1 reakcí na tento příspěvek Změna počtu ozubené kola na rozetě
Rychleji to nepojede, bude to akorát víc mrtvý.
2 reakcí na tento příspěvek Změna počtu ozubené kola na rozetě
1 reakcí na tento příspěvek Změna počtu ozubené kola na rozetě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
DRN. píše: Na NX mám vzadu +2 a taky by to chtělo, ale větší už se prej nedělá.
Taky planuju na svy maly Domino (NX500) dat pri vymene sady dozadu +2. Musim koupit o clanek delsi retez nebo je puvodni pocet ok?
1 reakcí na tento příspěvek Změna počtu ozubené kola na rozetě
Naposledy editováno 23.01.2022 02:04:59
2 reakcí na tento příspěvek Změna počtu ozubené kola na rozetě
Naposledy editováno 16.01.2022 18:31:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
Oupicz píše: Na šestkovém Hornetu mám vzadu +3 a až se k tomu dokopu, budu měnit na +5.
Na MT-07 jezdí kamarádka a že by měl tolik síly, aby se mu dala zmenšit rozeta mi nepřišlo.
MT 07 je jiný stroj , dvouválec , 6 kvaltu, jiný točivý moment.......
MT 03 ……................jeden válec,5 kvaltu.......
Ale díky za odpověď....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
assassin píše: Mt03 je motor co ma spousta motorek… a asi ani o jedne bych nerekl, ze ma spoustu sily a nesustale se zveda na zadni - jo je moznost jit proti proudu a myslet si, ze to ziska rychlost prevodama, bez vykonu se zadna rychlost neobejde… vsak uvidis sam.
Samozřejmě že 03 nejni ,,žádný trhač ""silnice ale řekl bych že má má parádní odpich,kvalty tam jen padají a řekl bych že chybí šestka.
DRN. píše: Na všech motorkách jsem vždy měnil přední kolečko na menší o jeden zub aby to ožilo. Neumím si představit sériovku, které by prospěl opak.
presne (..snad jen s tim ze bych z pohledu namahani samotnyho retezu (vetsinou uzsiho nez v serii serii, co si budem povidat) dal spis +2 na rozetu, samozrejme pokud je to mozny, vejde se, a vyrabi se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
Rad4 píše: MT 07 je jiný stroj , dvouválec , 6 kvaltu, jiný točivý moment.......
MT 03 ……................jeden válec,5 kvaltu.......
Ale díky za odpověď....
Já vím, to byl příklad. Jestli to chceš srovnatelné, tak mám Thruxton RS. A menší rozetu bych tam určitě nedával. A věř mi, že Trudi má fakt krouťáku na rozdávání.
Na RSV 1000R mám +2 zuby a je to tak akorát.
Na druhou stranu, ten litr za rozetu Tě asi nezabije a přijdeš si na to sám.
Hodně štěstí a pak napiš výsledek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
Naposledy editováno 16.01.2022 19:58:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
assassin píše: Mt03 je motor co ma spousta motorek… a asi ani o jedne bych nerekl, ze ma spoustu sily a nesustale se zveda na zadni - jo je moznost jit proti proudu a myslet si, ze to ziska rychlost prevodama, bez vykonu se zadna rychlost neobejde… vsak uvidis sam.
MT03 je v tomhle takový speciální. Aby motor 660 vypadal divočejší, dostalo v sérii převody dost do pomala, takže bylo běžný, že jsi se nedostal ani na 150km/h a byl omezovač.
V tomhle případě je změna do rychlosti docela rozumná a udělá z MT příjemnější motorku na normální ježdění. Na kraveni to beztak nikdy nebylo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
callowsick píše: MT03 je v tomhle takový speciální. Aby motor 660 vypadal divočejší, dostalo v sérii převody dost do pomala, takže bylo běžný, že jsi se nedostal ani na 150km/h a byl omezovač.
V tomhle případě je změna do rychlosti docela rozumná a udělá z MT příjemnější motorku na normální ježdění. Na kraveni to beztak nikdy nebylo.
Souhlasím a asi tak nějak to vidím ....MT 03 patří do skupiny slabích strojů a je na ježdění kolem komina. Když zabloudim na dálnici je to na ní moc....Tu rychlost mám trochu jinak , 160 je tam hned pak se to rozjíždí....na 195 a pak přeskakuje omezovač.
Očekávám že se mi rychlost posuvne o 20 km/h a nebudu to muset tak moc honit v otáčkách.
Děkuji za odpověďi , za páru měsíců vyskouším a napíšu. Teď musím ještě provést nějaké úpravy. Jdu v dubnu na STK tak musí dolů laďáky a celá přestavba kvůli nim .....atd.
Přeji hodně najetých km
Rad4 píše: Souhlasím a asi tak nějak to vidím ....MT 03 patří do skupiny slabích strojů a je na ježdění kolem komina. Když zabloudim na dálnici je to na ní moc....Tu rychlost mám trochu jinak , 160 je tam hned pak se to rozjíždí....na 195 a pak přeskakuje omezovač.
Očekávám že se mi rychlost posuvne o 20 km/h a nebudu to muset tak moc honit v otáčkách.
Děkuji za odpověďi , za páru měsíců vyskouším a napíšu. Teď musím ještě provést nějaké úpravy. Jdu v dubnu na STK tak musí dolů laďáky a celá přestavba kvůli nim .....atd.
Přeji hodně najetých km
Jestli ti jezdí 190,tak to si nejdřív sežeň novej tachometr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
Očekávám že se mi rychlost posuvne o 20 km/h a nebudu to muset tak moc honit v otáčkách.
Největší pružnost toho motoru,standart převod, a poslední kvalt v rozmezí 5500 ot./120 km.h - 6200 ot.140/km.h Reálná rychlost dle gps. De to zatočit 7500 s maximálkou 162km.h to už ale newtonmetry dávno utekly a dost možná s toho něco vypochoduje.... Takže těžší převod, do rychla ANO pro rychlostní komunikaci..V maximálce se to výrazně neposune, ale motoru se o pár otáček uleví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
DRN. píše: Na všech motorkách jsem vždy měnil přední kolečko na menší o jeden zub aby to ožilo. Neumím si představit sériovku, které by prospěl opak.
Nevím proč z motorky dělat traktor? Já jsem na svojí motorce měnil přední kolečko a sehnal o zub víc 13 na 14 a ještě zmenšil rozetu o 4 zuby 42-38.
Motorce to prospělo fakt brutálně, já chci na tom normálně jezdit a ne s tím orat, nebo tahat karavan, to bych si raději koupil 4-kolku s tažným. Zpátky bych už nikdy neměnil. Originální zpřevodování bylo nesmysl. Spíše by to sneslo ještě mírné protažení, ale větší kolečko tam nedostanu, stejně jako menší rozetu, tak zkusím vyšší profil zadní gumy, potom uvidím, ale to už asi možná bude i stačit.
Naposledy editováno 04.07.2022 15:45:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
A,pardon,ty máš nějakého exota,tak tam je to možná poskládáno blbě z výroby.
Naposledy editováno 04.07.2022 17:25:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna počtu ozubené kola na rozetě
Anti píše: Properitus> Jojo,když se natáhnou už tak dost natažené seriové převody tak si motor chrochtá
A,pardon,ty máš nějakého exota,tak tam je to možná poskládáno blbě z výroby.
Nevím jak je to uděláno u vašich motorek, ale předtím jsem měl yuki 125 sport a tam jsem také sháněl o zub větší kolečko pod motorem než byl originál 15z, ale bohužel nakonec nesehnal a nyní už ji nemám. Motorka měla dost krátké převody a ta 5ka byla celkem silná a motor se zbytečně na rovině točil víc než by musel.
U mojí současné motorky ani změna převodového poměru z 3,2:1 na 2,7:1 na secundárním převodu nebyla až taková, že by to motoru vadilo a i tak 6ka pěkně tahá i kopečky, které nejsou zrovna úplně mírné. To je ale zbytečné, motocykl se má rozjet a zařadit nejvyšší převod a na ten udržovat rychlost ne tahat na nejvyšší převody do kopců a kňourat, že to nejede, od toho jsou ty ostatní převody, aby se podřadilo. Mě prostě vyhovují spíše motorky s delšími převody, než s krátkými, které sice mají odpich, zrychlení, ale až to rozjedete, tak zbytečně řvou do ucha a už není co zařadit a jak využít možnosti motoru. Musela by tam být převodovka s většími rozsahy převodů, nebo kvalty navíc.
Naposledy editováno 05.07.2022 14:25:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuk Yamaha mt-03 Yamaha MT-03 | Matyáš1234 | 2 | 19.5.2024 v 12:42 kokoška. |
Jak vyměnit rozdvojený výfuk, Umí t... Yamaha MT-03 | Svipe | 12 | 1.5.2024 v 09:11 Medved |
Yamaha MT-03 vysoké otáčky při star... Yamaha MT-03 | Radik55 | 10 | 18.4.2024 v 10:24 Radik55 |
budíky Yamaha MT-03 | peldik1 | 1 | 31.3.2024 v 11:52 Fili68 |
startování Yamaha MT-03 | captur | 3 | 6.10.2023 v 00:20 assassin |