držet se spodní -horní hranice nebo středu. Dík za info.
U výfuku bych to pak udělal na 0,25 těsně tak že 0,3 už by prakticky nesla prostrčit (ztuha). tím budeš mít ventily OK
Ale jinak pokud bys to udělal krapet volnější, tak je to menší chyba než je udělat s menšími vůlemi (v čase se vůle obvykle zmenšují a pak by se ventil nemusel úplně dovirat)
Naposledy editováno 17.11.2021 20:32:33
2 reakcí na tento příspěvek Venylová vůle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Venylová vůle
Naposledy editováno 18.11.2021 09:44:00
1 reakcí na tento příspěvek Venylová vůle
1 reakcí na tento příspěvek Venylová vůle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Venylová vůle
udinar píše: Nevím jak u "venylových" vůlí, ale u ventylových vůlí se raději držím...
A co ventilové vůle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Venylová vůle
Pedl píše: A co ventilové vůle?
Ventilové vůle jsem teď měřil na VFR. Venyly ani ventyly jsem tam vůbec nenašel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Venylová vůle
assassin píše: udinar> Tak ja zase naopak - a ted si vyber
Z jakého důvodu spíš měnší?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Venylová vůle
Takze pokud nekdo cili na to, ze nebude dlouho vule sledovat tak asi at si nastaví vetsi. Ja na svejch motorkach nastavuju na spodni limit a kontroluju častěji.
3 reakcí na tento příspěvek Venylová vůle
assassin> to není teorie např u husara 550 dělá nastavení ventilove vůle až 1 koně. Nová svíčka dělala teda cca 1.3 , takže zas takovej zazrak to neni, ale 1 kuň dobrej u novějšich 450tek bych klidně řekl, že to bude víc kvůli tomu, že točej víc.
Naposledy editováno 18.11.2021 19:23:18
1 reakcí na tento příspěvek Venylová vůle
Naposledy editováno 18.11.2021 19:43:13
2 reakcí na tento příspěvek Venylová vůle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Venylová vůle
... ale pravdou je, že na favorite boli hliníkové zdvíhacie tyčky niekde v prvej sérii, tie sa zvykli zaklepať a vôle sa zväčšovali. Občas aj na Š105/120 skrátka rozvod OHV trpí väčšími rázmi. Motorky majú z 90% OHC a napríklad Moto Guzzi s OHV tiež vôle zmenšuje (vďaka bohu) tú som jednému kamošovi servisoval vyše 40.000 km
assassin píše: Piwell> Je to spis moje teorie, nez ze bych mel jistotu, ze to tak je, ale pokud jsou v nejakem mechanismu vule tak jsou tam i dynamické rázy. Druha vec je, ze vetsi vule znamenají mensi vykon.
Takze pokud nekdo cili na to, ze nebude dlouho vule sledovat tak asi at si nastaví vetsi. Ja na svejch motorkach nastavuju na spodni limit a kontroluju častěji.
Ano. Naprosto souhlasím a vím, že to tak je. Spíš to byla řečnická otázka k široké veřejnosti, která na to sere. Radši větší vůle a srát na to. Ventil se přece zaklepává, takže se vůle nezvětší, spíš se zmenší. A ano, souhlasím s tím, co píšeš. V konečném důsledku, vždycky bude lepší to měřit a ev. nastavovat častěji na menší vůli. Bohužel fakt spousta lidí vidí servis, výdaje....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |