paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kryt řetězu
Potřeboval bych vědět jestli někdo dával na 487čku kryt řetězu z Jawy 634-640.Někde jsem před časem když to pro mne ještě nebylo aktuální viděl foto a teď to nemůžu najít.Díky za rady.

Kryt řetězu

14.4.2021 v 16:52 | Nahoru | #1
Myslíš jako todle?

Kryt řetězu

14.4.2021 v 19:25 | Nahoru | #2
Díky.Nebyla by fotka přední části krytu při sundaném víku????

2 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu

14.4.2021 v 19:59 | Nahoru | #3
A proč tam nedáš rovnou o-kroužkový řetěz?

(reakce na) Kryt řetězu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2021 v 21:46 | Nahoru | #4
Kohlstein> protože - ať se to někomu líbí nebo ne - tohle řešení je i přes určité nevýhody při montáži pro sekundár to nejlepší, co može byt...
Sekáčmagor - tady máš obrázky, jak se to montuje...
Úpravy, aby to šlo namontovat - musí se upravit páčka vypínání spojky, páč při řazení leze do malého krytu (ubrousí se - a to docela dost).
Ona teda eště aj pak trochu do tech nohaviček zasahuje, ale protože sů z umělecké hmoty, tak uhnů...
Pak by se měl prodloužit plech krytu rozety asi o 30mm, protože pryžové nohavice sů krátké a tím, že se moc natahují, tak ve vlnovcích popraskají.
No a taky se musíš pohrát s distančkama u rozety, aby to pasovalo.
Zejtra se kuknu do mého milého deníčku, abych podal hlášení, kolik že kilometrů to po té úpravě najelo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryt řetězu

15.4.2021 v 07:21 | Nahoru | #5
Kohlstein> OR řetězem řešíš pouze životnost samotnýho řetězu, nikoliv ozubených kol (především rozety, pastorek v kapse uvezeš). A když z nějakého důvodu potřebuješ mít jistotu, že rozeta vydrží opravdu dlouho, pak je ten jawí futrál dobrý řešení. Netvrdím, že hezký nebo dobře zpracovaný, ale funkční určitě.

Naposledy editováno 15.04.2021 07:21:43

(reakce na) Kryt řetězu

15.4.2021 v 09:35 | Nahoru | #6
JwKS_Pavel> Teď co z toho si vybere Sekáč. Životnost obojího řešení může být mezi 20-40 tis.km, v totálních sračkách se ten o-kroužek opotřebovává na válečkách víc a a řetěz s pastorkem dá mezi 5-10 tis.km.

1 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu

15.4.2021 v 15:30 | Nahoru | #7
Tak díly na instalaci jsou objednané ale teď bych měl dotaz.Stavím takovou napodobeninu Traila 175 a dopředu mám origo kolo ráfek 1,6x21 s pneu 3,00-21 a dozadu mám pneu 3,50-18.Jaký ráfek mám dát dozadu?Váhám mezi 2,15 z 634 nebo origo 1,85 z ČZ.Na 487 není zadní guma 3,50 a nevím jaký tvar to chytne na tomto ráfku.Na druhou stranu mám obavy že když použiju ráfek 2,15 aby mi nekolidovala pneu s tím krytem rětězu z 634.Díky

(reakce na) Kryt řetězu

15.4.2021 v 16:39 | Nahoru | #8
sekáčmagor> V katalogu Mitas najdeš jak vhodnost ráfku, tak šířku pneu pro konkrétní vzorek. Že na užším ráfku bude užší i guma, to nemusí být pravda.

1 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu

15.4.2021 v 17:45 | Nahoru | #9
Ta duralová kyvná vidlice na 180/487 je steně dlouhá jako ta kovová na 175/487?

(reakce na) Kryt řetězu

15.4.2021 v 20:10 | Nahoru | #10
sekáčmagor> Kovy: hliník, železo, měď, ... Slitiny: dural, ocel, mosaz, ...
Podle návodu je rozdíl 15mm, možná aby se do 180 vlezla větší guma 3,25 namísto 3,00, která je ve 175



Naposledy editováno 15.04.2021 20:26:34

Kryt řetězu

15.4.2021 v 21:45 | Nahoru | #11
Na 180 mám vzadu 3,25 od výroby i v TP na ráfku 2,15 takže dle mého se tam 3,50 vleže místa ke kyvce je něco kolem 1,5 cm,ale mám tu novější kyvku.

Ona ta nohavice nějaké místo ubere plus ta širší pneu,no bude asi s chlupem,ale to zjistíš asi fakt až při montáži.

1 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu

17.4.2021 v 06:00 | Nahoru | #12
Ještě jeden dotaz ohledně brzd.Buben má průměr 160mm.Dal jsem dva vyleštit a přesoustružit a jeden má 160,3 a druhý 161,2.Myslíte že je ten s 161,2 ještě použítelný?

Naposledy editováno 17.04.2021 06:01:31

(reakce na) Kryt řetězu

17.4.2021 v 08:52 | Nahoru | #13
sekáčmagor> S obložením na průměr 160mm asi ne, ale s tlustším obložením přesoustruženým na 161mm snad ano.

Kryt řetězu

Skvělá odpověď, děkuji! 17.4.2021 v 18:38 | Nahoru | #14
Sekáčmagor - taky špekulujeme s kamarádem o jakés takés úpravě Zetora do terénu.
Širší "drapák" než 3,5 palce bych tam nedával a ono je celkem fuk, na jakém je ráfku. Pokud nebudeš jezdi "mjůs", tak trakční schopnosti poladíš tlakem v duši.
Co je ale v prdeli, je charakteristika motoru - prakticky nulový spodek. To ostatní celkem de.
Né že by se na tom nedalo jezdit, ale...
Takže aj s tým budeme laborovat a esli budem úspěšní (a to si piš, že budem), tak podáme hlášení.
Kyvka - hliněná je stejná jak železná, ale to terénu bych tu hliníkovou nepoužil.
Jednak má konstrukční chybu (při fest jízdě se ti budou ohýbat tlumiče, na to vsadím trenky) a druhak případný tuning (změna uchycení tlumičů - mírná změna geometrie a taky nutné vyztužení zadní části) néni možná.
Bubny - už sem tady několiknáckrát psal, jak se dělá obložení do bubnů - použije se silnější, pakny se namontujů na štít, mezi ně a klíč se dá plech z rýny a vše se osoustruží na přesně ten průměr bubnu, do kerého se to pak zamontuje.
A pokud máš starší kola s bubnama s litinovýma vložkama, tak buď rád.

Kryt řetězu

18.4.2021 v 23:12 | Nahoru | #15
Eště ten slíbený proběh - ten řetaz má najetých 20.000 km a podle polohy osy v kyvce si tak akorát "sedl".
Důležitá poznámka - řetěz s nápisem "Favorit" nebrat. Popraskané pouzdra se z navazelínovaných nohavic blbě vybírajů...když, tak na obalu řetázku musí byt nápis "ČZ".

Měnil sem po dvou letech nohavice proto, páč mladej se vyignoroval na konzervační pneumatikový sprej a tá sviňa ultrafialová je rozkůsala.
Už to néni co to bývalo, co nám Umweltfreundliche EU zakázala přidávat jakési srágory do gumy, aby neco vydržela.
Ten samý problém se životností je s gumičků u karbecu.
Asi ju uštrikuju z kožky, kdo to má furt měnit...

Kryt řetězu

29.10.2021 v 22:14 | Nahoru | #16
Je tam....Zdenalbenal díky za foto a info které jsi tady vložil....

Naposledy editováno 02.11.2021 08:00:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 Josef70 12 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved

TOPlist