Já samozřejmě preferuju řazení na vyšší kvalt bez vymáčknutí spojky. Jaký kdy máte fíhly, zkušenosti atd. ....
Tady napíše člověk,co jezdí 50let bez spojkování,že s tím neměl nikdy problém,a místo toho,aby to všichni brali jako bernou minci,tak se tu najde někdo s polovičním věkem,co to bude zpochybňovat...
TomášiVF,kolik máš najeto bez spojkování,že můžeš něco zasvěceně tvrdit?
KrikriCBR>Tak panove, presne tohle se vcera resilo na Motoskole v Moste s Lelekem a ted ho budu citovat, nahoru radit ve vyssich otackach bez spojky, jenom trochu ubrat plyn, udajne tim motorka dostava dokonce min zabrat, nez pri klasickem razeni se spojkou..
jsem tam byl taky
psal jsem to o stránku dřív,to co říkal
Naposledy editováno 15.05.2008 16:00:48
Číkus>Bubrak ZX10R>Prevodovka v haji u 4 let starejch motorek neni kvuli razeni bez spojky. Razeni bez spojky je MENE HLUCNE, tudiz logicky mene narocne na prevodovku.
to je ovšem zajímavá logika
To je jen jeden z dokladu, ostatni jsem uz psal (jako ze sem najel 80tis km bez spojkovani, jedna motorka byla uz hodne stara a mela hodne najeto apod.).
Minimalne to bez spojky neni znatelne horsi. Ja mam dojem, ze lepsi, ale treba to bude jemne lepsi/horsi. Ale urcite ne nejakej problem.
TomasVF>to je jenom castecna pravda, (jako ze kdyz neco neni slyset tak je to DYCKY namahane mene nez neco co je slyset ? ) co treba zvukovej projev dukny ty jsou ultra namahane lol , ale nechce se me to vysvetlovat to je stejne hazeni hrachu na zed
Dukna ma zvukovej projev z urcitejch duvodu, ale pokud razeni se spojkou/bez spojky vydava ruznou hladinu na stejne motorce, tak je to neco jinyho a s Duknou celkem blby srovnani.
1) Řazení 1-N-2 s "protočením" motoru(míň spojky) je luxusní a vim, že to chce čas se to pořádně naučit, ale díky za radu, byla třeba!
2)Řazení bez spojky(jen 3-4-5-6) je taky bezva, na CBFku hlavně kolem 6tis.ot./min, ale někdy to tak hnusně cukne s motorkou, to se mi nezdá. Když ale jen tak lehce pohladim spojku a zařadim rychle, tak fakt luxus.
Konečně má fórum i výchovnou fci!
Thanks, guys!
Anti>Ach Bože....
Tady napíše člověk,co jezdí 50let bez spojkování,že s tím neměl nikdy problém,a místo toho,aby to všichni brali jako bernou minci,tak se tu najde někdo s polovičním věkem,co to bude zpochybňovat...
TomášiVF,kolik máš najeto bez spojkování,že můžeš něco zasvěceně tvrdit?
Muzes hadat, viz 1100Virago
zasvedcene nemuzu tvrdit vubec nic (bo sem zrovna vyletel od zkousky prevodova ustroji mot. vozidel )
Pouziti Bubraka je ciste nahodne ...
To vypada ze bez spojky radej vetsinou kawari, pak nemaj ty kawy tak rachotit
Z letmeho pohledu na tenhle obrazek musi byt snad kazdymu jasny, ze je vicemen jedno, jestli se odpoji motor spojkou, nebo se prerusi dodavka sily ubranim plynu.
Po vymacknuti spojky doje ke zmene rychlosti otaceni obou hrideli a kolecka sou vlastne porad v zaberu, protoze musi od zadniho kola pohanet primarni hridel.
Pokud bych byl schopnej udrzet motor v takovejch otackach, ktery odpovidaj otackam vystupniho hridele prevodovky, tak se vlastne hridele navzajem vubec nepohani, preradim aniz by si toh prevodovka vsimla :) a jedinej raz kterej uciti bude stejnej jako kdyz zavru plyn a pak pridam....
Na tohle myslim nemusi byt nikdo strojar
Naposledy editováno 15.05.2008 21:07:52
a ten obrázek je taky zajímavej, nechtěl bych motor, kde by chodil 1. píst se 3. a 2. se 4. ...
Číkus>Chuma> to je blbost, je ropzdíl, jestli kolečka pohání od zadního kola primární hřídel a v momentě přeřazení změní jeho rychlost a nebo jestli mění rychlost celého motoru (setrvačné síly jsou diametrálně odlišné)
a ten obrázek je taky zajímavej, nechtěl bych motor, kde by chodil 1. píst se 3. a 2. se 4. ...
Budu reklamovat v Yamaze návod - tam striktně požadují řazení se spojkou.
Jenže než se to bez spojky naučím, tak asi lehce převodovku pokurvím. Nevadí, prodám ji a pak koupím novou, a ta mi už vydrží věčně, protože už to přeci budu umět.
Stejně se divím, že většina zavodníků s tohoto vlákna není v popředí tabulek GP - ti tam mají převodovku na jeden závod a přesto používají podporu elektroniky - .... ale to je vlastně kvůli tomu, aby neztraceli cenné sekundy při vrknutí plynem, aha.
Shrnutí - většina bezspojkařů se s tímto talentem na odhad správných otáček rodí, proto se nic nemuseli učit a jejich převodovka je vždy v perfektním stavu.
Já bohužel patřím mezi ty spojkový lamy.
Naposledy editováno 16.05.2008 10:29:00
To je jak dotaz, jak co nejdele jezdit bez oleje bez poskozeni motoru? :o
Naposledy editováno 16.05.2008 10:42:02
orgovany>Číkus>
Číkus je bohužel nevěřící Tomáš a má v hlavě zateměno , to platí i o jeho pochlebovačích....
přečti si ještě jednou co jsem psal tady:
http://www.motorkari...mp;pgr=7#goto1021788
P.S. : je mi jasny ze sem nikdo nic takovyho nenapise, pac se to proste nekurvi
Domluvil sem