globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak správně přeřadit na vyšší kvalt
 
11.5.2008 v 08:59
Pochlubte se jak kdo řadáte na vyšší kvalt, jak nejlépe řadit...
Já samozřejmě preferuju řazení na vyšší kvalt bez vymáčknutí spojky. Jaký kdy máte fíhly, zkušenosti atd. ....

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 15:48 | Nahoru | #181
Ach Bože....
Tady napíše člověk,co jezdí 50let bez spojkování,že s tím neměl nikdy problém,a místo toho,aby to všichni brali jako bernou minci,tak se tu najde někdo s polovičním věkem,co to bude zpochybňovat...
TomášiVF,kolik máš najeto bez spojkování,že můžeš něco zasvěceně tvrdit?

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 15:51 | Nahoru | #182

Bubrak ZX10R>Prevodovka v haji u 4 let starejch motorek neni kvuli razeni bez spojky. Razeni bez spojky je MENE HLUCNE, tudiz logicky mene narocne na prevodovku.


to je ovšem zajímavá logika

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 15:55 | Nahoru | #183

KrikriCBR>Tak panove, presne tohle se vcera resilo na Motoskole v Moste s Lelekem a ted ho budu citovat, nahoru radit ve vyssich otackach bez spojky, jenom trochu ubrat plyn, udajne tim motorka dostava dokonce min zabrat, nez pri klasickem razeni se spojkou..



jsem tam byl taky
psal jsem to o stránku dřív,to co říkal

Naposledy editováno 15.05.2008 16:00:48

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 16:04 | Nahoru | #184

Číkus>Bubrak ZX10R>Prevodovka v haji u 4 let starejch motorek neni kvuli razeni bez spojky. Razeni bez spojky je MENE HLUCNE, tudiz logicky mene narocne na prevodovku.
to je ovšem zajímavá logika



To je jen jeden z dokladu, ostatni jsem uz psal (jako ze sem najel 80tis km bez spojkovani, jedna motorka byla uz hodne stara a mela hodne najeto apod.).

Minimalne to bez spojky neni znatelne horsi. Ja mam dojem, ze lepsi, ale treba to bude jemne lepsi/horsi. Ale urcite ne nejakej problem.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 16:06 | Nahoru | #185

TomasVF>to je jenom castecna pravda, (jako ze kdyz neco neni slyset tak je to DYCKY namahane mene nez neco co je slyset ? ) co treba zvukovej projev dukny ty jsou ultra namahane lol , ale nechce se me to vysvetlovat to je stejne hazeni hrachu na zed



Dukna ma zvukovej projev z urcitejch duvodu, ale pokud razeni se spojkou/bez spojky vydava ruznou hladinu na stejne motorce, tak je to neco jinyho a s Duknou celkem blby srovnani.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 16:12 | Nahoru | #186
Já to dělám takhle

HEEEEÉÉÉÉÉÉN - HÉÉÉÉÉÉÉÉÉN

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 16:15 | Nahoru | #187
[quote]Anti: Ach Bože....
Tady napíše člověk,co jezdí 50let bez spojkování,že s tím neměl nikdy problém.../quote]

...z toho 40 let na Jawě s poloautomatem...

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 16:33 | Nahoru | #188
1100Virago> No kazdopadne je sranda ze se tady porad nekdo ohani strojarinou a kdyz napise strojar (mimochodem strojar je i zakladatel threadu jestli dobre chapu) tak nikdo neslysi.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 16:42 | Nahoru | #189
Tak!:
1) Řazení 1-N-2 s "protočením" motoru(míň spojky) je luxusní a vim, že to chce čas se to pořádně naučit, ale díky za radu, byla třeba!
2)Řazení bez spojky(jen 3-4-5-6) je taky bezva, na CBFku hlavně kolem 6tis.ot./min, ale někdy to tak hnusně cukne s motorkou, to se mi nezdá. Když ale jen tak lehce pohladim spojku a zařadim rychle, tak fakt luxus.

Konečně má fórum i výchovnou fci!

Thanks, guys!

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 17:22 | Nahoru | #190

Anti>Ach Bože....
Tady napíše člověk,co jezdí 50let bez spojkování,že s tím neměl nikdy problém,a místo toho,aby to všichni brali jako bernou minci,tak se tu najde někdo s polovičním věkem,co to bude zpochybňovat...
TomášiVF,kolik máš najeto bez spojkování,že můžeš něco zasvěceně tvrdit?



Muzes hadat, viz 1100Virago
zasvedcene nemuzu tvrdit vubec nic (bo sem zrovna vyletel od zkousky prevodova ustroji mot. vozidel )

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 18:46 | Nahoru | #191
Motodedek> Muzes prosim jako strojar reagovat na muj prispevek cislo 37? Ja strojar nejsem a zajima me Tvuj nazor.

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 19:51 | Nahoru | #192
Tphle nema cenu furt resit, at si kazdej jezdi nebo spis radi jak chce, jeden druhyho tu presvedcuje ze razeni bez spojky nebo se spojkou je lepsi, ale stejne si budete radit dale podle sebe, pochybuju ze by se tu nesel jedinec, kterej si rekne: Hele ten Bubrak ma asi pravdu, od ted jezdim bez spojky ....

Pouziti Bubraka je ciste nahodne ...

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

15.5.2008 v 21:07 | Nahoru | #193
Ten Bubrak ma urcite pravdu, od ted radim bez spojky...

To vypada ze bez spojky radej vetsinou kawari, pak nemaj ty kawy tak rachotit


Z letmeho pohledu na tenhle obrazek musi byt snad kazdymu jasny, ze je vicemen jedno, jestli se odpoji motor spojkou, nebo se prerusi dodavka sily ubranim plynu.
Po vymacknuti spojky doje ke zmene rychlosti otaceni obou hrideli a kolecka sou vlastne porad v zaberu, protoze musi od zadniho kola pohanet primarni hridel.
Pokud bych byl schopnej udrzet motor v takovejch otackach, ktery odpovidaj otackam vystupniho hridele prevodovky, tak se vlastne hridele navzajem vubec nepohani, preradim aniz by si toh prevodovka vsimla :) a jedinej raz kterej uciti bude stejnej jako kdyz zavru plyn a pak pridam....

Na tohle myslim nemusi byt nikdo strojar

Naposledy editováno 15.05.2008 21:07:52

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 09:36 | Nahoru | #194
Chuma>
Klidně zedník - i ten by měl něco vědět o technice .
Dámy a pánové z toho vyplývá že spojka tam je kvůli rozjíždění a podřazování - i když u některejch mašin jde v klidu i podřazovat bez spojky .
Domluvil jsem

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 09:49 | Nahoru | #195
Chuma> to je blbost, je ropzdíl, jestli kolečka pohání od zadního kola primární hřídel a v momentě přeřazení změní jeho rychlost a nebo jestli mění rychlost celého motoru (setrvačné síly jsou diametrálně odlišné)

a ten obrázek je taky zajímavej, nechtěl bych motor, kde by chodil 1. píst se 3. a 2. se 4. ...

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:18 | Nahoru | #196
Číkus>
To přece nemůžeš brát doslova, je to schematický znázornění

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:20 | Nahoru | #197

Číkus>Chuma> to je blbost, je ropzdíl, jestli kolečka pohání od zadního kola primární hřídel a v momentě přeřazení změní jeho rychlost a nebo jestli mění rychlost celého motoru (setrvačné síly jsou diametrálně odlišné)

a ten obrázek je taky zajímavej, nechtěl bych motor, kde by chodil 1. píst se 3. a 2. se 4. ...





Budu reklamovat v Yamaze návod - tam striktně požadují řazení se spojkou.

Jenže než se to bez spojky naučím, tak asi lehce převodovku pokurvím. Nevadí, prodám ji a pak koupím novou, a ta mi už vydrží věčně, protože už to přeci budu umět.

Stejně se divím, že většina zavodníků s tohoto vlákna není v popředí tabulek GP - ti tam mají převodovku na jeden závod a přesto používají podporu elektroniky - .... ale to je vlastně kvůli tomu, aby neztraceli cenné sekundy při vrknutí plynem, aha.

Shrnutí - většina bezspojkařů se s tímto talentem na odhad správných otáček rodí, proto se nic nemuseli učit a jejich převodovka je vždy v perfektním stavu.
Já bohužel patřím mezi ty spojkový lamy.

Naposledy editováno 16.05.2008 10:29:00

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:25 | Nahoru | #198
boš> ...ale místní tupci to stejně nepochopí :\

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:36 | Nahoru | #199
Číkus> já myslel že tupci jsme my, co jsme nepochopili výhody řazení bez spojky lol lol

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:38 | Nahoru | #200
Číkus>
Číkus je bohužel nevěřící Tomáš a má v hlavě zateměno , to platí i o jeho pochlebovačích....

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:38 | Nahoru | #201
A muzu se teda zeptat, proc tam ten vyrobce, tu spojku dava (v dobe, kdy se snazi kazdej vyrobce usetrit kde se da). Kdyz je to tak super bez ni? Boze to jsou medy, ale moto je vase, tak si ji kur.ete, jak chcete. Ale po vas, bych moto nechtel. Teda ja bych nechtel nic, kde se musi radit..., at uz se spojkou, nebo bez

To je jak dotaz, jak co nejdele jezdit bez oleje bez poskozeni motoru? :o

Naposledy editováno 16.05.2008 10:42:02

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:42 | Nahoru | #202

orgovany>Číkus>
Číkus je bohužel nevěřící Tomáš a má v hlavě zateměno , to platí i o jeho pochlebovačích....


přečti si ještě jednou co jsem psal tady:
http://www.motorkari...mp;pgr=7#goto1021788

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:42 | Nahoru | #203
janon>
Chytrolíne spojku máš i ty a bez ní by ses asi těžko rozjížděl !!!

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:44 | Nahoru | #204
Číkus>
Už jsem to četl

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:45 | Nahoru | #205
Spojka je prezitek

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:46 | Nahoru | #206

orgovany>Číkus>
Už jsem to četl


tak to zkus vyvrátit a nebo uznej že mám pravdu

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:50 | Nahoru | #207
Číkus>
V TOMHLE PŘÍPADĚ JI NEBUDEŠ MÍT NIKDY !!!!!!!

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:50 | Nahoru | #208
orgovany> Jasne ze ji mam. Aha takze spojka je tam pouze na rozjizdeni a proc vyrobce tedy pise, ze ji mam pouzivat i pri prerazeni na vyssi a nizsi rychlost? Ty vis, asi neco, co vyrobcum moto, pri dlouholetym vyvoji uniklo...

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:52 | Nahoru | #209
Zvlastni je, ze v mem okoli jezdi nekolik motorkaru, kteri radi bez spojky, za celou dobu sem od nich neslysel, ze by meli nejaky problemy s prevodovkou. Ja sam mam najeto pres 40 tis. bez spojky a vse uplne bez problemu. Dokud sem nekdo nenapise, ze radil bez spojky a ma ted prevodovku v haji, tak jezdim takhle dal...
P.S. : je mi jasny ze sem nikdo nic takovyho nenapise, pac se to proste nekurvi
Domluvil sem

Jak správně přeřadit na vyšší kvalt

16.5.2008 v 10:59 | Nahoru | #210
MaxStranger>
Výrobce taky ale píše: používejte olej například Castrol, nebo Ducati Sheel. Přitom je jasný že můžeš použít jakoukoli značku za předpokladu dodržení parametrů oleje .
Prostě výrobce kolikrát píše hovadiny aby se popřípadě kryl...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist