1 reakcí na tento příspěvek Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
situace, kdy je nebezpečné jezdit u pravého okraje - v obci - podél zaparkovaných aut., především v době, kdy hodně lidí nastupuje a vystupuje z aut, dále tam, kde je více pruhů, jezdí se tam, kde jsi vidět, aby se člověk neschovával za autem například,k dyž přijíždíš na křižovatku, jsi sice na hlavní, ale auto, které chce odbočovat, ti nedá přednost, protože tě nečeká, protože tě neviděl, protože jsi schovanej v pravo za uatem před tebou, takže jet rozhodně vlevo v tom pruhu
mimo obec - v pravotočivách zatáčkách je velmi nebezpečný jezdit u pravého okraje, nevíš, co je za zatáčkou, nevidíš, tam, cyklisti, auto, které zastavilo, díry, atd...
na rozbitých okreskách se špatnými krajnicemi se vpravo jezdit nedá
ve větších rychlostech musíš mít odstup, aspoń půl metru od okraje, při větších rychlostech ještě víc, pokud je boční vitr nebo poryvy větru,
na všech křižovatkách, kde máš přednost, jet co nejdál doleva, abys měl šanci vyhnout se autu, který ti nedá přednost
a mnoho dalších situací
takže v podstatě u pravého okraje bych jel jen na velmi slušné silnici, kde vidím daleko před sebe a jedu o dost pomaleji než ostatní provoz - takhle ten paragraf vznikl, v době , kdy byl malý provoz a motorky jezdily pomalu a auta rychle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
ruinin píše: SRLEvladan110> V dnešní době Praha v noci bez omezení, to by byl masakr, to bych asi jako chodec nevylezl ven, to by se jezdilo dvě stě a závodilo, už takhle to borci kalí v noci stovkou, přechod nepřechod, člověk nečlověk...
A pres den to tlacite nebo co?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
2 reakcí na tento příspěvek Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
řidič nesmí ohrozit ostatní účastníky silničního provozu mimo jiné bezdůvodně pomalou jízdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
Je to samozřejmě o sebekritickém vyhodnocení jízdy...
1 reakcí na tento příspěvek Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
na pražských silnicích v polích, kde jsi ale ještě pořád v uzavřené osadě, tudíž tam je 50, tam 50 nejede skoro nikdo, leda nějaký začátečník - pokud jedeš 50, jsi velmi rychle dojet někým, kdo buď netuší, že tam je uzavřená osada, nebo 50ku tam považuje za blbost, což chápu, nicméně tam prostě chybí značka 70... no a skoro každý, kdo tě tam dojede, se na tebe nalepí... předjíždět lze jen obtížně, neboť zatáčky a velmi úzká silnička
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
za bezdůvodně pomalou jízdu považuju rychlost 30 na 50, kde nehrozí naprosto žádné nebezpečí a není důvod jet 30, to taky dost zuřím
pak za bezdůvodně pomalou jízdu považuju rychlost 70 na krásné, rovné, přehledné silnici první třídy... to mě taky otravuje... ale na zatáčkovitých nebo uzounkých okreskách ať každý jede tak rychle, aby nikoho ani sebe neohrožoval... zvláště když je tam plno cyklistů
1 reakcí na tento příspěvek Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
Ale na druhou stranu nejezdím jako dobytek, prostě jedu jen tak rychle, abych dokázal v čas reagovat na nenadálou situaci
1 reakcí na tento příspěvek Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
ruinin píše: ...na pražských silnicích v polích, kde jsi ale ještě pořád v uzavřené osadě, tudíž tam je 50, tam 50 nejede skoro nikdo...
Pokud jsi mezi značkami "začátek obce" a "konec obce", ale projíždíš úsekem bez zástavby (budovy, chodníky, křižovatky...) nejsi v obci a můžeš jet 90. Takže ti co nejedou 50 pořád jedou podle předpisů.
Viz 361/2000 Sb., § 2 - Vymezení základních pojmů, odst. cc):
"obec je zastavěné území, jehož začátek a konec je na pozemní komunikaci označen příslušnými dopravními značkami; na účelových komunikacích se značky neosazují,"
Není zástavba = není obec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
Krovak píše: .... Musel jsem konstatovat, že na mašině jezdí už vážně každej, kdo má díru do prdele a množství svižnejch jezdců se blíží nule.
A nebude to tím, že kategorie "svižnejch jezdců" prochází permanentně "selekcí" po níž určitě procento končí v nemocnicích, rehabilitačních centrech nebo i na hřbitovech?
Ano,motorkaření je módní a motorku má spousta lidí, ale důvodů pro opatrnou jízdu může být povícero. Za mnou se taky dělají vláčky,a to jezdím třicítkou. Ale mám radši váhavce než střelce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se ke kochacím jezdcům chovají plechovkáři
Takze ja mam radsi typa, kterej prileti, zmizi a pritom se 100% soustredi, nez vahavyho strelce, co na tom za prvy neumi a za druhy cumi okolo, tudiz jeho soustredeni je daleko nizsi, nez toho rychlika. Na druhou stranu, pokud ma nekdo jako konicek pect se v kombineze v 32 stupnich pri 50km/h, jeho boj. Takovej me nezdrzuje, pac ho smaznu i na fichtlu.
Naposledy editováno 21.06.2021 09:25:01