1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Naposledy editováno 06.09.2019 14:22:47
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Když už se to tu oživilo-jak vám to všem šlape po skorosezone?
Strata:tys to měl pujceny v Indii? Kolik to mělo nalitany a jak fungovala motorka s půjčovny?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Motorky v půjčovnách dostávaj dobře zabrat všude, indové servisu asi moc nedaj a třeba to na profilovce není offroad ale kousek "National highway" takže v těch podmínkách podle mě od motorek docela slušnej výkon.
Naposledy editováno 06.09.2019 21:57:51
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Vzduchem chlazenému jednoválci o objemu 411 cm3 byly naordinovány servisní intervaly po každých deseti tisících kilometrech a je usazen v ocelovém rámu.
Ale často vídám že servis je po 5000 kilometrech nebo 3000 mílích. Jsou to rozdíly mezi různými státy nebo je v článku chyba?
5000km by u cestovní motorky bylo dost málo, hlavně v záruce kdy není možný si to odservisovat sám "na parkovišti u cesty" ale je potřeba razítko do servisky by to byl docela problém.
Naposledy editováno 15.09.2019 09:40:30
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Mám Himalayan od května, najeto lehce přes 3000 km. Za mě je to skvělej univerzální stroj, limitovanej na jakýmkoliv povrchu jen obutím, nízko umístěným stojanem a odvahou jezdce.
120 po dálnici dává v pohodě i ve dvou a s plnejma kuframa. Na okreskách i ve městě je hbitej a ty 2 metráky necejtíš. Polňačky a lesní cesty nejsou žádnej problém, když se omylem ocitneš na turistický stezce, proplete se po ní lehce jako kolo. Motokrosovou trať dal taky v pohodě, při skocích šel sice zadek na doraz, ale byl nastavenej dost na měkko, takže to se dá lehce řešit.
Takže: doveze tě kamkoliv po jakýkoliv cestě. Nepoletíš se supersportama 200 po dálnici, ale dojedeš je na odpočívadle a na jakýkoliv horší cestě jim zmizíš. Nebudeš držet krok při offroadu s kroskama, ale zvládneš většinu toho, co oni a domů pojedeš po ose, zatímco krosky na vleku.
MT60, obutý z výroby, jsou za hezkýho počasí výborný. Dobře držej na silnici i mimo ni, ale jak se začnou podmínky zhoršovat, je třeba mít se hodně na pozoru. Takže stačí vědět, jakej povrch budeš navštěvovat častějc a podle toho přezout, výběr je velikej. Docela živě si dokážu představit Himoše na motárdovejch gumách, to by myslím bylo dost zábavný!
Velkej limit zábavy je nízko umístěnej centrál. Gumy by se určitě daly vodit po hraně, ale tam se prostě nedostaneš, pokud ho nesundáš. Sem tam s ním drbnu o zem i na polňačce, ale to by vyřešilo přitvrzení na zadku.
Jediný, co mi skutečně vadí, je ABS. Nejsem na něj zvyklej, takže nemůžu hodnotit, jestli funguje dobře, ale podle mě nastupuje příliš brzo a v terénu je to absolutní průser...
S touhle motorkou při věku 40+ už asi spokojeně dožiju...
Naposledy editováno 07.10.2019 19:33:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
BTW - ABS před jízdou v terénu vypneš prostým vytažením pojistky (viz youtube recenze jednoustopou.cz). Tady je např. thread, jak to řešit na vypínač...
https://advrider.com...ead.1253460/page-151
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Servisní interval dohodnutý na místě: 500km (1. olej) a dále bude každých 10.000km s dodatkem "nejpozději". Samozřejmě je i pravidlo olej max. 1 sezóna.
Servisní knížka obsahuje sice i kolonky v mezidobí na 5, 15, 25 tkm..., ale jsou tam psány jen kontroly (I - Inspection), žádné výměny.
