AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
PetrL3 píše: kuba350> no ale není to Jawa ani ČZ a 20 % offtopicu už je dnes vyčerpáno
Ten motor by byl pěknej v regálu Úplně ho vidím v nějakém minimalistickém rámu.
Hele čtyřkilo dvoutakt jednohrnec... To by se asi dalo rozdráždit k celkem zajímavýmu projevu.... 33k už teď... Všechny Jawy 350 se můžou jít vysrat, má to o 10 koní víc....
kuba350 píše: Ona to překopávka neni, origo je jen ten motor, jinak je to bastl
Jako jeden čas jsem měl touhy, to přivézt... Ale pak jsem se na to vysral, protože strašnej problém s papírama...
Ono je to tak trochu blízké číze a výkony zajímavý... Byly i dvouválce Jupiter...
kehaj píše: Asi nevadí když tu občas padne konkrétní dotaz mimo mísu, ale je-li tu 20 blbejch nic neřešících příspěvků o spotřebě tak to už je přez čáru.
No... Vzhledem k cenám, nás možná pan spořil bude učit jezdit za málo, abychom alespoň trochu jeli
PetrL3 píše: Pokud se tu budeme bavit jen o kývačkach, tak to tu chcípne. Tak jakej to má smysl? Beru to, že se tu zajímáme všichni o různý starý krámy, ne jen o jawy.
Mě osobně třeba zajimá, jak jezdi jirkovi fáčko, cmiralovi fabka, pechovi nervy
Prostě retro, ne?
Mrkni do tý levý skříňky, moje babička tam schovávala karamely.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Pokud se tu budeme bavit jen o kývačkach, tak to tu chcípne. Tak jakej to má smysl? Beru to, že se tu zajímáme všichni o různý starý krámy, ne jen o jawy.
Mě osobně třeba zajimá, jak jezdi jirkovi fáčko, cmiralovi fabka, pechovi nervy
Prostě retro, ne?
Máme doma ,respektive měli jsme,teď se to zrenovovalo a neteř si to vzala k sobě do baráku,takže kus nábytku co bude už ve čtvrté generaci,to třeba pohovka z Aska nedala ani školkácké období mých dcer.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Teď máme phase a ta zdá se drží (až na ovládání elektrického sklápění jednoho dílu, ten nám na záruku opravovali (jak je někde elektronika, vždycky je to další věc, co se může po....)).
Naposledy editováno 16.03.2022 10:23:09
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kuba350 píše: Jedna technická jawácká - když u 634 převodovky dám 13z předlohu, musim vyměnit i vývodový kolo za nějaký jíný?
Ano, kolo pro 12z a 13z předlohu je jiný.
(Ve tzvém případě se to s původním nevejde, v obráceném případě by převodovka bez změny protikusu kvílela).
Naposledy editováno 16.03.2022 11:33:20
Bimbam píše: Elevátor - nedělej revolucu, piš o jawách a čízách a bude o nich psáno protože skoro vždycky na nějakou zmínku někdo zareaguje a pak se přidaj další. Jsem jen tak zběžně prolítl historii prvních několika set stránek tohodle pokecu a od tebe jsem tam nepotkal žádnej příspěvek, z těch co sem dodnes choděj tam píše Sema, Erik, Martin ED, Kehaj , Vlasťák , Dan od Vožice a Milan. Já sem chodím nakukovat a tlachat o všeličem co mě zajímá a je fakt že většinou mě zajímaj starý krámy typu jawy a čízy přibližně z let 1960 - 1992 , prostě to, co mám doma. Ale taky se rád kouknu jak Pech opravuje jawettu nebo stadiona a nebo co má zrovna Martin habartovskej v držáku za opravovanej motor a podobně.
Jawetta včera zahájila každodenní provoz a byl pokřten tím, že jsem na ní poprvé zmoknul... Proti S11, je to jízdně podstatně lepší kultura... Daní za to, je silná servisní nepřívětivost Projevila se vůle v krku, už jsem to seřídil... Záběh mopeda je dokončen. takže z toho sundám blatníky, a vidlici, zabojuju proti kovomorce a zbouchám to zpátky, pak bude ověření a expedice... Zaběhnuté stroje dodává jen Rolls Royce a já....
Motor Smolík, mám vybroušený kužel na primár, už je to v ose, udělal jsem nové, excentrické pouzdro na náhon tachometru, aby zuby skutečně zabíraly do předlohové hřídele, ne jen za absolutní konečky... No tohle konstruoval kretén... Dopočítal jsme to, že aby byl výstup čtyřhran v ose, nekurvilo to náhon a gufero těsnilo, futro musí být na jeho začátku vyosené dvě desetiny a na jeho konci devět....
Vlasťák1973 píše: Máme doma ,respektive měli jsme,teď se to zrenovovalo a neteř si to vzala k sobě do baráku,takže kus nábytku co bude už ve čtvrté generaci,to třeba pohovka z Aska nedala ani školkácké období mých dcer.
Ty kredence byly skvělý. tahle jedna věc, byla v kuchyni už jen se stolem, mycákem a sporákem a vešlo se do ní všechno... Byla to špajzka, kořenka, chlebník, skříně na hrnce a ještě se tam za sklo vešla sváteční jídelní sada.... Já mám čtyři metry linku a jak je z rohu do rohu, tak se tam vejde přinejlepším totéž, ale tohle mělo něco málo přes dva metry...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Ano, kolo pro 12z a 13z předlohu je jiný.
(Ve tzvém případě se to s původním nevejde, v obráceném případě by převodovka bez změny protikusu kvílela).
