Když ale vypnu palivovým kohoutem přívod paliva, tak se motorka, když v plovákové komoře není skoro žádné palivo, chová jinak. Najednou má sílu, jde do otáček a nekoktá. Ale jen, když tam není skoro nic.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka se začne na půl plynu dusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka se začne na půl plynu dusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka se začne na půl plynu dusit
Sis v podstatě sám odpověděl. Máš to moc bohatý a teprve když dochází palivo v plovákovce to dostává na rozumnou směs. Buď netěsní ventil a přeplavuje se to nebo je něco jinýho špatně v karburátoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka se začne na půl plynu dusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka se začne na půl plynu dusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka se začne na půl plynu dusit
1 reakcí na tento příspěvek Motorka se začne na půl plynu dusit
1 reakcí na tento příspěvek Motorka se začne na půl plynu dusit
pokud nefunguje ,.,je to od půlky nahoru KO ,.nebo něco updalo v koncovce výfuku ?
karbec vem podle manualu a hladina se tady nešteluje jak u dachla ! co máš za rok a karbec "keihin" ??
vem manual a všechno jak to má být STD
1 reakcí na tento příspěvek Motorka se začne na půl plynu dusit
název jehly .,,pozice "ze shora" ,.,.hlavní ,.,volnoběžka a vzdušník "kolik otoček z dorazu ven"
RM85 hlavní 125 //volnoběžka 50 ""jehla NAAH //2 pozic // 2 air // a hladina je asi 19mm malý KEIHIN PWK / velký PWK/PJ je 16mm
EU muže být o trochu bohatší
koukni manuál pro kontrolu
edit ,.., ROK ? od 02-09+ ?? - keihin
MIKUNI 89-01 - mikuni netuším
Naposledy editováno 01.08.2021 13:22:18
1 reakcí na tento příspěvek Motorka se začne na půl plynu dusit
.,,.sundat a kouknout skrz stačí u většiny koncovek u 2T "je jen trubka" ,,,klidně sundat koleno a podívat se na stav válce
klidně kouknout i na rysky na statoru "to taky mění jak jde motor do otáček" a třeba zkontrolovat boltku "ta se taky často opálí a nejede to"
svíčku klidně novou NGK BR10ES
a přivěra ?? na pravý straně na válci "plastový víčko" sundat aby si viděl táhlo přívery .,.,.,a to se hýbe podle otáček motoru
nebo někoho kdo jezdí at na to koukne ,..,,takhle na dálku je to o ničem
taky pokud si čistil karbec a od té doby nejede ,.,.,.jak si to čistil ??
čištění něčím agresivním zničí těsnění ve středu karbecu a je k ničemu
zkus video a uvidíme
Naposledy editováno 01.08.2021 22:22:00
1 reakcí na tento příspěvek Motorka se začne na půl plynu dusit
,..,.,když už sundáš rovnou i koleno ? ,,lepší přístup na to táhlo přívěřy a vidíš do válce a hned víš jak na tom je
na statoru je ryska a ta musí lícovat s ryskou na motoru "nebo jsou 3 rysky - rychlá / STD / spodek"
svíčka BR9ES - je teplejší než 10ka u NGK "takže se snadněji vypaluje nebo přepálí" tak opatrně
filtr ? vyprat v jaru nebo čistič na filtr a mazat speciál olejem na filtry "hodně vyždímat" nezalepit filtr úplné
špatný jehlový ventil poznáš ,že jde furt benzín z přepadů ,.,.tu hladinu -19mm jako origo ..,sytič těsní ? -je tam znát rozdíl on/off ??
1 reakcí na tento příspěvek Motorka se začne na půl plynu dusit
a jehlu na pozici 2 - to ochudí "spodek / střed"
ale cross motor když je OK ,..zvládne protáhnout i hodně bohatou směs v pohodě !
.,.,.,takže myslím ,že problém je jinde a vždy je lepší kouknout na to všechno co jsem už psal "to je i tak běžná údržba u krosu"
ještě mě napadá že prasky jazýčky na klapce
,,..vem to od nejjednoduššího ,zkus to nastavení karbecu "s origo nastavenou hladinou"
musíš sám zkoušet
nebo ta přívěra se škubne často - to pak jde jen volnoběh a trochu střed ,,,štelovaní na levo na válci není jako u rm250 "kulatý víčko" ?
,,,pak to třeba rozpojit nahoře a zkusit kouknout přes výfukový port a rukou zvedat nože přivěry
ale tohle je težký vysvětlovat
zkus ty jednoduší věci okouknout ,,tohle asi naposled
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka se začne na půl plynu dusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka se začne na půl plynu dusit
,,je to pružina na tvrdší přívěru "točí se k motoru" a tím je větší odpor pro kačenu z motoru co za to pak tahá
můžeš povolit a zjistit kolik tam je nastaveno "1/2 - 2 otočky by měla být nastavená" se nastavovala """rm250""
,,ale prvně musíš vědět jestli vůbec funguje táhlo a zbytek
1 reakcí na tento příspěvek Motorka se začne na půl plynu dusit
to táhlo v motoru se unaví snadno // a to předepnutí na víčku je OK ?? ,,.nebo pravá strana tam je vidět táhlo a dorazy
,,jinak to nezní tak zle
číslo kouknu ale suzuki moc nevím ,.,.spíš hodnu a kawasaki
Naposledy editováno 02.08.2021 14:56:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka se začne na půl plynu dusit
Kdybys zjistil ten rok výroby, bylo by to vážně super.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka se začne na půl plynu dusit
pokud máš třeba 125tku trysku taky se hodí zkusit
v tom až narazí v těch otáčkách ,,,zkus otevřít sytič "je horší / lepší ? "
nebo video jestli tam jde málo ,.,.nebo moc .,.,nebo to drhne u výfuku
zavírat palivo je kravina ,.,akorát ji zadřeš
edit
Naposledy editováno 02.08.2021 15:21:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka se začne na půl plynu dusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka se začne na půl plynu dusit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
suzuki rm 85 Suzuki RM 85 | Furci | 12 | 6.9.2019 v 20:17 kixs2 |
Problem Po vycisteni karbura motor... Suzuki RM 85 | eRoNe | 0 | 21.3.2019 v 18:03 eRoNe |
Proc má rm 85 jedno lanko v motoru ... Suzuki RM 85 | djsvoba | 3 | 3.3.2019 v 12:19 Fantom111 |
rm 80,yz 85,kx 85 Suzuki RM 85 | Expert-3 | 3 | 21.5.2018 v 15:02 prackarr |
Zkušenosti s suzuki rm 85 Suzuki RM 85 | Lol123 | 3 | 15.11.2017 v 16:49 KapitanMasakr |