1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
O rozebrání asi zatím neuvažují (nikde to ještě nezmínili). Teď mají další cíl 100 000 km, takže za rok se uvidí.
Tu životnost může ovlivnit spoustu faktorů...používání, servis atd. V KTM už "žije" dost dlouho.
Tiboon píše: po nekolika dnech zkouseni je to zajimave dilema... tak si z tehle dvou vyber Suzi GSX-S1000GT
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: Xfield> za tu dobu co sem plátce dph sem kupoval asi 10 aut a motek a tohle sem teda slyšel prvně
Zákon to umožňuje. Neukládá. Je to věc výrobce. A prodejců.
Je obvyklé že prodejci záruky drží i pro IČO, protože by se to jinak nedalo. Ale asi ne všichni, jak vidíme
1 reakcí na tento příspěvek CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: já sem toho číňana taky teď zkoumal a narazil sem na několik věcí
1/ záruka sice 5 let, ale neplatí při koupi na ičo
2/ záruka platí jen pro prvního majitele, takže za tři roky to s tím, že to je eště dva v záruce, prodat nejde
3/ servisní interval pouhejch 5000 takže to co ušetří na ceně, zaplatí ti s větším nájezdem za servis
4/ konkurenční motky maj často duralový rámy a nižší spotřebu
5/ a samo propad ceny při prodeji bude mnohem vyšší než u japonce
navic motor v CF je stary od KTM a ten nevynikal spolehlivosti a proto je v KTM novy motor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Naposledy editováno 23.07.2022 21:45:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Naposledy editováno 23.07.2022 21:34:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
tenere píše: navic motor v CF je stary od KTM a ten nevynikal spolehlivosti a proto je v KTM novy motor
Důvodem nového motoru v KTM je přechod na Euro 5 - bylo pro ně výhodnější upravit jen tu silnější verzi. Proto přenechali slabší motor CFmoto, kteří ho na Euro 5 upravili a snížení výkonu pro ně není tak zásadní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: foxdive> už sis nastudoval něco o legování? bacha, s legiema to nesouvisí
vidím že klickujes jak zajíc a nic kloudneho z tebe nevyleze![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
tenere píše: navic motor v CF je stary od KTM a ten nevynikal spolehlivosti a proto je v KTM novy motor
další odbornik, teď ten stary motor ktm opět nasazuje, mels bys jim napsat![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: tenere> já přes KTMky nejsem znalec - ta 650 ka je pirátská čínská kopie kawy a 800 je ofiko dělaná s KTM ??
Ano, motory 650 ccm jsou "kopie" Kawasaki ER6. 800 ccm je vyráběná na základě licence od KTM (KTM vlastní 49% akcií CFmoto, takže vlastně investují "do svého"). KTM zase dává do svých slabších modelů motory od CFmoto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
foxdive píše: vidím že klickujes jak zajíc a nic kloudneho z tebe nevyleze
Zato z tebe už něco "kloudneho" vylezlo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Che píše: motky mají rámy z nelegovanýho hliníku? :-o povííídej
foxdive píše: cece většinou mají Chrom-molybden
Xfield píše: Ano, motory 650 ccm jsou "kopie" Kawasaki ER6. 800 ccm je vyráběná na základě licence od KTM (KTM vlastní 49% akcií CFmoto, takže vlastně investují "do svého"). KTM zase dává do svých slabších modelů motory od CFmoto.
díky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Che píše: Zato z tebe už něco "kloudneho" vylezlo
Che píše: motky mají rámy z nelegovanýho hliníku? :-o povííídej
foxdive píše: cece většinou mají Chrom-molybden
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
4/ konkurenční motky maj často duralový rámy a nižší spotřebu
Kolik teda cendur, velkých endur má duralový ram v této kategorii?
2 reakcí na tento příspěvek CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
Když on v této "cenové třídě" začíná u ostatních základ o 50 000,- výš a stejná výbava o 100 000,- ( přibližně... nebudeme se přetahovat o korunu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Che píše: foxdive> já nevím, kdo je tady jantar ty metalurgu reaguješ na dural a píšeš o chromu a molybdenu, což jsou legury používané do oceli
dural je obchodní označení dnes běžně používané pro pevnostní slitiny hliníku a i kdyby jsme se postaru drželi složení, tak v něm obsažené prvky tj měď, hořčík a mangan jsou obsaženy v těchto slitinách
a tyhle vacky se v rakusku meni v zaruce.
navic stary motor už radeji nevyrabí jelikož tam byly provlemy s mazanim a predelavalo se cele mazani.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
staci se podivat do C.O.C
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
AL slitiny - duraly se svaruji a odlevaji a používají se na lisovaných a litých rámech motocyklu viz ČSN 42 4081
tenere píše: assassin> V TOMLE NEMATE PRAVDU
AL slitiny - duraly se svaruji a odlevaji a používají se na lisovaných a litých rámech motocyklu viz ČSN 42 4081
je zajímavý, že u jízdních kol se pojem duralový rám běžně používá a je zažitej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
tenere píše: Xfield> neni to pravda protoze už stary motor splnoval EURO 5
staci se podivat do C.O.C
Záleží, jakou verzi motoru jsi tam našel... a jakou verzi dostalo CFmoto k dispozici, což budou v tomto případě dvě rozdílné verze.
Ne že by na tom až tak záleželo - naladění motoru pro Euro 5 si stejně CFmoto dělalo samo, takže parametry nejsou stejné, jako z něj dostala KTM.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cfmoto 800mt touring CFMOTO 800MT | Bartez95 | 2 | 10.6.2024 v 08:17 Bartez95 |
CF Moto 800MT [1, 2] CF Moto 800MT | zahadnytajemny | 31 | 3.6.2024 v 15:11 bazin. |
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 36 | 25.5.2024 v 15:04 Eddie83 |
Moto dovolena (enduro) hledám parťá... CFMOTO 800MT Mitas E-07 Dakar Mitas E-07 Dakar | freenk | 19 | 2.4.2024 v 12:21 PeteTenere700WR |
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 0 | 28.12.2023 v 11:47 JAVR |