Téma: ignitech
28.7.2021 v 07:09
Nechci plevelit jiná vlákna, tak zakládám samostatné, určené pro uživatele těchto jednotek a jejich programování.
Jednotka je to zajímavá, potřebná a chytrá, ale její největší slabina je nekomunikace výrobce-v mém případě.
Od koupě jsem psal několik emailů, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Proto bych rád konzultoval v tomto vláknu zkušenosti s ostatními uživateli.
Moje postřehy:
- jednotka je nového typu, která má kromě D-sub konektoru s redukcí na USB vyvedeno samostatným kabelem z jednotky USB-které se dá připojit přímo do PC a programovat i bez jiného napájení, v návodu toto není popsáno.
- programování předstihových křivek je výborné v celém rozsahu otáček i zatížení.
- základní nastavení je též v pohodě.
- našel jsem již i programování oilmasteru, jen ještě nechápu nastavení množství (PWM v % a kmitočtu chápu, speciál pulse a sekundy ne!
- přívěra výfuku reaguje na povely z PC na otevření a zavření, ale nehýbe se podle nastavené křivky - něco mám špatně.
- ovládání elmag. ventilu volnoběhu karburátoru sice je připojeno k jednotce, ale nedá se využít pro regulaci bohatosti směsi protože není připojen snímač teploty motoru ani nasávaného vzduchu-není jak- nepřišel jsem na to.
- kontrolka přehřátí motoru je sice připojena k jednotce, ale není ji jak ovládat - stále svítí. Byl přislíben nový soft, ale do dnes žádná komunikace.
Díky za případné rady
Jednotka je to zajímavá, potřebná a chytrá, ale její největší slabina je nekomunikace výrobce-v mém případě.
Od koupě jsem psal několik emailů, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Proto bych rád konzultoval v tomto vláknu zkušenosti s ostatními uživateli.
Moje postřehy:
- jednotka je nového typu, která má kromě D-sub konektoru s redukcí na USB vyvedeno samostatným kabelem z jednotky USB-které se dá připojit přímo do PC a programovat i bez jiného napájení, v návodu toto není popsáno.
- programování předstihových křivek je výborné v celém rozsahu otáček i zatížení.
- základní nastavení je též v pohodě.
- našel jsem již i programování oilmasteru, jen ještě nechápu nastavení množství (PWM v % a kmitočtu chápu, speciál pulse a sekundy ne!
- přívěra výfuku reaguje na povely z PC na otevření a zavření, ale nehýbe se podle nastavené křivky - něco mám špatně.
- ovládání elmag. ventilu volnoběhu karburátoru sice je připojeno k jednotce, ale nedá se využít pro regulaci bohatosti směsi protože není připojen snímač teploty motoru ani nasávaného vzduchu-není jak- nepřišel jsem na to.
- kontrolka přehřátí motoru je sice připojena k jednotce, ale není ji jak ovládat - stále svítí. Byl přislíben nový soft, ale do dnes žádná komunikace.
Díky za případné rady
Super, díky. Ty hodnoty jsou načtené přímo na motorce tím programem. Měl jsem obavu, pokud je nedodržím, tak třeba bude přívěra nedovřená, nebo neotevřená na plno. Ale tímto způsobem se asi dá ta hystereze nastavit, proč tam není možnost nastavit přímo v otáčkách - škoda.
1 reakcí na tento příspěvek ignitech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ignitech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ignitech
Ariete> Tak co?
1 reakcí na tento příspěvek ignitech
Toto bylo základní vodítko, které jsem časem podle různých doporučení upravil až do této podoby.
Jak doladit předstih při částečném zatížení?
Co to rozdvojení nahoře?
V tom 2D zobrazení je vidět modrou čárou co mně tam předladil Ignitech.
Takže říkáš snížit na curva ideále při 100%.
Naposledy editováno 05.10.2022 13:00:26
Jak doladit předstih při částečném zatížení?
