zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Kdyby někdo věděl kde na verzi Rally sehnat zadní světlo budu rád.
Díky
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Elvis. píše: Je tu nekdo z okoli Rican u Prahy, kdo by s sebou vzal na vyjizdku enduro zacatecnika na crf250l? Kdyztak SZ. Na silnici mam najeto, ale v terenu zacinam, tak by se partak hodil.
Ty kasles na dromy, a jdes se bahnit jo ?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Elvis. píše: Dromy jsem zabalil pred dvema lety, co se mi narodila druha holka. Loni me ale kluci vyblaznili do pita. Pry je to levnej konicek Tak sem jel loni s nima Rival trophy a letos jedu zas. Takze maly dromy, plus sem ted poridil enduro. Bydlim uz za Prahou, tak si tu muzu vyletit a blbnout v terenu
O rival trophy sem chvilku uvazoval, ale takhle z dalky mam pocit ze to vsichni zacali strasne hrotit, a brat to silene vazne. Misto pita za pade do toho rvou statisice za "lepsi pity", tunej to atd atd. Celkem by mi udelalo radost kdyby ses trosku rozepsal jak to vidis zevnitr.
https://www.motorkar...rf-300l-1731602.html
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Přední je zatím skoro jako nová
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zvláštní, že taková zdechlá 250 / 300 žere Trackery tak rychle. Že by to bylo z nácviku brutálních hrabaček? Jiným vydrží 5000km.
Ta guma dostává dost na prdel, nešetřím ji ani na cestě, když už musím přejet někde k další polňačce.
Aktuálně jsem na 8mm vzorku. Až ji sjedu na 6,tak půjde dolů.
Nyní jsem ve fázi vybírání nové pryže. Asi zkusím nějakou mitasku. Díval jsem se na C10 nebo EF 07
Naposledy editováno 22.02.2022 21:06:07
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
edit
Jo, ale Beranidlo má dvácu s 20 Nm, proti tomu je vydechlá CRF s 27 Nm jinde. Tady mizí pryž strachem jen při pohledu na pravačku
Naposledy editováno 22.02.2022 21:42:52
Jojo, asi to tak bude... Neříkám, že dělám kokotiny na asfaltu, ale rozhodně tan nechci být brzdou v provozu a zrychluju, co se vejde a jedu cca 110.
Prostě je pro mě guma spotřebák a tak se k ní i chovám...
Měl jsem 2x trackera na WR 400 a tam to byla jiná spotřeba
Proto jsem tipoval 2500 až 3000 km na CRF a tak to i je.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Důvod tak krátké životnosti v porovnání s 2T je jiný - nerovnoměrnost chodu jednoválcového 4T v nižších otáčkách, zvlášť na silnici. Asi to málo točíte, kluci ...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 23.02.2022 07:42:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CB600 píše: Na zadním kole ten moment rovněž nebude stejný. Ta dváca by musela mít celkový převod ještě 1,35x kratší než má CRF300, aby dohnala ten rozdíl v momentech. Jako asi může mít kratší převod, přeci jen je to malá točivá dváca, ale určitě ne o třetinu. Už samo CRF300 má dost krátkou špajzku na nízkých kvaltech. Větší maximální krouťák z těchto dvou motorek bude mít CRF a to pochopitelně na první kvalt. Skoro bych tipnul, že ta CRF bude mít na zadním kole stejnej max krouťák na dvojku jako CRM na jedničku. Objem hold ničím nenahradíš
Neděláš si pěknou vizitku a smajlíkama to umocňuješ. Na základce se učí, jak funguje páka, o něco málo později se ve fyzice nebo mechanice bere, jak se mění moment zpřevodováním, a k tomu všemu zapomínáš na trakci na zadním kole, která je velmi často limitující. Takže vůbec není důležité, jaký točivý moment dokáže motor vyvinout, ale jaký výkon se používá a jaká je je daném okamžiku obvodová rychlost zadního kola. Z toho se vyvozuje síla na zadním kole. Jak dlouho bude ta síla působit, to zase záleží na hmotnosti vozidla (tj. setrvačnosti) a jízdních odporech. Neměl bych vynechat ani setrvačník motoru - dvoutakt s lehkou klikovkou může zrychlovat mnohem ochotněji, než když se má roztočit velká masa u umírněného dual sportu.
Pro úplnost seriové převody a převodové poměry.
CRF300L, Gear ratios (overall):
3.538 (28.37)
2.25 (18.04)
1.65 (13.23)
1.346 (10.79)
1.115 (8.94)
0.925 (7.42)
CRM125R, Gear ratios (overall), při sekundáru 14/40:
3.091 (28,70)
2 (18,57)
1.471 (13,65)
1.211 (11,24)
1.043 (9,69)
0.917 (8,51)
To je také důvod, proč téměř všichni profi jezdci jezdí endurocross na 4T, protože mají lepší grip a tím lepší akceleraci od překážek, protože když na 4T točíš 2000rpm, je to co do gripu ekvivalent 1000rpm na dvoutaktu.
Ostatní faktory jsou spíše podružné.
Jinak těmi údaji o převodech si potvrdil, to jsem již napsal. Tedy to, že celkové zpřevodování je prakticky totožne zejména u dolních kvaltů. Tím pádem tedy CRF300 dosahuje většího točivého momentu na zadním kole o zhruba těch 30 % při stejných RS. Samozřejmě beru v úvahu, že ten moment se tam přenese, tedy nedochází k prokluzu.
S tím srovnáním II. RS CRF a I. RS CRM už jsem to hold přehnal, Poměr celkových převodových poměrů je tam už 1,59. A tedy 30 % (1,3)krutu navíc nestačí, aby dohnal rozdíl v převodech.
Naposledy editováno 23.02.2022 11:17:51
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak mám 250 L 32 HP (měřeno na brzdě) jen za použití dostupných ingrediencí
Naposledy editováno 23.02.2022 18:57:50
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já to bral na motopneu.net
Kód Položka Ks Cena/ks
173362 110/100-18 64R TT Tracker R 1 1 350 Kč
691556 80/100-21 51R TT Tracker F 1 1 034 Kč
dopravné 1 150 Kč
Celkem 3 2 534 Kč
Doprava sice 150, ale dovezli to normálně domů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CB600 píše: To je fakt.
Já to bral na motopneu.net
Kód Položka Ks Cena/ks
173362 110/100-18 64R TT Tracker R 1 1 350 Kč
691556 80/100-21 51R TT Tracker F 1 1 034 Kč
dopravné 1 150 Kč
Celkem 3 2 534 Kč
Doprava sice 150, ale dovezli to normálně domů.
Dík CB600 stručná a 100 procentní odpověď- objednávám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
To se povedlo jak? Máš EJK apod?
Já taky dumal, jestli s tím jen tak orientačně zajet na brzdu (mám to kousek a za pakatel).
Tak teď mi to v hlavě bude vrtat ještě víc...
E: jinak k těm trackerům... Já vždy mrknu na heureku a objednávám z nejlevnější stránky.
Trackery jsem objednával za 1200 zadní a 1350 přední. Jako doprava vychází nejlíp DPD, které bývá občas i kolem stovky, jinak těch 150 korun
Naposledy editováno 23.02.2022 19:40:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 338 | Včera v 20:57 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |