Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
lukasjelitko> holt to bude nějákej dobrák muset stáhnout..přeložit...zase taková hokna to není...a rozeslat nebo pověsit někde na net...nebo CZ manuál naskenovat a postup stejný
lukasjelitko> stejně nějáký detaily okoukáš z manuálu a závažnější poruchy stejně odvezeš do servisu..každopádně ti to přeju..zase každej nemá CZ manuál na svoji motku
COMATIK>vím že když budu něco potřebovat tak to tu najdu a nebo se zeptám, ale nechce se mi z každým prdem chodit na net. Jsem raději samostatnější.Vrátil jsem se totiž k motorce po 11-ti letech(rozvod ) a potřebuju vše oživit.
COMATIK> no já si na manuál v angličtině nestěžuju...co sem kdy potřeboval sem si přeložil...jde spíš jen o komfort..mít servisní manuál v češtině by bylo fajn. Teď mě napadá ty servisy ho v češtině maj...tak třeba zkusit nějakýho servisáka.
lukasjelitko> no za flašku by možná někdo ochotnej byl...je to komfort než ůčel ale zase sebou tahat bágl papíru ofocenýho manuálu nevypadá moc komfortně
MacaR6> taky sem od 15ti na moto neseděl..no občas si půjšil nějákou šestku.po 10 letech koupil VTR 1000f a měl strach co a jak a takový ty běžný opravy...po čase až sem přestal mít respekt z motky jak to bývá sem to položil z blbosti a rozebral půl biku.teď už vím co kde jak a tak..je to teda dost drsnej způsob jak poznat svůj stroj
lukasjelitko>komford..to je ono,ja jsem od přírody línej a hlavně k tomu přeložení potřebuju slovník a spoustu času,jelikož já jsem se musel učit jen rusky.Vzpoměl jsem si že mám vzdáleného známého v Yamaze tak to zkusím...
MacaR6> jellikož sem netušil co a jak tak sem to dal borcovi přes kámoše...ventily...karbeci a tak...jinak až se divím sem zbytek zvládl sám.po pár prodiskutovaných večerech s bikerama v hospodě ledacos pochytíš.a když nevíš se zeptáš
MacaR6> jen se ptej...od toho takovýhle diskusní forá existují...ale na tuto otázku z vlastních zkušeností neodpovím..mám mašinu od ůnora...ale co vím..záleží na stylu jízdy,najetejch kilometrech a vlastně dle potřeby motorky..ale jelikož se v tom budeš pořád drápat,měnit a ladit budeš v servise(byť v garáži či originál) pořád...
MacaR6> stačí najít nějákou partu a jezdit s ní...i když každej všemu rozumí ale takový ty základy pochytíš brzo.někdo ti něco poradí..něco se dočteš...ale všechno je to o zkušenostech a času
MacaR6> no já sem to nechal po koupi...průměrná sezona činí cca 6-7000km tak bych to viděl na zimu.pokud nebude nějákej jinej problém nebo nečekaná finance že bych to vrazil do motorky a musel to ladit....ale mysím že by to mělo sezonu vydržet určitě.chtělo by se zeptat taky někoho kdo tomu rozumí víc...to mám jen od kámošu a tak..sem na tom ůůůplně stejně jak ty
COMATIK>viděl bych to taky tak.A na kolik přijde příprava na sezonu v servisu.Ne teda ve značkovém,tam bych jí stejně nedal,jelikož se pohybuji kolem plechovek a s tak zvanými autorizovanými servisi nemám dobré zkušenosti.
MacaR6> no bude to různý..já mám dvou-vál...tak za seřízení karbíků a ventilů podle manuálu s novým filtrem-2100kč.ale byl to fakt borec přes kámoše skoro do rodiny...kouknul na spojku,brzdy,olej v tlumičích+ seřízení přímo na mě centrálu a předku...což se mi zdá že sem to měl za pusu