerikej, ne? :) Ja taky nasim tvrdil ze ta VFRka je 500 a ma 58 koni...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Ale pak sem zapomel doma technicak a bylo vymalaovano
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Milca>PetrSV> nebude ji tvoje holčinka prodávat? byl bych zájemce
teď ten nový lak a kompetní servis,seřízení,nové náplně,desky,svíčky,gumy,prostě všechno,jezdí se na ní náderně... myslíš, že bychom ji po tomhle prodávali
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Nehledě na to, že ty starší ročníky jsou skoro 100% stočené (protože prodej motorku se 100 tkm na tacháči, i kdyby byla v perfektním stavu).
Takže najeté km ber hooodně s rezervou, většinou to tak vynásob dvěma až třema, dle stáří motocyklu.
Vyber si konkrétní typ mašiny, rekognoskuj terén a pak běž s někým kdo tomu rozumí, nejlíp tu motorku sám má
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 26.05.2008 11:24:08
Generiq>Hele, počítej s tím, že na rok se na motorce najede 5 - 10 tkm. Takže pět let stará motorka může mít klidně 50.000 km.
Nehledě na to, že ty starší ročníky jsou skoro 100% stočené (protože prodej motorku se 100 tkm na tacháči, i kdyby byla v perfektním stavu).
Takže najeté km ber hooodně s rezervou, většinou to tak vynásob dvěma až třema, dle stáří motocyklu.
Vyber si konkrétní typ mašiny, rekognoskuj terén a pak běž s někým kdo tomu rozumí, nejlíp tu motorku sám má a vyber z nich tu nejlepší.
Pravdu dis, ja mam masinu necely dva mesice a uz sem nalital skoro 4000 km, ale skoro vse okolo komina... TAkze tachometry pri prodeji asi kecaj, pac na 9 stary VFR 19 tkm (pri koupi) je divny ale ne nemozny...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Jediná jistota je koupit novou, pak od nějakého známého, (1.majitel), pak z první ruky s ČR původem no a jak už to má více majitelů, různý původ atd, tak je riziko stočení tachometru značné (větší než malé).
Proto u starších ročníků taky všichni doporučují hledět na stav a ne na najeté km. Btw. já taky hleděl při koupi na tachometrové km
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)