zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Rozměr půjdu asi do té větší tedy 120/90, protože zkracovat převody ještě víc pomocí kola už nechci. No doufám, že se to dozadu vleze a nebude nikde drhnout. No já jezdím tak 70/30 (off). Ale to je asi stejně fuk. Prostě motorka vypadá terenní, ale když s ní vjedu na rozbahněnou mokrou travní cestu tak je to pokaždé ohubu a celou cestu mě předbíhá zadek. Ta C-02 bude asi vhodnější na silnici a v terénu pro mě dostačující, takže nakonec asi ta.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tropa píše: .... Taky jsem zkousel pneu typu mc23 rockrider ale ty jsou dobry leda za sucha. Jak s nima vjedes do blata tak jedes jak na lede s nohama na zemi a kazdou chvili cekas pad a to samy mokra trava nedej boze z prudsiho kopce....
MC23 jsou perfektní cestovní univerzál na těžší motorku. Nájezd vydrží delší nez E-09 ale na mokrém asfaltu drží líp než E-09.
Na CRF se MC23 dá doporučit, pokud chceš jet po ose někam do Gruzie a zpět, což na C-cokoliv nepřipadá v úvahu.
Ikdyž teda nevím, jestli jsou dnes MC23 ze stejné gumy, jako dřív, moje zkušenost s nimi je z doby před tím, než Savu koupil Mitas.
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 20.09.2021 20:34:49
CB600 píše: ... Mezitím jsem taky stačil vyměknout z obavy, aby se to dozadu vůbec vlezlo těch 120/90 (a neškrtalo o blatníček centrálu). ...
Teď jsem to kvůli vám změřil v garáži. C-02 rozměr 130/80-17 obuto na 2,15" ráfku je široká 128mm přes krajní špunty. Tedy odpovídá jmenovitému rozměru.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ono tedy ty uvedené ráfky tam mají na enduro dost široké, obvykle je 110 guma na 2,15" ráfku a 120 na 2,5".
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Přesně jak se píše nahoře. Šiřka ráfku hraje zasádní roli! Ať už ve finálním rozbalení pneu, tak i v jejích výobcem "vymyšlených" vlastnostech.
Když se davá c02 na ráfek 4,25 u lc8, je to úplnej balón. Kterej ma ale pak spíš funkci pásů a ne hezky zaobleného drapápku.
Ef07 je skvělá guma na lesní enduro. Dělá se víc směsí. Určitě její použití není ale tak univerzální, dualsportovní. Špatné využití = kratší životnost
Mx33 vs ef07 (žluty pruh)
Šiřka mx pneu je díký vyšším špuntům vetší. Ef07 šířka 140 ráfek 2,50 vs mx33 120.
Hondu úplne neznám. Na wrr jezdím jen mx pneu šířky 120.
Naposledy editováno 21.09.2021 08:22:28
Naposledy editováno 21.09.2021 13:18:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Témá pneu
Každý jezdí jinak, jinde a chce jiný výsledky. Nebát se experimentovat. Požitek z výletů je pak ještě umocněnější. Osobně taky volim univerzály :)
Ať to vrčí
Dva světy, jedny pneu
Naposledy editováno 21.09.2021 15:32:01
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.motorkar...t/romet-adv-400.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
To 300 má 29k, 25Nm, suchá hmotnost 139kg - to zatím nevypadá zle, ale kdo ví co tlumiče.
Naposledy editováno 22.09.2021 12:49:54
jinak tohle vlákno je super, často jsem ho anonymně navštívil a sosal informace, než jsem 250 pořídil
takže všem zdar, ať to vrčí
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ta schránka fungovala skvěle, ale nevyřešil jsem utěsnění proti vodě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Deadman> přesně jak řikáš, já to všechno vozil v batohu na zádech a už mi to štvalo, po celým dnu mi večer boleli záda a ramena, takže prostě se musí udělat kastlík a musí se to dát na mašinu a ne na záda
Jinak dneska klasika, je to prostě daň za to, že jezdim na upuštěných pneumatikach Takže šutr, rána, a proseknutá duše. No já věděl, že nemam jet takovou kosu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |