1 reakcí na tento příspěvek Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
U TLS jde cukani trosku polecit peclivym serizenim - podtlaky, tps. Pak trochu pomuze obvod odstranujici retardaci predstihu na prvnich nekolik rychlosti (ATRE) a posledni krok je doladeni paliva.
Mám stejné problémy. Cukání asi nepůjde odstranit, je to typické chování prvních stříkaček. Co mě ale dost vytáčí, jsou studené starty. Předevčírem ráno jsem se pokusil o start. Přesto že baterie točila obstojně, motorka nechytla. Verdikt jednoduchý-ulité svíčky. Tak jsem je vyměnil a nastartoval. A včera ráno se situace opakovala.
I po úspěšném startu motorka hulí a smrdí nepáleným benzínem. Za tepla je to cajk a starty na otočení. Dá se s tím něco dělat? předpokládám vadné čidlo teploty, ale jestli je to vlastnost tak potěš koště...
Ještě mně napadla jednotka z V-Stroma. Ví někdo (assasine ) esli to má stejnou výzbroj(snímače)? Jako TL?
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
Naposledy editováno 19.08.2021 07:38:58
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
Možná to bude chtít pořešit jak na Ignitechu,ten nebere teplotu vzduchu v potaz. Tak zkusím pevný odpor na 20 stupňů a bude.
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
Anti píše: dewwil> Co tam máš za svíčky? Já po čtvrtém neúspěšném startu vyhazuju svíčky...
dříve to byly Brisk AR10S a pak Denso u TLR. V TLS mám teď Denso a fungovalo i s Briskama. U eRka bych řekl, že je nějakej problém se vstřikováním, ty dva vstřiky na válec nedělají dobrotu, když je to studený....1 reakcí na tento příspěvek Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
Case píše: ... Svíčky NGK CR8EK.
Tak tyhle tam byly, úplně nový. Už jsou ve šrotu. Bohužel v tomhle provedení( závit M10) je to veskrze jedno. Mám podobný typ ve svém stroji, už jsem tam odrovnal Brisky i Densa. Největší odolnost proti uchlastání vykazují původní Championy. Ty stačí letlampou vypálit a jedou dál.
Naposledy editováno 20.08.2021 10:34:12
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
Me TL jede docela plynule, město 50km/h na trojku v poho.
Jenda: ja bych to seridit dokazal, ale je u me problem s časem a místem, nezivi me motorky, nemam dílnu a do garáže se mi dve motorky navic nevejdou. Pokud nesezenes nikoho jineho, tak můžem zkusit neco vymyslet, ale snazim se uz nic nikomu naslibovat, mam toho dost jeste z minulého roku :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
Anti píše: Je to Navigator- TL1000S. Není v tom Ignitech,zatím...
Jaj Navi , zapomeň na jakoukoliv "pravou" jednotku Suzuk-nefunguje. Máš na výběr citovanou Ignitech (ovšem najít do ní mapu na netu to chce "pana IT", anebo ladiče s brzdou který si s tím pohraje a stejně to ...) , anebo jednotku z Cagivy Raptor 1000. Stejnou cestou jsem šel i já+kompletní rozborka kapot, vyčištění klapek a sacích hrdel a vyladění TPS. Od té doby jezdím, ale chce to jemně na plyn, je to holt Včko v litru. Hodně jsem toho načetl na francouzských stránkách http://cagivaonline.free.fr/ a někde tady na fóru se k Navimu ,samozřejmě mimo hlavní téma stejně jako zde (takže to nedohledám) , vyjadřoval borec, že jakýkoliv start Navigatora absolutně bez plynu, buď sytič nebo bez, ale nehrabat na plyn, že je to známá slabina Naviho s ulitím svíček.
Naposledy editováno 25.08.2021 22:33:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
Já si zatím pomohl úpravou elektrické instalace, která je z mého pohledu vyřešena dost debilně. Takže Navigátor dobíjí jak má a nemá úbytky v hlavním okruhu napájení. Starty zatím dobrý. Přes zimu dojde na zbytek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl1000S
Co ale vím:
- origo jednotka Naviho je na 5. a 6.ku škrcena, což jednotka Raptora NENÍ a palivové mapy nejsou stejné, tzn. že možná při krutém zacházení s Navi osazeným ECU z Raptora může kleknout (co jsem ale kde na různých fórech četl, nikomu se to nestalo a vše funguje-což potvrzuji i já)
-s borcem, který mi Raptor ECU prodával jsem byl domluvený na předání mimo domov, tudíž tam jsem jel s Navi ECU, domů již s Raptor ECU a už je odjezd po přehození ECU byla zcela jiná káva
Vstřikovač -velice zajímavé téma, když jsem x-let zpět pročítal téma zdejších guru přes TL" Big Bore 1120" nějak jsem tam nepostřehl změnu vstřikovačů a ať mi nikdo netvrdí, že v tomto segmentu se u moto nic od r. 2000 nezměnilo a stále jsou k mání jen vstřiky " dvouotvorové" a pokud jsou víceotvorové, že to po přehození nejde poznat. Muže se tu PLS k tématu změna MOTO vstřikovačů kdokoliv vyjádřit ? Předem DÍKY
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | Rolda89 | 2 | 23.10.2022 v 09:06 Rolda89 |
Přestavba na hydrauliku Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | Anti | 10 | 12.8.2021 v 21:08 Anti |