První věcí co mi po pár km přišlo byly jalový brzdy, tak doufám, jak mnozí píšou, že se to po větším nájezdu km srovná.
Druhý můj subjektivní názor je úhel naklopení moto při bočním stojánku (policajtu)... přijde mi to nějak moc zbytečně naklopené, možná to jde poladit, jen se mi ještě něchtělo ohnout a kolenem na zem .)
Třetí je běžný jev, ale proměřování tachometru u GPS 80km/h je na tacháči 90km/h, to mi přijde dost... doufám, že se i o těch více jak 10% nenačítají i skutečné kilometry.
1 reakcí na tento příspěvek Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti
Když bych to měl brát nějak vážně, tak většina komentářů, nejen na tomto webu, by byly v kategorii "neřeš to", a to by byl nudný svět, nemyslíš?
PS ale to pivo bysme si dát mohli
Naposledy editováno 12.03.2022 22:57:24
2 reakcí na tento příspěvek Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti
Nestretli ste sa s podobným problémom?
Vďaka.
Naposledy editováno 12.04.2022 09:39:31
eMeN píše: Ahojte, niekedy mi motorka ignoruje kľúč (tá oranžová kontrolka kľúča je zhasnutá) a nedá sa teda dostať pod sedlo, prípadne naštartovať. Nepomáha ani deaktivácia a opätovná aktivácia kľúča. Po chvíli však potom ten kľúč opäť začne fungovať. Niekedy sa to nestáva vôbec, niekedy je ten kľúč ignorovaný len chvíľu, niekedy aj zopár minút. Zaujímavé je, že u mňa v garáži keď idem k moto, tak ten kľúč funguje vždy bez problémov. Ak sa ten problém vyskytne, tak jedine keď som s moto vonku, napríklad dnes na parkovisku pred obchodom, prípadne pred budovou, kde pracujem. Predpokladám, že problém v batérii v kľúči asi nebude, keďže je úplne nová (ale neviem, neskúšal som ju vymeniť).
Nestretli ste sa s podobným problémom?
Vďaka.
siceš mám F350, ale systém tam je zřejmě stejný, stalo se mi to na jedné pumpě, že jsem ten klíč musel vzít do ruky a pohybovat s ním kolem skútru až se to chytlo, od té doby to zase chytá v pohodě, z toho usuzuji, že byl signál v místě něčím rušený a tak ho skútr nerozpoznal.
3 reakcí na tento příspěvek Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti
Naposledy editováno 20.05.2022 23:21:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti
mholec píše: Taky si zahejtuju na vlastní stroj. Postranní kapsa je mizerně zpracovaná a drží na pantu dost férově. Mobil chceš nabíjet za jízdy a protáhnout tak lze jedině placatý kabel. Přemýšlím, že tam vrtačkou udělám díru, když to v Hondě nikoho nenapadlo. USB-C konektor je nesmysl, kábl blbě drží a ve větším terénu se občas vyklepe. Nechápu, proč tam není 12V nebo klasické USB. Sedadlo se otevírá málo a zhoršuje přístup. Prostor kufru není osvětlen, takže v podzemní garáži si svítím baterkou. SmartKey nemá praktickou výhodu... místo malého klíčku nosíš výrazně větší plastovou krabičku. Jestli mám otočit klíčkem nebo čudlikem nevidím rozdíl (krom toho, že vše elektronické je nespolehlivé). Když je moto v poloze (I), nejde se dostat pod sedlo. Výška sedla je taková, že při 170 cm držím motorku špičkama nohou. Celkově mi přijde, že na úkor designu a úložného prostoru je skútr zbytečně robustní. Nasedání je peklo, protože buď přehodím nohu přes sedlo a obvykle do něj kopnu a nebo kroutím nohou, abych ji protáhl tím tunelem, takže okopu plast před sedlem. A to mám nohu 42. Tlačítko pro kontrolu trakce je umístěno tak, že už jsem si systém omylem z poloviny vypnul (naštěstí pro úplné vypnutí se musí podržet). Rychlost udávaná na displeji se na můj vkus liší dost od reality (149 kmh je reálně 136 kmh dle GPS). Plexi štítek má 4 polohy, ale reálně používám jen dole / nahoře. I když je nahoře, ochrana před větrem je mizerná a rychlost nad 110 kmh celkem nekomfortní. Brzdy by mohly být účinnější. To jsem nicméně popsal nevýhody, které mé osobní nadšení sráží jen lehce a stejně bych hodnotil tak 95 %.
Nejaky muj pohled po dnesnim testovani jako vysokeho cloveka...
- postranni kastlik, ano, pant je zajimave reseny, vice mne prekvapuje ale absence kastliku na prave strane
- USB-C je standard (az na nejmenovanou americkou firmu), takze tohle je ok, samozrejme klasicka 12V by umoznovala vice moznosti zarizeni, ale tipnu si, ze elektronicky to stejne nebude moc zarizeni najednou nez ten mobil podporovat (aneb ze to neutahne a baterka je urcite mala, protoze vetsina lidi bude mit rovnou i vyhrivane rukojeti
- spousta i drazsich skutru nema osvetleni pod sedadlem, to je samozrejme debilita ze strany vyrobcu a nic jineho
- vyska sedla...to asi nerad uslysis, ale konecne je tady skutr, ktery neni staveny pro lidi cca 170cm jako drtiva vetsina nabidky na trhu (krome Vespy treba). Je to jen dobre, ze nekdo prisel s necim i pro rostlejsi lidi co se na tom nemusi mackat a funguje to pro ne vyborne. Mimochodem i to perovani funguje pro tezsi lidi lepe nez pro ty lehci
- kontrola trakce se mi nestalo ani jednou ze bych si to prepinal. Jen umyslne a to to ukazuje velmi dobre na displeji v jakem je stavu, navic pro uplne vypnuti se to musi stejne par vterin podrzet. Navic u 21,5 kW a 32Nm opravdu zadna kontrola trakce neni treba. Budiz, kdyz bude lijak tak se to ve meste muze treba hodit na kolejich nebo tak, ale v tom samem prostredi a nekolikrat lijak nebo kroupy mi to nechybelo ani u 106kW a 101Nm. Vyrobci to ale muzou dobre prodat, udelat motorku slozitejsi, vydelat vice na servisu a zaroven urednickum ukazat jak pracuji na bezpecnosti dopravy
- kecajici tachometr je neschopnost vyrobce, navic tento keca az moc uz vsech tri modelu. Je to dusledek setreni nez cehokoliv jineho, kdyz Yamaha a dalsi umi udelat tachometr mnohem presnejsi s odchylkou treba jen 2%. Tady bych to taky videl na to, ze se jde cestou vyrobce na "zlepsovani" "bezpecnosti" provozu aneb na tachometru bude 90, ve skutecnosti pojedete 80 a mene emisi a blabla
- plexi funguje vyborne jak ve vysoke, tak v nejnizsi poloze. Podotykam, ze pro moji vysku. Forza 350 je proti tomu naprosto otresne a nepouzitelne to plexi v jakekoliv poloze. Musel bych na ni mit mnohem vetsi a muselo by byt jen nahore
Aktualne je to opravdu asi to nejlepsi a proste se zase Honde neco povedlo no. Yamaha neni kde zkusit tady a bez zkouseni nic nekupuju. Jinak co se tyce podvozku, tak se Honda dostala tak cca na uroven nove Vespy GTS 300. Coz je pochvala, kdyby to nekdo nepochopil
Naposledy editováno 29.05.2023 19:25:47
1 reakcí na tento příspěvek Chyby, nedokonalosti, nepříjemnosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Polini na Honda ADV 350 Honda ADV 350 | hanz009 | 15 | 10.6.2024 v 15:51 Berka79 |
Servisný manuál , resp uťahovacie m... Honda ADV 350 | Gemin | 3 | 24.11.2023 v 17:21 MungoJerry |
Plachta na Honda ADV 350 Honda ADV 350 | hanz009 | 5 | 18.7.2023 v 19:13 Berka79 |
X-adv 750 nebo AVD 350 Honda X-ADV, Honda ADV 350 | conflikt | 6 | 10.6.2023 v 21:42 Fouly_CZ |
slabě svitíci ukazatel změny směru ... Honda ADV 350 | Petrbmw1200 | 3 | 15.5.2023 v 18:51 krokoš |