RE interceptor-treba vymeniť sériové sedlo
Jazdené Mg v7 - hlavne rough verzia avšak Stone je pomerne tvrdá podľa recenzii preto ak viete porovnať rozdiel budem rád .
Prípadne ak máte pre mňa typy nechám si poradiť . Možno Suzuki sv650? Ešte mám 174cm a 70kg ťažké motorky typu vstrom nie. Vďaka .
1 reakcí na tento příspěvek Pohodová motorka na výlety
1 reakcí na tento příspěvek Pohodová motorka na výlety
Sv nebrat, je to spíš jako SS. Ležíš na rukách a hnus fuj na cestování. Chtěl jsem to koupit kvůli super motoru a převodovce, ale tá pozice je pro delší jízdu pro mě nesnesitelná.
1 reakcí na tento příspěvek Pohodová motorka na výlety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodová motorka na výlety
Eddie83 píše: FJR
Zcela odpovida zadani. Takova klasicka, lehci, dvouvalcova motorka.
Naposledy editováno 11.05.2022 06:40:38
Na tvém místě bych bral něco s motorem z SV650 nebo ER6 nebo MT-07. Existují i v hezkých retro verzích.
No - a posuzovat vhodnost nějaké motorky pro sebe z keců na netu je hloupost. Každý máme jiný zadek, jinak dlouhé ruce a nohy, ... Musíš se svézt na několika mašinách a porovnat své pocity. A tím "svézt" myslím vždy alespoň půl hodiny intenzivní jízdy, ne obkroužení bloku.
Tak dobře vyber.
SV je podle mě naopak už motorka hodně jiného stylu, dost na ruce.
1 reakcí na tento příspěvek Pohodová motorka na výlety
Z650rs je v tej zelenej naozaj krásna motorka. Čo nechápem je jej cena . Je to obyčajná rozpočtovka typu sv650 a dovolím si tvrdiť že v-twin od suzuki je klenot oproti priemernému 180° R2 a navyše servisný interval 6000km.Ale úplne ju nezavrhujem.
No samozrejme že si každú vyskúšam okrem MG. V Žiline je predajca ale neviem aky je rozdiel medzi novou 850 a v7 III . Ale má zaujímavú cenu a tá šedozelená v7 má čosi do seba a navyše má zaujímavú cenu . Osobne Radim MG k triumphu a BMW ako k japoncom .
No niečo o mne. Som mladý a v aute patrím medzi tých rýchlejších. Jednak ma baví dolovať tých 170koni z japonskej točivej atmosféry a za druhé má monotónne pomalá jazda znervózňuje. Samozrejme takto nejazdim v dielsovom passate s DSG .
No a motorka je pre mňa pohodová vec na ktorej sa idem najesť aj 200km ďaleko, idem pozrieť nejakú pamiatku a kochať sa krajinou alebo zabehnem na Balatón alebo dakde do sklípku kľudne aj na celý víkend.Hlavne nech to pekne buble. Jazdil som na addresse 110 a s mojou váhou to lietalo 100 aj 110 tacho a mal som pocit že každú chvíľu ten piest vyletí spod toho sedla.Ale bol som spokojný do prvého tiahleho stúpania kým som sa nechal odrážať nohami.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodová motorka na výlety
V7 nové generace má vlastně motor z V9. Ten už je mnohem lepší než stará 750, byť papírově takový rozdíl není. S tímhle motorem to už asi trošku pojede.
Kochačka je prima, ale až pojedeš na ten Balaton (jak píšeš) a v zatáčkách u Czeszneku si na tebe vyšlápne každej jouda, bude ti to vadit. Fakt. Zvol něco svižnějšího.
1 reakcí na tento příspěvek Pohodová motorka na výlety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodová motorka na výlety
Naposledy editováno 11.05.2022 17:58:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodová motorka na výlety
Ako zrovna netúžim niekoho voziť za sebou :D a za druhé sme len kamaráti ....poznáte to "nech ťa vozí ten čo ťa jeb... ľúbi"
V7 nové generace má vlastně motor z V9. Ten už je mnohem lepší než stará 750, byť papírově takový rozdíl není. S tímhle motorem to už asi trošku pojede.
Opak je nejspis pravdou - na papire je ten rozdil vetsi nez v realu. Nova V7, i kdyz ma o 10kW víc, pry (podle recenzi) nejede pocitove lip nebo znatelne lip jak dvojka nebo trojka. Naopak je o dost vic nudnejsi a skoro nejede odspodu.
Do jednicky bych nesel. Pokud V7 tak II nebo III.
Naposledy editováno 12.05.2022 07:39:03
Nicméně s novějšími modely je toho charizma stále méně. Na výkony se vyser. Ta motorka pojede normálně a stejně si nikdo RE, Gucu a pod nekupuje kvůli výkonu. Na druhou stranu, když se rozmotá, tak to není zdechlina.
1) Jsem tam šel z prodejny Triumphu, kde jsem si oseděl (testovačku ještě nemají) Bonníky T100 a T120. Ty motorky působí hodnotně, draze, exkluzivně, kdežto ty Guzzi tak nějak fórově a čínsky, sorry, fakt sorry.
2) Bobber je 35-40tis levnější než T100. Kufry na T100 i s držákama vyjdou na cca 22tis před slevou. Guzzi má akci "doplňky za 25tis zdarma". Jenže ty "samé" kufry stojí 41 000Kč !!!!!!!!!! K tomu držáky a jsi na ceně T100 a to je prostě úlet a musel bych mít na čele jitrnici, abych na tohle plácnul.
To jen tak za mě, páč se taky rozhlížím po nějaké "pomalé kochací" moto. Jo a jede to jen tak tak.
1 reakcí na tento příspěvek Pohodová motorka na výlety
Zatiaľ to u mňa 1.z650rs 2.mg v7(850)/jazdeny v9 bobber a potom už viac-menej zabehnutá sv650/int650 ale možno prekvapia a nahodou
V posledných recenziách celkom chvália novú v7 ...určite stojí za vyskúšanie toto riešenie pohonu.kardan vraj mechanická strata 25%
Naposledy editováno 12.06.2022 15:58:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sraz RE Poděbrady 2024 Royal Enfield Interceptor | asitakto | 4 | 12.6.2024 v 17:22 Medved |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
Royal Enfield Interceptor - Royal Enfield Interceptor | matmat | 9 | 19.2.2024 v 14:02 dasto |
Klasika nebo scrambler do 100 tisíc [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Benelli Leoncino 500, Hon... | jincom | 49 | 8.1.2024 v 10:47 Pítrs888 |
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 | Pebrno85 | 65 | 14.11.2023 v 14:29 elvis78 |