4 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
První co, tak to plexi je šílený při moji výšce 186cm...všechno mi to ženě do helmy a dělá to turbulence..zajímal mě ale hlavně motor a ten je musím říct prijemnej - lepší než jsem čekal...je tam ve středních otáčkách docela pěknej zátah, zrychluje i do kopců, do toho kila použitelnej úplně v klidu...předjíždění je samozřejmě slozitejsi-s tím je třeba se smířit, nad to kilo už to jde hodně pomalu. Speciálně rovinkarsti řidici jsou problém...
Sere mě ale to chcipani-ma to nějaký řešení?stalo se mi to třeba i na kruhacu, když jsem kapku dýl podržel spojku
Docela rozpačitej jsem z podvozku...má to mít sice zdvihy 200/200, ale přijde mi že to využívá tak půlku zdvihu-je to hrozně tvrdý, hlavně Central, který nakopává...řešil to někdo?
Jinak ta motorka svoje kouzlo má musím rict
V případě scramu by zmizlo to debilni Plexi, ale pořád tam je otazník nad tim podvozkem a hlavně to otravný chcipani..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Jinak scram je hezčí, ale já bych nechtěl přijít o to přední jednadvacítkové kolo.Za mě pořizovat Himla jenom na silnici je škoda. Ten jeho potenciál se právě nejlíp ukáže v terénu a v tý univerzálnosti.A vždycky žasnu z toho, když jedu někde po městě,jedničce, trojce, pak nějaká ta polňačka Ve stupačkách,mezitím třeba i dálnice… A všude ta motorka obstojí.Takhle jsem jel v neděli z Hořic 120km.Dneska 15 kilometrů na chalupu tam po silnici první třídy a třetí třídy,Zpátky protože jsem měl čas, tak chvíli po jedničce, šup na polňačky, a po městě domů – o zábavu postaráno.Tím mě ta motorka neskutečně baví, a ještě jak si blafá ten dlouhozdvih Proto jí odpouštím některý ty nedokonalosti.Jo a taky asi hraje roli, kde člověk tu motorku používá . Tady na vysočině možná dává větší smysl než na nějakých dlouhých rovinách U kolína, ale třeba se pletu.berte to jako subjektivní pocity člověka kterýmu táhne na 50, ale na druhou stranu nejsem žádný začátečník, měl jsem tak 20 motorek všelijakých typů.Prostě skutečně v některých případech může platit že méně je více.
kdybych Ti měl radit ,tak souhlass Puffy , počkal bych na tu 450ku,Jestli teda na příští sezónu bude.
Naposledy editováno 19.08.2022 21:29:44
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Uvažuji o koupi Himalayana.
Ano..fakt tu indickou věc s 18kw
Zfotrovaťel jsem...nemám čas, takže výjezdy do polních cest jsou reálnější než lítání po asfaltu. Ale zase vyloženě off nechci
Jde mimo tu pohodu na cestě žádnej kvalt..
No to je vedlejší.
Řeším jestli koupit novou euro 5 nebo koupit jetou o 40 tisíc levněji s nejakyma 15 tisíci km. A euro 4.
Na rozdíly jsem koukal a navigaci netřeba, a mám 180cm takže ani ten upravenej rám mě netrápí.
Spíš jsou tam nějaké rozdíly zásadní? Co mi uniklo.
A to nejdůležitější...mám si těch 40 přidat a prostě mít novou nebo ušetřit protože 15k km s kompletní servisní historií bude OK.
Děkuji
callowsick píše: Wenca24> Vintage Garage to údajně umí vyřešit jiným relé které ovládá volnoběh (??? vím jen z doslechu)
Všiml jsem si, že jsi někde nějaké úpravy zmiňoval..věřím, že na to nějaky řešení asi existovat bude..třeba s dekatem a otevřenějším výfukem... možná..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Takže tam moc slabinu nevidím (krom toho chcipani)..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Jak jsi rekl-predni vidle jakžtakž jde, i když ji 200 mm pracovního zdvihu nevěřím..ale třeba řidší olej nebo nějakej jinej fígl by třeba pomohl...