Na řádné servisy v 10, 20, 30 tkm jsou vypsány preventivní výměny dílů, které v žádném případě nebudou ani na 1/3 životnosti, tak beru, že servisní knížka je tzv. "přeurčená" tzn. obsahuje informace chránící výrobce, kdyby se něco zlého vysypalo. Měnit hned po roce na 10 tkm například gumovou hadici sání, bnowden plynu a spojky, palivovou hadici, brzdovou kapalinu, destičky, řetězovou sadu a další mi přijde plýtvání. Ještě snad ten vzduchový filtr, ale i to je po roce brzy.
Na místě jsem se bavil, že se to takto nedělá, samozřejmě se vyměňují věci, až když hrozí, že doslouží.
Majitel v podstatě dolívá benzín a maže řetěz, (5+5 minut práce petrolej a hadr + sprej s mazivem) každých cca 1 tkm.
Zdarec
Naposledy editováno 20.06.2022 13:08:35
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Naposledy editováno 01.08.2022 20:46:55
Zdar! nabízím vyšší plexi - zatmavené - kouřové. Koupené od Vintage Garage, žádná čína. Použité cca půl roku, bez poškození. Vyšší o cca 6cm proti původnímu plexi. Určené pro model EU4 modely do r.v. 2020, NE EU5 modely. Prodej z důvodů nevyhovující výšky - pro člověka do 165cm nebo nad 175cm je to OK, mých 170cm vede k vibrování helmy.
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Má to bejt primárně pro ženu (až dodělá papíry). Jak mi tahle motorka na papíře nikdy nedávala absolutně smysl (dvoumetrákovej jednovál s 25k je ještě větší blbost než moje Tenerka, která je stejně těžkej krumpl, ale aspoň je to šestikilo), tak po 3km na Scramu mě bylo jasný, že se to musí koupit :D
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
stráťa píše: Motorka pro ženu...jasně.
Fakt v tom původně žádný postranní úmysly nebyly! :) Ale zajíždím to na první garančku a začínám mít neodbytnej pocit, že nutně potřebuju jednoho i pro sebe :)
2 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Nejspíš je to kombinace motoru (kterej je sice slabej, ale pro rychlosti, kterejma se pohybuju nejradši dostatečně tahavej, zábavnej a "sametovej") s pocitově nízkou hmotností (vím, že to zní jako blbost, ale prostě je většina váhy asi hodně dole, takže to fakt působí jak o 30kg lehčí), ovladatelností (tady asi pomáhá i ta 19" vepředu), vzhledu a možná tím, že je to pro mě zase po dlouhý době nahatá motorka.
10 let zpátky jsem jezdil velký naháče (B12, GSX 1400) a skončil jsem s nima víceméně kvůli tomu, že mě na tom nebavilo jezdit pomalu a chtěl jsem občas i do lehkýho terénu...takže jsem se postupně dostal přes Dakara a V-Stroma k Tenerce, ale na všech jsem furt laboroval s kapotáží, plexi apod., protože mě sraly všelijaký turbulence, mlácení do helmy a tak.
Naposledy editováno 06.08.2022 13:28:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Royal Enfield Himalayan - co na něj... [1, 2] Royal Enfield Himalayan | Miškin | 46 | 27.1.2024 v 16:20 puffybodie |
Royal Enfield Himalayan Royal Enfield Himalayan | eman65 | 7 | 11.10.2023 v 12:14 Wenca24 |
výrobce KRYT motoru royal enfield h... Royal Enfield Himalayan | drake1961 | 8 | 20.7.2023 v 23:23 Netopyr |
výrobce NA KRYT motoru royal enfiel... Royal Enfield Himalayan | drake1961 | 0 | 12.7.2023 v 17:42 drake1961 |
BMW G310GS vs RE Himalayan Royal Enfield Himalayan, BMW G 310 GS | cizek007 | 10 | 4.7.2023 v 13:49 david1 |