Druhý konec kabelu pak připojit na kostru.. Zapnout klíčkem ve spínací skříňce (nestartovat!) a držet tlačítko ABS na řidítkách po dobu cca 10 s.
Po této době by měly kontrolky ABS přestat střídavě blikat
Vypnout klíčkem odpojit pomocný kabel
Destroyer píše: sú tam dva typy ABS a každé sa resetuje inak. Každopádne je možné že máš len slabú baterku a abs ti nezapne. Alebo baterka je ok no štartér je špinavý a tak ma pri štartovaní veľký odber a abs sa nespustí.
na 1100? a jake prosimtě
Naposledy editováno 04.03.2021 19:30:35
servisák píše: docent> ja taky nevím co myslíš?
No nahoře jsi psal " Zapnout klíčkem ve spínací skříňce (nestartovat!) a držet tlačítko ABS na řidítkách po dobu cca 10 s"
Nedělám z tebe blbce. Opravdu mě jen zajímá, co jsi měl na mysli.
Naposledy editováno 04.03.2021 20:15:29
servisák píše: docent> Jo už jsem doma. u 1200 rt nejde vypnout abs tudíž nemá tlacitko
Ani u 1100 RT se ABS nedá vypnout. To tlačítko je tam jen kvůli tomu, aby se dalo vypnout střídavé výstražné blikani kontrolek ABS, když je na něm nějaký problém. Po zmáčknutí ty kontrolky zhasnou, ale za chvíli začnou blikat znovu. Má to sloužit k tomu, aby jezdec byl trvale upozorňován na závadu ABS a byl kvůlivá tomu furt ve střehu...
Častou závadou je slabá baterka nebo uvolněné permanentní magnety ve statoru startéru, oboje zapříčiní nadměrný pokles napětí palubní sítě. Soudruzi v NDR udělali chybu, ABS startuje po zapnutí zapalování a pokles napětí při startu motoru vyhodnotí jako chybu. Dá se to obejít pomocí relé a přerušením originálního napájení ABS, kdy relé sepne napájení až s běžícím motorem (relé je spínáno D+ portem alternátoru). Chyba o poklesu napětí zůstává uložená v jednotce ABS a bez resetu se do normálního stavu sama nevrátí.
Druhou a hůře odstranitelnou závadou může být unavené relé čerpadla ABS, případně opálené kontakty v relé. Nelze nahradit jakýmkoli, je tam vysoká proudová zátěž a nižší spínací napětí, originální relé stojí tisíce kaček
ABS-I Fault Codes:
Connect the test LED (+lead to Battery + and -lead to Pin#2)
Ignition ON. The LED will flash a number of times ONLY if there is a fault code stored.
Count these short flashes to determine the ABS fault that is stored in the ABS Control Unit.
Code Fault:
1 Front Pressure Modulator
2 Rear Pressure Modulator
3 Front Wheel Speed Sensor
4 Rear Wheel Speed Sensor
5 Low Battery Voltage
6 Large blue ABS Relay in the relay box(Not the smaller blue ABS warning relay)
7 ABS Control Unit Defective
8 Possible Wheel Speed Sensor Gap Fault
ABS-II Fault Codes:
3 Front Wheel Speed Sensor
4 Rear Wheel Speed Sensor
5 Low Battery Voltage
6 ABS Relay in ABS Hydro Unit
7 Control Unit (mounted to side of Hydro Unit)
8 External Influence or Wheel Sensor Gap Incorrect
9 Unknown
12 Piston Fault (This can be Mechanical or Electronic in nature)
Naposledy editováno 05.03.2021 19:45:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý výfuk, možnost opravy, výmě... BMW R 1100 RT | Martin50 | 16 | 28.1.2024 v 11:12 Martin50 |
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS | Martin50 | 3 | 19.1.2024 v 10:21 xbabka |
BMW R1100 provozní prirucka BMW R 1100 RT | motrebbur | 2 | 22.3.2023 v 17:05 Destroyer |
Motor ztráci po přidání plynu výkon... BMW R 1100 RT | goldrex | 6 | 25.7.2022 v 20:10 goldrex |
olej do BMW 1100 BMW R 1100 RT | rucko | 7 | 9.12.2021 v 09:26 65M |