Co to rozdvojení nahoře?
V tom 2D zobrazení je vidět modrou čárou co mně tam předladil Ignitech.
Takže říkáš snížit na curva ideále při 100%.
Naposledy editováno 05.10.2022 13:00:26
Ignitech jako firma nefunguje, ale řídící jednotka je OK. Byla to jediná možnost jak tu motorku zprovoznit, a ta možnost programování je jako výhodný bonus.
Ty hodnoty vznikly kombinací různých doporučení. Nastavím ten ideál podle grafu - co to rozdvojení nahoře?
Jak s těma hodnotama při částečném zatížení.
Ty hodnoty vznikly kombinací různých doporučení. Nastavím ten ideál podle grafu - co to rozdvojení nahoře?
Jak s těma hodnotama při částečném zatížení.
1 reakcí na tento příspěvek ignitech
Stroboskopická lampa, kterou mám funguje jen do cca 4000 ot. Je to normální? Nebo je to dané tím, že je to čínský verk?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ignitech
mito7> Pokud se nad ty čtyři dá vytočit motor, tak to bude spíš tou lampou ...
Při jarní přípravě mimo jiné montáž lithiovky, jsem znovu změřil stroboskopem rozdíl v poloze snímačů motorek a je cca 5 stupňů. Tak jsem podle toho upravil hodnoty a ještě jsem změnil předstih dole, protože se místo snahy o nechcípnutí dole, motor zastavil zpětným rázem od zvýšeného předstihu.
Zatím jsem to jen projel kolem garáže, tak uvidím při nějaké cestě. Syn už dělá A1 řidičák, tak se už na 525 moc nesvezu, zato on ji bude honit. Přinutí mě to dát si dohromady mého Raptora. Dcera s námi tolik nejezdí, takže si mohu půjčit její EV a tak to zase "zdržuje" opravu mého Raptora .
Opět fotky monitoru, nekamenujte mě za to, je to pro mě rychlejší, byť už jsem si to vyzkoušel i správně.
Naposledy editováno 31.03.2023 09:46:22
Zatím jsem to jen projel kolem garáže, tak uvidím při nějaké cestě. Syn už dělá A1 řidičák, tak se už na 525 moc nesvezu, zato on ji bude honit. Přinutí mě to dát si dohromady mého Raptora. Dcera s námi tolik nejezdí, takže si mohu půjčit její EV a tak to zase "zdržuje" opravu mého Raptora .
Opět fotky monitoru, nekamenujte mě za to, je to pro mě rychlejší, byť už jsem si to vyzkoušel i správně.
Naposledy editováno 31.03.2023 09:46:22
Syn už jezdí legálně, ale po první jízdě stížnost, že se to nedá vytočit nad 6000. Vrtalo mně to hlavou, sundal sem jednotku a našel jsem, že já blbec jsem našel "startovací omezovač", tak jsem tam zadal nějaké otáčky - že po startu to nevylítne, a nevšiml jsem si, že se automaticky zakliknul na vstupu 3 signál o tom, že startovací omezení čeká na info, že skončilo. Protože na vstup nic nejde, tak tam byl trvale ten startovací omezovač. Šlo by tam dát signál z teploty motoru a bylo by to, ale zatím jsem zrušil to zakliknutí. Jo, stane se.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka po Menší přestavbě Nestartu... Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 5 | 13.2.2024 v 20:48 Beranidlo |
Zapojení hazardovych světel Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 11 | 16.1.2024 v 09:00 PeteS |
Zapalování Cagiva Raptor 125 Cagiva Raptor 125 | Vojcl | 3 | 15.12.2023 v 14:09 ja1 |
Přestavba tachometru z mechanického... Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 4 | 22.9.2023 v 12:31 HurryHD |
Cagiva 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 125 | Matexxx12 | 1 | 11.1.2021 v 07:37 mito7 |