paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.7.2021 v 17:52 | Nahoru | #1471
DRN.> A co tohle, Cagiva Freccia C12 bez papírů, takže i bez starostí, za 11000. Nemám na to místo, investovat neumím, protože nikdy nic neprodám, ale stejně mě to láká ...
https://motorky.bazo...giva-freccia-c12.php

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.7.2021 v 09:09 | Nahoru | #1472
Beranidlo> Už na fotkách jí dost věcí chybí, ale kapoty má. Já se furt rozhoduju jestli něco pořídít a co. Místo tak nějak je, ale čas ne. Slevil ten Sting na projekt.

RV bych bral hned, ale nejsou.

Naposledy editováno 28.07.2021 09:10:04

Dva takty jsou víc než dost

29.7.2021 v 13:19 | Nahoru | #1473
Pegaso 125 bez cenovky v Brně , poslední model 1994 - 34mm karburátor, světlo, které svítí. Nechápu větu "Přímaz je odstaven, aby se to nezadřelo." Teď jsem na svém měřil spotřebu oleje a čerpadlo dává v průměru asi 1:40, což je až až, při průměrné spotřebě benzínu 5,2L/100km. Litr oleje na zhruba 800km. Musím ale důsledněji jezdit na Vervu / Maxxmotion, protože když jsem na cestách po venkově tankoval Natural 95, tak lítají z výfuku strašné sračky, nejenom na značku a zadní světlo, ale podtlak to bere i na záda. A nejsou to kapky oleje, jsou to fakt kusy kolomazi, které nejdou vyčistit ani vyprat.



Edit - řekl bych, že už tu byla za 35 před dvěma měsícema , teď dostala novou baterku.

Naposledy editováno 29.07.2021 22:20:45

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.8.2021 v 09:36 | Nahoru | #1474
Přesně jsem věděl, že když si koupím nové auto tak se objeví i motorky.

City za 15000.-


City za 13000.-

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.8.2021 v 09:52 | Nahoru | #1475
Ta cervena byla na prodej pred mesicem. Typek ji udajne prodal, kdyz jsem mu pred tim volal. A ted je na prodej znova pod tim samym cislem. Docela me to zajima, typek zatim nebere telefon.

Ta cerna ma v TP 17 Kw, je to ten starsi a vykonnejsi typ s velkym 34mm karburatorem, 7kvaltem a E66650 valcem.Nemit tu svoji, tak o tom mozna i uvazuju.

Dva takty jsou víc než dost

2.8.2021 v 09:57 | Nahoru | #1476
Ještě včera večer byla k prodeji i Gilera RX 250 s papírama za 14 000.-, prej pojízdná ale 5 let odstavená. Zmizela.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.8.2021 v 10:10 | Nahoru | #1477

Bakoun píše: ...Ta cerna ma v TP 17 Kw, je to ten starsi a vykonnejsi typ s velkym 34mm karburatorem, 7kvaltem a E66650 valcem.Nemit tu svoji, tak o tom mozna i uvazuju.



Wossner píst, pro vrtání 56,02mm, s plochým dnem. Jestlipak tam patří? Zajímavé, že na ilustrační foto má ten píst mnohem menší okýnko, než na fotce, kde je vytažený z krabičky.



1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.8.2021 v 10:13 | Nahoru | #1478
Branidlo: ma tam patrit konicky pist a 200C hlava. Ale par dobrodruhu s plochym pistem a 200H hlavou jsem taky videl.

200H hlava s plochym pistem se pouzivaly u 73037 valce, ktery je skoro o milimetr vyssi nez ten 66650E. Resilo se to hodne podlozkama mez kartery a valcem, ale samozrejme se tim zmenilo casovani atd.

