1 reakcí na tento příspěvek Kilometry
Naposledy editováno 25.06.2021 15:30:06
Kobera13, ja svyho smrka 09 kupoval s opravdu 20kkm v cervnu 15, ted mam pres 82kkm, menim olej a gumy a jediny co odeslo bylo spojkovy prase, jinak slape jako hodinky, dokonce i baterka je puvodni :D
https://www.motorkari.cz/tema/?t=218597
1 reakcí na tento příspěvek Kilometry
1 reakcí na tento příspěvek Kilometry
Ale:
Obvykle aby byl Strom super, je dobře mu dát cca v těchto km trochu péče. Spojku, hlavně kvuli unaveným pruzinkam, a lanko.
Pořádně seřídit, a nekdy to chce napínáky rozvodů, rády začínají blbnout cca v těchto km.
Udělat repas vidlice určitě a já musel i kyvku a gumy v unašeči, protože byly jak kámen.
Je otázkou, jestli už to není hotový. Pak bys byl vysmátý.
Ale není to nic ohrožujícího, kdyby to nebylo. I tak bude do 100 jezdit, akorát že ne tak hezky.
A u Stroma hrozí jediná věc. A to že někdo letěl daleko na dovolenou, točil na dálnici hodně a nevšiml si že mu to vzalo olej, což normálně nebere. Jen když se honí. Tohleto je u většiny V dvouvalců rizikové.
Může to odnést spodek, časem, je to komplet na kluznem uložení klasicky .
To se pozná těžko, pokud to není už rozvinuté.
1 reakcí na tento příspěvek Kilometry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kilometry
Ale i u toho auta když koupim třeba něco se 180 tisic, tak samozřejmě vím že vydrží půl mega, ale musím počítat že nejspíš nebyly udělaný druhý rozvody a cca na 200 bude spojka, tlumiče, možná že pár dalších věcí podle typu.
A to jsou peníze.
Pak je lepší vzít druhý, co má třeba 220 a už to někdo musel udělat.
A nebo ješte lepší, pořádně stlačit cenu a vše potřebné si udělat sám, protože aspoň vím co jsem si tam dal... To mám nejradši, koupit levně něco v predservisnim stavu a za ušetřené peníze to natopovat. Výhoda že se v tom nikdo nehrabal je někdy docela zásadní.
Naposledy editováno 26.06.2021 22:55:10
Kafoholik píše: Jarda40> jako jo.
Ale i u toho auta když koupim třeba něco se 180 tisic, tak samozřejmě vím že vydrží půl mega, ale musím počítat že nejspíš nebyly udělaný druhý rozvody a cca na 200 bude spojka, tlumiče, možná že pár dalších věcí podle typu.
A to jsou peníze.
Pak je lepší vzít druhý, co má třeba 220 a už to někdo musel udělat.
A nebo ješte lepší, pořádně stlačit cenu a vše potřebné si udělat sám, protože aspoň vím co jsem si tam dal... To mám nejradši, koupit levně něco v predservisnim stavu a za ušetřené peníze to natopovat. Výhoda že se v tom nikdo nehrabal je někdy docela zásadní.
Jasně, ale 60 tisíc je na Vstromu zajetý motor.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 65 | Dnes v 11:10 puffybodie |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |