Mám V-Strom 650 r.2019, nájezd 3-4 tis. ročně, jezdím sám kolem komína, výlety cca 150 km na vyčištění hlavy, okresky - hlavně ty menší a bohužel rozbitější, žádné dálnice, srovnaný jezdec 45 let, 120 kg, 179 cm. Takže opravdu nepotřebuji, ale poslední dobou nemůžu pustit z hlavy 2 stroje:
V-Strom 1050 - v podstatě jistota, to co mám a znám, vyhovuje mi, jen trochu v jiném vzhledu a silnějším motorem. Osvědčená, spolehlivá, téměř bezúdržbová a "levná" japonská technika. Mínus - vzhled, nejsem jistý, zda se mi vlastně toto "retro" líbí. A musel bych měnit výfuk za hezčí a trochu hlasitější.
Multistrada 950 - přesný opak. Nádherná, ale asi trochu nevyzpytatelná Itálie, strach ze spolehlivosti a cen servisu.
U obou typů motorek dále řeším, zda volit standardní, levnější verze bez kupy elektroniky nebo vybavenější verze (XT, S) (větší bezpečnost, ale složitější a nákladnější servis). U V-Stromu takový cenový rozdíl není, ale např. u Multice je rozdíl v ceně lehce jeté 950 a 950S cca 100 tis. Tady je ten pokles ceny u standardní verze větší.
Taky bych byl rád za radu, u kterých ročníků 950 přibyla i u základní verze lepší výbava - náklonová elektronika atd. Mám pocit, že ze začátku byla úplně oholená a pak jí výbavu zlepšili. Nemluvím o verzi S - ta má ještě věci navíc. Díky za radu a názor.
1 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950 x V-Strom 1050
Všeobecně ale platí, vyzkoušet a vybrat si to tak, aby se ti motorka i líbila a seděla a těšil se na ni atd...
Ale teda mám ve výběru i toho stromka šestpade.
1 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950 x V-Strom 1050
Ta varianta stromika 650 neprodavat a k nemu si na chvili a pro zpestreni a vyzkouseni koupit nejakou jinou ojetinu a stridat je, nasledne tocit, me taky uz napadlo. Budu o tom premyslet.
1 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950 x V-Strom 1050
edit: u mě samozřejmě vyhrála srdeční Guzzina - a nelituju jediný minuty. Už jí mám 3/4 roku a každej den se jdu garáže aspoň kouknout
Naposledy editováno 29.12.2021 20:33:46
U duc asi musis vedet, ze potrebujes zrovna tu.
Kdybys chtel směřovat trochu vic mimo silnici tak bych zvážil tenere…
Naposledy editováno 29.12.2021 20:47:05
" Konstatní vývoj motoru Testastretta přinesl prodloužení servisních intervalů na každých 15 000 km a seřízení ventilů každých 30 000 km."
Takže tebou obávané ventily tě s tvým nájezdem čekají maximálně jednou za deset let...
Vždy je to o tom,jestli člověk kupuje srdcem nebo rozumem,jestli chce emoce nebo dělníka.Co se týče elektroniky,zas je to o tom si říct jestli ty fičury potřebuju nebo ne.Samozřejmě na samotnou jízdu to není potřeba ale rychle se na to zvyká...
Tohle za tebe nikdo nerozsekne,ale dobře to napsal Yura.Takhle to prostě funguje.
2 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950 x V-Strom 1050
On samotný V-Strom 650 (stehně jako 1050) je racionální motorka. Žádný krasavec, žádný uzel emocí. Nerad bych ale prodeje stromíka litoval. Navíc jsem ho kupoval jako novou motorku, vymazlil si ji. Je to super univerzální motorka, jen jí trochu chybí emoce. Částečně to napravil laděný výfuk (taky mi trvalo, než jsem se rozhoupal ho koupit). Jenže člověk pořád pošilhává po tom, co nemá a mám obavu, že ať si koupím jakoukoliv, za chvíli mě bude lákat zase jiná. Proto ta myšlenka mít jednu hlavní srdcovku a k ní si na kratší dobu pořídit nějakou alternativu...ojetinu bez potřeby velkých investic a jakmile omrzí, zase ji vyměnit, má něco do sebe. S touto variantou si hraji v hlavě čím dál víc.
Naposledy editováno 30.12.2021 17:46:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950 x V-Strom 1050
No taky mám dvě motorky, Hondu 750 a Multici. A co mám Multici tak jsem na Hondě najel 200 km. Nějak mě to na ní nebaví. Když už jsem za italku ty prachy vyhodil tak si ji chci užít. A letos jsem se svezl na M V4S a mám od té doby brouka v hlavě. A nebýt mi skoro 60 už by stála v garáži.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950 x V-Strom 1050
2 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950 x V-Strom 1050
truk píše: Já mám x let 1150 GSA. Jsem docela spokojenej. Laďák, filtr, čipnuto, takže trochu se to probudilo. Nicméně koníků jsem chtěl víc a tak jsem koukal co bych. Do nového GS se mi za ty prachy nechtělo. Svezl jsem se na 1200GS poslední vzducháč dvojvačka. Jo, všechno o něco lepší. Ale ne zas o tolik, aby mě to motivovalo. Tak jsem si řekl, že když už změnu, tak radši šáhnu do zcela jiného rybníka, že chci menší váhu, větší výkon a aby byla větší sranda. Koupil jsem novýho Tracera 9 i se všema těma elektronickejma zbytečnostma- stál 350. No a tak mám jednu motorku na západ (na silnice) a jednu na východ (na bordel)...Zatím spokojenost, ale na nové zatím téměř nic nenajeto...
tak ideálně najít klon mezi tracerem a gs1150
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multistrada 950 x V-Strom 1050
Ta Multice nebo velký stromík by byly jedině jako náhrada za malého stromka.
1 reakcí na tento příspěvek Multistrada 950 x V-Strom 1050
Naposledy editováno 30.12.2021 22:12:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... | PP_MT | 1 | 30.10.2024 v 08:35 LukinNc750x |
Výměna výfuku Ducati Multistrada 950, Ducati Multistrada 950 S | Dorso750Martin | 3 | 12.5.2024 v 22:56 assassin |
Multistrada 1200 nebo Multistrada 950 Ducati Multistrada 1200, Ducati Multistrada 950 | George24 | 16 | 1.10.2023 v 07:56 RadoR6 |
Ducati Multistrada olej Ducati Multistrada 950 | Duma73 | 15 | 30.9.2023 v 10:31 mmks |
Ducati Multistrada 950 Ducati Multistrada 950 | Raďas14 | 6 | 6.4.2023 v 13:32 Bílý_Jezdec |