Ale ten zadni Central je za mě pruser-to i stará Jawa s dvouma pružinama to žehlí líp...
O to je to horší, že je to motorka, která je prezentována jako motorka určena do terénu a na horší cesty-a při tom v tom základním selhává..
Když jsem si pro to jel, říkal jsem si, že jediný v čem mě může zklamat, je motor...a vono je to přesně naopak-motor pecka a podvozek, kterej by měl být cajk-zklamani..
I přesto všechno musim rict, že scram je stále zhavej kandidát na další motorku...jak to ti kluci indický delaj-nechapu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Wenca24 píše: puffybodie> himalayan s vodníkem podle me přijde o to kouzlo..navic-za mě-ten motor je v rámci možností úžasnej..je tam silný/emotivní střední pásmo, ten motor nevibruje ani při maximalni rychlosti, nijak neotravuje a žere 3 na sto...
Takže tam moc slabinu nevidím (krom toho chcipani)..
Tak zrovna u RE mam posledni dobou pocit, ze to kouzlo budou schopni udrzet i s tou novou jednotkou a i presto, ze cili proti KTM 390 Adv stylem, ale cenou pod ne.
U soucasneho RE proste ten vykon chybi pro nase podminky pokud nebydlis nekde mimo mesto. Pomer vykon/vaha je zoufaly ( 0,090 ). Honda CRF treba sice taky neni zadne terno pritom co by z toho slo dostat, ale to ma aspon pres 40kg mene a jinak je pusto prazdno (nez bude oznameny novy NX500 na podzim, ale kdovijaka bude cena u Hondy). Takze pokud pridaji nejakych 12kW, tak i kdyby vse ostatni zustalo stejne (vcetne ceny ), tak najednou to nebude mit konkurenci uz vubec pokud se ostatni neproberou.
Jeste udrzet i cenu, protoze trail od Fanticu ten novy XEF 250 Trail za 150 tis., s motorem z Yamahy WR250 je samozrejme komponenty uplne jinde. Ale zase to dva neodveze Ano, chybi stitek, ale kdyz jsem vysoky a stitek mi vse posila do obliceje, tak je to jedno a kdyz 90 a vice % casu jezdim solo, tak ze je to jen pro jednoho uz pak taky nevadi, vymeni se rozeta a hotovo
Jiste, je tu i XEF 450 Rally , ale s cenovkou pul mega To uz je pak lepsi AJP PR7. Proste jestli se Himalayan 450 povede, tak s cenovkou i treba za 150 se asi vsichni vyrobci ostatni zacnou hodne potit ohledne neceho pro beznou populaci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Zminujes NX500 a to by mě dost zajímalo jak to má vypadat-mas nějaky zdroj?nebo co všechno o tom víš?
Po kapotáží/Plexi moc netouzim-bud to nefunguje a fuci ti to všechno do helmy nebo je za tim v létě horko...
NX.....
Zacalo to v Dubnu podanim patentu na Scrambler zalozeny na motoru a ramu Rebel 500. Objevilo se i nejake rendery (vlevo 500, v pravo 250)
a o mesic pozdeji se objevilo i patenty na NX500 a zatim jen rendery z pocitace na vzhled te mensi NX200 (nebo NX250)
Leaked Honda NX renders indicate both 200cc and 500cc versions for 2023
Cekal bych spise 300ccm verze tech stroju, ale treba tyhle velikosti ani do Evropy nepujdou a pujdou sem jen ty 500. Kde je pak zajimave, ze to NX500 by pry taky melo mit stejny motor jako je v Rebelu a planovanem CL, takze dvouval a to na renderu je zcela jiste jednoval, takze jak to bude vypadat je otazka, kterou mozna rozlouskne az EICMA. Zajimave to je i proto, ze ma byt i Transalp 750 a taky dvouval, ale s jinym motorem nez je v NC takze kdovi....
Naposledy editováno 20.08.2022 11:59:53
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Ale asi jim jde o to dokoncit radu. V 500 dvouvalci maji nahac, adventure, supersport, cruiser a pribude scrambler a dualsport a je hotovo no.
Naposledy editováno 20.08.2022 12:31:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Ono asi vyrobit dobrý tlumiče za slušnou cenu je kumšt. Není to jen o pružinách. Jawy jezdím taky,A ani švéd -21/19 se s himmlem nemůže v terénu rovnat,Himmel má o několik tříd lepší podvozek.
Naposledy editováno 20.08.2022 16:18:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Naposledy editováno 20.08.2022 16:35:29
BikerXC píše: Ahoj, nebudu kvůli tomu zakládat nové téma tak to snad nebude vadit zde a poradíte.
Uvažuji o koupi Himalayana.
Ano..fakt tu indickou věc s 18kw
Zfotrovaťel jsem...nemám čas, takže výjezdy do polních cest jsou reálnější než lítání po asfaltu. Ale zase vyloženě off nechci
Jde mimo tu pohodu na cestě žádnej kvalt..
No to je vedlejší.
Řeším jestli koupit novou euro 5 nebo koupit jetou o 40 tisíc levněji s nejakyma 15 tisíci km. A euro 4.
Na rozdíly jsem koukal a navigaci netřeba, a mám 180cm takže ani ten upravenej rám mě netrápí.
Spíš jsou tam nějaké rozdíly zásadní? Co mi uniklo.
A to nejdůležitější...mám si těch 40 přidat a prostě mít novou nebo ušetřit protože 15k km s kompletní servisní historií bude OK.
Děkuji
Tam záleží na tom jestli tý historii můžeš opravdu věřit Viděl jsi tu motorku jezdit, je po kamarádovi? Pak bych vzal ojetou. Jestli ne tak bych šel do nový.Taky záleží jestli to chceš na jednu sezónu nebo jestli jsi to chceš nechat dýl. Pokud to máš na dlouhý roky tak vzít novou – máš jistotu a ve finále se to vyplatí.Rozdíly Teda jsou navigace u nový a hnusnější koleno výfuku.Ještě štítek jen jiný, musí mít jinou rozteč kvůli té navigaci Jo a je zatmavený,Ty ochranný rámy kolem nádrže jsou jiný-Aby tam dostali kolena i vyšší jedinci
Naposledy editováno 20.08.2022 16:40:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Naposledy editováno 21.08.2022 10:37:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Ale na horsi cestě nebo v terénu je ten Central tvrdej i na mých jatečních 100 kilo...teda aspoň na tom konkrétním kusů, co jsem měl půjčený-mel najeto 2 tis. km, tak jestli to třeba po nějaký době povolí, bylo by to super, protože jinak mi ta motorka docela sedla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Jestli to bude mít dobrý pérování a o 15 k víc ale vzducháč už bude vzácnej a asi ho už nebudou prodávat..
Důležitý aby to zůstalo dlouhozdvih a zůstal tomu ten RE spirit...
Naposledy editováno 22.08.2022 08:43:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Fyro píše:
ooo kur....prasatko papej, pristi rok dostanes kladivkem
puffybodie píše: ooo kur....prasatko papej, pristi rok dostanes kladivkem
Včera jsem nad tím slintal celý večer mě se i ten design líbí .Jak jsem psal výše důležitý aby to zůstalo jako dlouho zdvih a zůstal tomu ten RE spirit.A píšou že by to mělo mít štelovací podvozek…Takže to vypadá že příští rok budu upgradovat
Naposledy editováno 22.08.2022 08:47:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Royal Enfield Himalayan - co na něj... [1, 2] Royal Enfield Himalayan | Miškin | 46 | 27.1.2024 v 16:20 puffybodie |
Royal Enfield Himalayan Royal Enfield Himalayan | eman65 | 7 | 11.10.2023 v 12:14 Wenca24 |
výrobce KRYT motoru royal enfield h... Royal Enfield Himalayan | drake1961 | 8 | 20.7.2023 v 23:23 Netopyr |
výrobce NA KRYT motoru royal enfiel... Royal Enfield Himalayan | drake1961 | 0 | 12.7.2023 v 17:42 drake1961 |
BMW G310GS vs RE Himalayan Royal Enfield Himalayan, BMW G 310 GS | cizek007 | 10 | 4.7.2023 v 13:49 david1 |