Naposledy editováno 02.08.2021 12:03:58

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.8.2021 v 10:32 | Nahoru | #1479
Beranidlo: ta tm fabrika je autenticka, jen tim rybím okem to vypada vetsi nez to ve skutečnosti je. Italsky neumim, takze nemuzu posoudit výklad, ale podle tveho překladu to sedi s tim co rikali nam - nas prováděl mladej Serafini a mluvil anglicky. Brzdy jsem u nich videl minimalne dve - jedna válcova kde zrovna delali zkousky celých motorek kvuli homologaci s podivnostma trcicima z tech 2t výfuku, zkusim najit fotky. Na motorové brzde zrovna trápili motor do moto3 - jedine misto kde jsem nesměl fotit.

Jinak tovární stánek TM ted v Myte na svetaku (ja vim same 4takty):


Ale jinak nas týmový kolega letos výměním TM450 za 300 dvoutakta - oproti enduru mu na to nechtěli naroubovat vstřikování, nevim proc ale SM prej jen s karbcem. Proti 450 tomu kone chybi ale je to zajimave zpestření stroju v poli:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.8.2021 v 11:19 | Nahoru | #1480
Bakoun> Takže je to nějakej bastl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.8.2021 v 11:59 | Nahoru | #1481
DRN.>Je tam 66650E s výškou 91mm a má tam být 73037 s výškou 91,9mm. Takže buď je moc velký kompresní poměr, píst může jít v HÚ nad válec , nebo je nějak podložený a pak je nějak změněné časování kanálů a nepojede to dobře.
66650E usato sulle prime versioni di Mito Racing, é l'evoluzione del 66650 e con scarico da 35 mm, da questo cilindro in poi si avranno sempre ottimi cilindri, come fasature lo scarico é 194°, mentre i travasi 126°.
73037 Questo cilindro era montato a partire dalla Mito 2 Replica del '93 fino alle ultime Mito Ev a sette marce del 1998 (800073024 per cilindro e pistone accoppiati), come fasature lo scarico é 190°, mentre i travasi 130°.
Zdroj: https://www.mitoclu...ruppi-termici-cagiva

K válcům jsem našel info výšce:
1989~'2010 Road Cylinders (no Sp included)
32mm exhaust port hole,6-port, height 91mm 60433 '89~'92 ('93 at Freccia FY)
35mm exhaust port hole,8-port, height 91mm 66650 '90
35mm exhaust port hole,8-port, height 91mm 66650Europe '90~'94
35mm exhaust port hole,8-port, height 91mm 72625 '92~'94
35mm exhaust port hole,8-port, height 91,90 mm73037 '94~'98
35mm exhaust port hole,8-port, height 91,90mm A0401 '99~'2010

Každý z těch válců, kromě jiné výšky, by měl mít jinou hlavu kvůli kompresnímu poměru, a taky jiný tvar dna pístu - vypuklý nebo plochý - s ohledem na tvarování kanálů.

Více na: https://www.motorka.../?t=205381&pgr=2

Naposledy editováno 02.08.2021 12:05:58

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.8.2021 v 12:25 | Nahoru | #1482
Beranidlo> Píše

Lze nastartovat a projet, ale jede špatně kvůli přívěře.

Tak to asi nebude jenom kvůli přívěře.
A už je za 17 000.-

Nedalo mi to a volal jsem, no je to dost v punku.
Měl to nějakej týpek, prodal to jinýmu, kterej údajně dělal tu GO, ale došly prachy tak to prodal zpět tomu prvnímu a prodává to někdo třetí. Ten to dostal v krabicích, tak to tak nějak dal dohromady ať to alespoň vypadá a dal to za toho prvního kámoše do inzerce.

Naposledy editováno 02.08.2021 15:13:18

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.8.2021 v 21:53 | Nahoru | #1483
assassin> SM jen s karbcem...
To bude asi tím, že ho znají, že patří k těm, kteří nemají výkonu nikdy dost, brzo začnou spekulovat nad jiným výfukem, hlavou, filtrem a nastavením přívěry, a to by si pak se vstřikováním moc nesedlo. Takovým prodají jenom SMX 300 :

A přitom nafocené to mají i jako Fi:

Civilní verze SMR 300 Fi má stříkačku normálně


Naposledy editováno 02.08.2021 21:56:03

Dva takty jsou víc než dost

4.8.2021 v 13:43 | Nahoru | #1484
Suzuki RM500 z roku 1985, zatím jen ke směně za nějakou Hondu.

Komu by se nezdál ročník třeba v porovnání s cool CR 250 ze stejného roku, tak to bude tím, že u Suzuki na půllitry rezignovali a model 1985 byl doprodej modelu 1984, akorát s kotoučovou brzdou vpředu, než to zařízli definitivně. A model 1984 byl zase jenom model 1981, s kapku zvětšeným objemem motoru. Sice by to natrhlo prdel všem ČZ 380, taky čtyřkvaltu, protože vzadu je Full-Floater a vpředu dokonalá vidlice (na tu dobu), obratná je taky, ale motoru v té době scházelo už hodně koníků na ostatní konkurenci.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.8.2021 v 13:54 | Nahoru | #1485
Teď mi došlo, že spousta endur hrála v jedné epizodě Profesionálů, Bodie tam řídí předchůdce téhle RM, díl je z roku 80.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.8.2021 v 15:34 | Nahoru | #1486
DRN.> To se budu muset někde podívat na celý díl, ten jsem nikdy neviděl.
Všechny vozidla jsou tady: https://www.imcdb.org/m75561.html
RM 250 jako vítěz motokrosu (Doyle) a závodu do vrchu (Bodie)


Borci z gangu kožených křiváků taky slušný oddíl, RM 400:

V civilu jezdí 1973 Suzuki GT 380

1976 Suzuki GT 380 A Ram-Air

1976 Kawasaki KH 400 A3

Pak má v tom díle být ještě nějaká útočná sajda, asi nějaký klasický jednoválec od Nortona?


Pamatuju si jenom díl, kde borci odcizili nějaký štěpný materiál a pak ho vozili po lese na zádech.
Bultaco Sherpa 250

1973 Husqvarna 360 Cross

1975 Benelli 125 Trail


A pak je tam ještě jeden tříválec


Naposledy editováno 04.08.2021 15:35:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.8.2021 v 09:02 | Nahoru | #1487
Beranidlo> Ten díl si zas nevybavuju já, budu muset mrknout. Ono v tom seriálu je scén s motorkama poměrně dost, většinou teda endura a má je nějaký padouch, nevím jestli to mělo být znázornění nějakého husťáctví nebo v anglii v té době toho tolik jezdilo. Ten varan na konci je super.

CRM s vadou za 35 000.- Píše tam o vložce, nemá to mít nicasil? (možná si jenom plete pojmy)


NSR Raiden za 25 000.- Už jsem tu dával jednu na projekt v demontu (furt tam je za 8000.- nemá výfuk a pravej náfuk, tp v depozitu, to je pro mne docela komplikace, jinak jsem o ní uvažoval). Píše tam o větších kolech a brzdách. Tím pádem by to bylo obyč NSR a má masku a brzdy z Raidena.Raiden
NSR


Naposledy editováno 05.08.2021 09:25:08

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.8.2021 v 09:45 | Nahoru | #1488
DRN.> Má tam být nikasil, ale u těch válců občas praskne svislá přepážka mezi výfukovými kanály. Jde to zavařit, ale někteří staromilci se uchylují k vložkám. Problém pak může být s časováním a hlavně směrem vyústění přepouštěcích kanálů, když to nafrézuje kolmo k ose vložky a pak ručně zapucuje.

Mám jeden takový válec s prasklou přepážkou a přidřený doma, ale dokud nebude nejhůř, nebudu s opravou spěchat. Z internetu:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.8.2021 v 14:51 | Nahoru | #1489

assassin píše: ta arizona rally vypada super, kdyby v tom inzeratu byla bez papiru ta, tak uz jsem na ceste


Akorát to teda není Arizona z #94, ale Aprilia Tuareg a není ani krásná a za 50 ani levná, jinak taky 250 a taky se šoupátkem. Místní člen Zek07 píše: Prodám již skoro vymřelou Aprilia tuareg rally 250, motor rotační soupe rotax 244gs, motorka v ptedrenovacnim stavu ,chce rozhýbat ,motor se točí,k motorce jsou 2 motory,bez tp. Pouze volat.

E - takhle to vypadá pod deklem


Naposledy editováno 07.08.2021 14:59:37

Dva takty jsou víc než dost

8.8.2021 v 21:48 | Nahoru | #1490
Nějaké Tuaregy z bazoše.
Tuareg Wind za 34 , prý 11kW, což je zvláštní, protože před rokem 1990 se na nic takového nehrálo. 125stradali

Předchůdce Tuaregu Wind, jenom Tuareg z roku 1985 za 22. Podle 125stradali by to mělo mít motor Rotax 125 s pneumatickým RAVE, ale tenhle má nějaký válec bez přívěry.



Takto to má vypadat podle 125stradali

A pak ještě jeden Wind, starší inzerát za rozumnou cenu 21 tisíc , takže možná už neplatný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.8.2021 v 11:52 | Nahoru | #1491

Beranidlo píše: Kohlstein> Bazarník má taky 1974 Yamahu MX 360, bazos. Yamaha v té době měla už i titul mistra světa - 1973 Hakan Andersson na YZ 250 s monocross pérováním na zadku. Na prodej byly dva typy - YZ, konstruované přímo pro motokros, a MX, což byla předělávka endura DT 250 nebo RT 360. MX bylo proti YZ levnější, o deset kilo těžší a určené spíš pro nadšené amatéry té doby, než nějaké závodění na úrovni.


Yamaha DT400 1974 je k mání za 135 tisíc . Kolik toho má společného s citovanou MX400?


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

10.8.2021 v 12:31 | Nahoru | #1492
Malá Arizona 125, za 25

Podle 125stradali je to Hawk z roku 1986, z doby předpřívěrové.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

10.8.2021 v 15:46 | Nahoru | #1493
Tak tohle jsem ještě neviděl Derbi Savannah FDS 50

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.8.2021 v 09:55 | Nahoru | #1494
pospa5>
Tak tohle se dělalo někdy kolem roku 1991.



1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.8.2021 v 10:17 | Nahoru | #1495
Retro se vrací, bude to zas in. A daj se k tomu sladit šusťáky.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.8.2021 v 11:49 | Nahoru | #1496
DRN.> Šusťáky néé ... Ale nějaký ten motoobleček z té doby by se šiknul:

Dva takty jsou víc než dost

11.8.2021 v 18:33 | Nahoru | #1497
Kdyby někdo chtěl postavit repliku Mita, se kterou Rossi jezdil a vyhrál italské SP v roce 1994, tak tady je pár fotek. V roce 2005 se prodalo za 27.000 euro:



Dva takty jsou víc než dost

11.8.2021 v 21:18 | Nahoru | #1498
Supr indikator razeni.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.8.2021 v 13:27 | Nahoru | #1499
Beranidlo> Prodává se podvozek Kawasaki KX 250 z roku 1996 se starším motorem, za 35 tisíc .
Trošku jsem zapátral, co by to mohlo být za motor. Černá barva a hranatý válec to řadí někam do půlky osmdesátek, jako měl třeba model 1986 z #902 . Jsou tam ale drobné odlišnosti, takže je to motor v #902 zmiňovaný, první dlouhozdvihový, "traktor" s KIPS, model 1987.



K tomu ještě jednou průběh výkonu z #903:

A ještě nějaká střeva z inzerátu.



Naposledy editováno 12.08.2021 13:28:15

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

12.8.2021 v 17:55 | Nahoru | #1500
Vyskočilo na mě "nějaký" video na Tvý Trubce. Nakonec jsem ho sledoval do poslední vteřiny. Myslím že se sem docela hodí, ač je "přeloženo" nějakým pražákem..

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Extrémní spotřeba Honda CRM 125 (R) Aposhtol 6 31.5.2024 v 12:58 karavanista
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf


TOPlist