PetrL3 píše: Vlasťák1973> Moje pohovka z aska taky nepřežila moje děti.
Teď máme phase a ta zdá se drží (až na ovládání elektrického sklápění jednoho dílu, ten nám na záruku opravovali (jak je někde elektronika, vždycky je to další věc, co se může po....)).
No, já jsem gauč prostužoval na sedáku i opěradle střešníma latěma potom, co se mládežníci rozhodli, že si z toho udělají trampolínu... Teď už se začíná jebat i sklápění, budu se muset podívat proč....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kuba350 píše: a nemělo kolo s náhbojem z 638 nějakou korekci, že snese obě předlohy?
To nevím, protože to co sem viděl prodávat se udává jako 13z pro 634 až 640. (Ale nevěřím tomu, četl sem i od někoho, kdo tomu věřil, že to byla chyba).
Naposledy editováno 16.03.2022 12:11:35
kuba350 píše: Jedna technická jawácká - když u 634 převodovky dám 13z předlohu, musim vyměnit i vývodový kolo za nějaký jíný?
Ano, musíš. Právě to dělám. Kolo silně nedostupný...
Pokud máš novější bloky, mělo by jít použít kolo ze 638, ale do starých bloků se musí upravit, převodovka je užší.
Počet zubů je stejný, ale je tam korekce zubu, takže reálný vnější průměr, je oproti výstupu na 12z předlohu o zhruba milimetr menší než původní, které má průměr cca 53,4. Na původní kolo to nesmontuješ, protože se to neprotočí. Když rozebereš převodovku a vyndáš výstup, koukni se na stranu náboje, zda dosedací plocha je těměř zároveň s čelem kola, nebo o cca 2mm výš. Podle toho sháněj kolo nízké nebo vysoké a k tomu podle průměru. Protože jsou i vysoká kola na 12z předlohu, do obyčejných 632 bez dvanáctivoltu.... Já jsem to kolo upravoval do starých bloků, takže jsem dělal z vysokého kola nízké a navíc to byl zmetek, takže mu chyběl závit... Ale bylo to jediné kolo pro 13 předlohu, v celých jižních čechách....
Pozor na to, že na kšeftech nabízejí výstup jeden pro všechny typy od 634 po 638. Je otázkou, zda prodávají kola menší a hřeší na to, že na 12z předlohu 13z výstup namontovat lze, ale bude to řvát, nebo jak... Každopádně všechny výstupy, co jsem po kšeftech viděl, byly vysoké, ale to se dá upravit...
Předlohových hřídelí je všude jak když nasere, ale kol je málo, protože na kolech se vykurví kapsy pro řazení, na předloze se nekurví nic...
Naposledy editováno 16.03.2022 12:23:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: To nevím, protože to co sem viděl prodávat se udává jako 13z pro 634 až 640.
A to je právě blbost. Převodovka prodělala změny. Popsal jsem to ve svém příspěvku výše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 16.03.2022 16:00:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kuba350 píše: pech.> Já to bastlim do karteru 360.. Večír mi kámoš doveze kolo 638, tak to vyzkoušim jak to bude vycházet.
Na osovku možná, na vejšku nebude. Pokud by to na osovku fungovalo a točilo se, musí se kolo upravit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
callowsick píše: Dneska kolem čtvrtý jsem potkal dvě modrý 640 v Unhošti - to jste byli vy?
Kolem čtvrtý jsme v Unhošti byli, ale druhá motorka byla černá 639 (teda přibližně 639). Jinač se dvoudenní akce vyvedla náramně.Omlouvám se za příspěvek o Jawách
assassin píše: Bimbam> Budu zase offtopic - ale na tomhle prikladu je videt, ze tyhle veci se dedily z generace na generaci a urcite si to nikdo neporidil za jeden dva mesicni platy jako dneska kuchyn z ikey. Zvykli jsme si na spotrebu, mit vsechno a mit to hned, jenze si to nemuzeme dovolit v kvalite co vydrzi generace - tak si koupime levnej kram a brecime jak uz se dnes nevyrabi kvalitni veci. Jen ona dost mozna nabidka kopiruje poptavku… nikomu se nechce setrit na kredenc a pak si ji predavat po generace
No, ono se to úplně nedědilo, ale to, že to vydrží celý jeden samostatný život, od svatby do smrti toho, kdo si to pořídí, s tím se přímo počítalo. Kachlovej sporák, kredenc a stůl s židlemi, ale vlastně nábytek celkově, se prostě dělal tak, aby vydržel 50 let.... A vydržel často i víc, pokud si ho nenašel červotoč...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Píšu to proto, žejsem se rozhodl pro koupi Schubertky C 5 a svoji ted' druhý rok starou C 4 PRO prodám. Přednostně nabízím Jawabláznům. Jinak půjde do inzerce. Velikost je L, čistý interier, nepoškozené plexi, vše funkční. Jednou mi spadla ze sedla motorky, má menší šrám na laku. Původní cena cca 19 tisíc, tady ji nechám za 11 tisíc. Do běžné inzerce by šla jiná, vyšší cena. Kdyby ji někdo chtěl, tak SZ. Pokud se prodá, budu prodávat i Nolanku. Ta je taky velikosti L, taky naprosto funkční. Dnes tedy nové plexi a pinlock v ceně 1900 korun, její cena by byla cca 3300.-
Tu C 5 bych koupil rovnou, ale mám už 4 přilby a to je moc. Přilby mám v pokoji, kde není moc místa, tak nechám si starou Cassidu a jednu Schubertku. To myslím stačí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |