díky .m
já po Dunlopech přezul na doporučení na Pirelli Scorpion Trail ll.
Na asfaltu (sucho, mokro) za mě skvělé. Suchou polňačku zvládnou, ale to každé pneu. Nájezd nedokáži ještě říci, mám cca 3000 km. Jezdím podobně jako ty, hodně ve dvou a delší štreky turistickým tempem.
Pokud bych se rozhodl pro větší dobrodružství (což máme v plánu), tak nahodím 07+Dakar ... přeju dobrý výběr.
https://www.az-pneu....enduro-120-70-19-186
JInak Pirelli v 21 špatný, dělají to v Brazílii a neosvědčilo se mi to......ty nekupuj.
Naposledy editováno 25.05.2021 10:06:01
Já jen, že v návodu je psané s novou gumou i novou duši. Na babetě pojedu klidně 3x lepené a patnáct let staré. Na XT na polňačky a silnice do 100km/h tam nechám zesílenou třeba 5 let a starou strčím do výbavy jako náhradní. Ale na 250kg obru, který jezdí 150km/h a víc, tam bych asi svůj život staré duši nesvěřil. A když bych si výměnu gum nedělal sám, asi bych si vybíral i montážníka, aby to nedělal nějaký nešikovný učeň na brigádě.
V jiném tématu ohledně gum na Afriku už jsem se vyjádřil, že silniční skoro slicky se můžou vymstít, i když na tu polňačku najedeš jen jednou za tisíc kilometrů a bude zrovna ranní rosa na chomáčku trávy.
Edit - ještě k té montáži. Bezdušová guma se o dost hůř montuje a skřípnout duši, to je hned.
Naposledy editováno 25.05.2021 10:29:42
1 reakcí na tento příspěvek pneu na Africu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu na Africu
Může hloupý mechanik něco pokazit při výměně vzduchového filtru? Při velké smůle dokáže filtr blbě nasadit a na Sahaře by se to mohlo vymstít. Ale neumřeš na to.
Může hloupý mechanik něco pokazit při výměně duše? Smůla, že když si sám nevypustíš kolo a nepodíváš se montpákama, jestli není duše skříplá a jestli je tam klouzek, tak příčina smrti nemusí vůbec zjistit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu na Africu
Jeden prý to dělá gumoasfaltem. Tak by si měl dát bacha, aby se mu to nezačalo odstředivou silou odchlipovat.
Plešoun na to jde zase s izolepou
Ale tubliss asi ne , když tam zůstane ten široký zadní ráfek.
Please note that the size is determined by the rim, NOT the tire.
18” Tubliss for 18” x (1.85”-2.15”) rims
19” Tubliss for 19” x (1.85”-2.15”) rims
21” Tubliss for 21” x 1.60 rims
1 reakcí na tento příspěvek pneu na Africu
Na ebay jsem našel staré kolo s rezavýma drátama , a má prolis a označení MT.
a ještě jedno o trochu lepší
1 reakcí na tento příspěvek pneu na Africu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu na Africu
- zatím je tam 8tis. zadní má ještě 4mm a přední 3mm ,ale chystám se rakousko a slovensko a tak bych chtěl na nových ,aby mne někde po cestě nezmizel vzorek- pojedu ve dvou + tři kufry
2 reakcí na tento příspěvek pneu na Africu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Origo padaci rámy na Afriku Honda CRF1100L Africa Twin | Tycik1 | 4 | Včera v 11:23 Tycik1 |
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | fanda5 | 2 | 2.6.2024 v 16:47 fanda5 |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bigbear | 58 | 19.5.2024 v 10:17 Bigbear |
Afrika Twin 2024 Honda CRF1100L Africa Twin | JAVR | 13 | 18.4.2024 v 11:02 JAVR |