paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2022 v 21:23 | Nahoru | #5461
Zdravím, koupil jsme si z číny zadní světlo s držákem na RZ, ale bohužel nepasuje na verzi CRF 250 Rally(2017). Evidentně pasuje na verze L a M. Kdyby někdo chtěl výhodně prodám. Odkaz na obchod obchod v číně


Kdyby někdo věděl kde na verzi Rally sehnat zadní světlo budu rád.
Díky

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.2.2022 v 20:26 | Nahoru | #5462
Tak konečně hotovo, lízátko už se těším na projetí

Naposledy editováno 19.02.2022 20:27:42

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2022 v 18:50 | Nahoru | #5463
Konečně jsem se dostal k úpravě pedálu zadní brzdy.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2022 v 19:45 | Nahoru | #5464
Je tu nekdo z okoli Rican u Prahy, kdo by s sebou vzal na vyjizdku enduro zacatecnika na crf250l? Kdyztak SZ. Na silnici mam najeto, ale v terenu zacinam, tak by se partak hodil.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2022 v 20:11 | Nahoru | #5465

Elvis. píše: Je tu nekdo z okoli Rican u Prahy, kdo by s sebou vzal na vyjizdku enduro zacatecnika na crf250l? Kdyztak SZ. Na silnici mam najeto, ale v terenu zacinam, tak by se partak hodil.



Ty kasles na dromy, a jdes se bahnit jo ?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2022 v 21:43 | Nahoru | #5466
Dromy jsem zabalil pred dvema lety, co se mi narodila druha holka. Loni me ale kluci vyblaznili do pita. Pry je to levnej konicek Tak sem jel loni s nima Rival trophy a letos jedu zas. Takze maly dromy, plus sem ted poridil enduro. Bydlim uz za Prahou, tak si tu muzu vyletit a blbnout v terenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2022 v 23:31 | Nahoru | #5467
Elvis.> Nejlepší bude vzít mapku, nasadit enduro drapáky místo těch původních IRC silničních gum a začít samostatně zkoumat, kde se co dá. Směrem k Labi bude víc polních cest, ale zase čím víc k Labi, tím větší placka. Směrem k Sázavě zas bude všude les a do lesa se nesmí ... nicméně směr Týnec a odtud k Sedlčanům je optimální pro vlastivědná putování. Hlavně nejezdit zbytečně blízko baráku, abys si takzvaně nenakakal do vlastního hnízda , lidi jsou zlí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.2.2022 v 11:43 | Nahoru | #5468

Elvis. píše: Dromy jsem zabalil pred dvema lety, co se mi narodila druha holka. Loni me ale kluci vyblaznili do pita. Pry je to levnej konicek Tak sem jel loni s nima Rival trophy a letos jedu zas. Takze maly dromy, plus sem ted poridil enduro. Bydlim uz za Prahou, tak si tu muzu vyletit a blbnout v terenu



O rival trophy sem chvilku uvazoval, ale takhle z dalky mam pocit ze to vsichni zacali strasne hrotit, a brat to silene vazne. Misto pita za pade do toho rvou statisice za "lepsi pity", tunej to atd atd. Celkem by mi udelalo radost kdyby ses trosku rozepsal jak to vidis zevnitr.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.2.2022 v 14:27 | Nahoru | #5469
V bazaru je jedno tříkilo za 135. Jaká je vůbec letošní dostupnost? Zlepšilo se to nějak?

https://www.motorkar...rf-300l-1731602.html

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.2.2022 v 14:30 | Nahoru | #5470
Ozzy_> Strucne:je to tak.
Jestli chces, posli cislo do SZ a proberem podrobnosti po telefonu az pojedu z prace. Bude to jednodussi a asi i rychlejsi

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.2.2022 v 15:14 | Nahoru | #5471
Ariete> Dobra poznamka s tim nejezdit za kominem, kde te znaj

Naposledy editováno 21.02.2022 15:14:26

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.2.2022 v 19:00 | Nahoru | #5472
Tak, a ode dneška už musím mašinu podkládat prknem, když ji chci dát na stojan, aby byla volná kola.


Pro srovnání s origo IRC 2000 km.

Naposledy editováno 21.02.2022 19:13:26

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2022 v 19:32 | Nahoru | #5473
To jsou Michelin Tracker?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2022 v 19:50 | Nahoru | #5474
Boryšumí> jojo, jsou... Taky je mám nazuté. Najeto na nich mám zatím 2000km a pomalu se hlásí k odchodu. Vydrží přesně to, co jsem čekal. Čekám něco pod 3000 a zadní bude na hadry.
Přední je zatím skoro jako nová

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2022 v 20:11 | Nahoru | #5475
Moje zadní IRC po 2000 vypadala, že by taky ještě 1000 km dala, ale to už by byl střed sjetej na rovinu pláště a to prostě není ono, což nebylo skoro od začátku . Přední byla jetá neznatelně. Když ten Tracker vydrží obdobně, tak budu hodně rád.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2022 v 20:52 | Nahoru | #5476
Hlavně ty IRC nevyhazovat, jednou se budou hodit na STK!
Zvláštní, že taková zdechlá 250 / 300 žere Trackery tak rychle. Že by to bylo z nácviku brutálních hrabaček? Jiným vydrží 5000km.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2022 v 21:05 | Nahoru | #5477
Ariete> to je těžké tak říct... Já mám tu Hondu od října, takže to je pořád trénování po zadním, abych se náhodou někdy nezapíchl do padleho stromů apod.
Ta guma dostává dost na prdel, nešetřím ji ani na cestě, když už musím přejet někde k další polňačce.
Aktuálně jsem na 8mm vzorku. Až ji sjedu na 6,tak půjde dolů.

Nyní jsem ve fázi vybírání nové pryže. Asi zkusím nějakou mitasku. Díval jsem se na C10 nebo EF 07

Naposledy editováno 22.02.2022 21:06:07

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2022 v 21:36 | Nahoru | #5478
Tak o tom to ale je, si v terénu občas hrábnout - louka štěrk apod. Ale vždy za jízdy. Na prostuduchý statické burnoutování na asfaltu nejsem . Wheelie jak bys met .

edit
Jo, ale Beranidlo má dvácu s 20 Nm, proti tomu je vydechlá CRF s 27 Nm jinde. Tady mizí pryž strachem jen při pohledu na pravačku

Naposledy editováno 22.02.2022 21:42:52

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2022 v 21:50 | Nahoru | #5479
CB600> CRF300L má 20kW a CRM125R má 21kW.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2022 v 21:55 | Nahoru | #5480
CB600>

Jojo, asi to tak bude... Neříkám, že dělám kokotiny na asfaltu, ale rozhodně tan nechci být brzdou v provozu a zrychluju, co se vejde a jedu cca 110.
Prostě je pro mě guma spotřebák a tak se k ní i chovám...
Měl jsem 2x trackera na WR 400 a tam to byla jiná spotřeba
Proto jsem tipoval 2500 až 3000 km na CRF a tak to i je.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2022 v 21:57 | Nahoru | #5481
Jasan. Jenže ohledně opotřebení gum si ale myslím, že je podstatnější ten krouťák než výkonová špička ve více jak 10.000 rpm.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2022 v 22:06 | Nahoru | #5482
CB600> Ale na zadním kole je obvodová síla stejná / točivý moment stejný.
Důvod tak krátké životnosti v porovnání s 2T je jiný - nerovnoměrnost chodu jednoválcového 4T v nižších otáčkách, zvlášť na silnici. Asi to málo točíte, kluci ...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2022 v 07:36 | Nahoru | #5483
Na zadním kole ten moment rovněž nebude stejný. Ta dváca by musela mít celkový převod ještě 1,35x kratší než má CRF300, aby dohnala ten rozdíl v momentech. Jako asi může mít kratší převod, přeci jen je to malá točivá dváca, ale určitě ne o třetinu. Už samo CRF300 má dost krátkou špajzku na nízkých kvaltech. Větší maximální krouťák z těchto dvou motorek bude mít CRF a to pochopitelně na první kvalt. Skoro bych tipnul, že ta CRF bude mít na zadním kole stejnej max krouťák na dvojku jako CRM na jedničku. Objem hold ničím nenahradíš

Naposledy editováno 23.02.2022 07:42:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2022 v 10:24 | Nahoru | #5484

CB600 píše: Na zadním kole ten moment rovněž nebude stejný. Ta dváca by musela mít celkový převod ještě 1,35x kratší než má CRF300, aby dohnala ten rozdíl v momentech. Jako asi může mít kratší převod, přeci jen je to malá točivá dváca, ale určitě ne o třetinu. Už samo CRF300 má dost krátkou špajzku na nízkých kvaltech. Větší maximální krouťák z těchto dvou motorek bude mít CRF a to pochopitelně na první kvalt. Skoro bych tipnul, že ta CRF bude mít na zadním kole stejnej max krouťák na dvojku jako CRM na jedničku. Objem hold ničím nenahradíš



Neděláš si pěknou vizitku a smajlíkama to umocňuješ. Na základce se učí, jak funguje páka, o něco málo později se ve fyzice nebo mechanice bere, jak se mění moment zpřevodováním, a k tomu všemu zapomínáš na trakci na zadním kole, která je velmi často limitující. Takže vůbec není důležité, jaký točivý moment dokáže motor vyvinout, ale jaký výkon se používá a jaká je je daném okamžiku obvodová rychlost zadního kola. Z toho se vyvozuje síla na zadním kole. Jak dlouho bude ta síla působit, to zase záleží na hmotnosti vozidla (tj. setrvačnosti) a jízdních odporech. Neměl bych vynechat ani setrvačník motoru - dvoutakt s lehkou klikovkou může zrychlovat mnohem ochotněji, než když se má roztočit velká masa u umírněného dual sportu.

Pro úplnost seriové převody a převodové poměry.

CRF300L, Gear ratios (overall):
3.538 (28.37)
2.25 (18.04)
1.65 (13.23)
1.346 (10.79)
1.115 (8.94)
0.925 (7.42)

CRM125R, Gear ratios (overall), při sekundáru 14/40:
3.091 (28,70)
2 (18,57)
1.471 (13,65)
1.211 (11,24)
1.043 (9,69)
0.917 (8,51)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2022 v 10:47 | Nahoru | #5485
Ariete, CB600 (a možná ještě někdo)> Nezapomínáte při porovnávání dvoutaktu a čtyřtaktu na jednu zásadní vlastnost, tedy že jedno je dvoutakt, tedy při každém druhém kyvu proběhne zážeh a následné působení síly na zadním kole a u čtyřtaktu toto nastane jen při každém čtvrtém kmitu, ten tedy musí vykonat více práce (dvojnásobek) a tím více opotřebovává gumu.

To je také důvod, proč téměř všichni profi jezdci jezdí endurocross na 4T, protože mají lepší grip a tím lepší akceleraci od překážek, protože když na 4T točíš 2000rpm, je to co do gripu ekvivalent 1000rpm na dvoutaktu.

Ostatní faktory jsou spíše podružné.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2022 v 11:14 | Nahoru | #5486
Ariete, já ale nepotřebuji pěknou vizitku, víš . A díky za připomenutí učiva ze základky, člověk by na to málem zapomněl .

Jinak těmi údaji o převodech si potvrdil, to jsem již napsal. Tedy to, že celkové zpřevodování je prakticky totožne zejména u dolních kvaltů. Tím pádem tedy CRF300 dosahuje většího točivého momentu na zadním kole o zhruba těch 30 % při stejných RS. Samozřejmě beru v úvahu, že ten moment se tam přenese, tedy nedochází k prokluzu.

S tím srovnáním II. RS CRF a I. RS CRM už jsem to hold přehnal, Poměr celkových převodových poměrů je tam už 1,59. A tedy 30 % (1,3)krutu navíc nestačí, aby dohnal rozdíl v převodech.

Naposledy editováno 23.02.2022 11:17:51

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2022 v 18:44 | Nahoru | #5487
Myslím, že tu řešítě vaginatiny (pičoviny), chcu se zeptat, kde CB600 a jiní koupily ty trackery, nejde to poslat do zasilkovny za šede?

Jinak mám 250 L 32 HP (měřeno na brzdě) jen za použití dostupných ingrediencí

Naposledy editováno 23.02.2022 18:57:50

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2022 v 18:59 | Nahoru | #5488
To je fakt.

Já to bral na motopneu.net

Kód Položka Ks Cena/ks
173362 110/100-18 64R TT Tracker R 1 1 350 Kč
691556 80/100-21 51R TT Tracker F 1 1 034 Kč
dopravné 1 150 Kč
Celkem 3 2 534 Kč

Doprava sice 150, ale dovezli to normálně domů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2022 v 19:03 | Nahoru | #5489

CB600 píše: To je fakt.

Já to bral na motopneu.net

Kód Položka Ks Cena/ks
173362 110/100-18 64R TT Tracker R 1 1 350 Kč
691556 80/100-21 51R TT Tracker F 1 1 034 Kč
dopravné 1 150 Kč
Celkem 3 2 534 Kč

Doprava sice 150, ale dovezli to normálně domů.



Dík CB600 stručná a 100 procentní odpověď- objednávám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2022 v 19:38 | Nahoru | #5490
Boryšumí> 32 koní na zadním kole?

To se povedlo jak? Máš EJK apod?

Já taky dumal, jestli s tím jen tak orientačně zajet na brzdu (mám to kousek a za pakatel).

Tak teď mi to v hlavě bude vrtat ještě víc...

E: jinak k těm trackerům... Já vždy mrknu na heureku a objednávám z nejlevnější stránky.
Trackery jsem objednával za 1200 zadní a 1350 přední. Jako doprava vychází nejlíp DPD, které bývá občas i kolem stovky, jinak těch 150 korun

Naposledy editováno 23.02.2022 19:40:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 338 Včera v 20:57 ZdendaZB
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 23 3.10.2024 v 21:39 stomas
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick


TOPlist