globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2021 v 18:14 | Nahoru | #4201
Zase jsem kouknul kolik je v registru tupých malých endur na značkách (u starších možná až 20% nepřesnost, nevadí).
Stav celkově k začátku roku v čr:

595ks CRF250L (k tomu dalších 88ks rally)
150cca TRICKER,XG*250
150cca KLX*250 (i 90.léta)
130cca WR250R
116ks PR5 -ajp (poloostré=další nepřihlášené?, model nahrazen novinkou SPR 250)
80cca WR250X -motard
80cca ALP 4.0/T2 -beta
60ks KLX230 -novinka za rok 2020 (model končí, připraveno dalších až 41ks ve výběhu E4)
46ks CRF250M -motard
37ks CRF450L -poloostré=další nepřihlášené?, ukončeno bez výběhu
20cca MOTARD 4.0/M4 -beta

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2021 v 19:05 | Nahoru | #4202
zdarec, kdyby jste někdo chtěl snižovat CRF250L .. nabízím přepáčka, jedno pevné (120mm) a druhé stavitelné cena 500/ks
š.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2021 v 19:31 | Nahoru | #4203
bledemon> zajímavé počty. Celkem mě překvapilo málo wr. Čekal bych víc. A crf250l zjevně dost populární stroj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2021 v 20:50 | Nahoru | #4204
mRKEF> Není težký být nejlepší ve své třídě když tam seš vlastně sám.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2021 v 21:15 | Nahoru | #4205
Docela zajimave cislo PR5 ... je to malo nebo hodne? Nemyslim, ze by byl nejaky zasadni pocet neprihlasenych (proc taky). Prodavaji se rekneme 6let ... to je 20 motorek rocne. To neni uplne moc, kdyz vezmu, na kolika mistech se je snazi prodavat a kolik lidi by to melo jakoze zivit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2021 v 21:29 | Nahoru | #4206
stráťa> To sice jo, ale třeba WR250R byla víceméně stejná třída. Ale hádám, že masový prodej ve stylu CRF zabila cena. Před 10 lety byl národ "chudší" a WRR dražší jak CRF dnes. Naopak CRF byla víceméně v době obecného blahobytu a za slušné peníze. Tak se dobře prodávala. Hádám, že 300 by pořád mohla být velmi žádaná - i díky minimu konkurence.

Jinak AJP jsem nedávno poslal do světa . Pravda, mnoho se u mě neohřálo. Trošku náš bezproblémový vztah nabořilo to, že jsem hned z kraje musel řešit opravu převodovky, která se dost vlekla. Už tam byla kaňka na reputaci. Trochu jsem pojezdil, ale asi jsem si moc zvykl na japonskou preciznost. Je to takový, prostě portugalsko čínský. Nejvíc mě asi sralo startování po delším stání. Jak za doby karbců ne-li horší. Člověk zvyklý na japonce, kde drknu starter a motor ihned běží, dojde vystřízlivění :D. Bylo potřeba si docela hrát s plynem, aby se to probudilo k životu (aspoň teda u verze 2014).

EDIT: Btw, když se počet PR5 srovná s tou WRR, tak to vlastně neni tak špatné. Na to, že to je už motorka opravdu off zaměření a větší jezdění po silnici se u ní nečeká, dosahuje téměř počtů WRR. Ale asi pořád tam tu roli bude hrát cena nového v době vzniku + možná menší důvěra k "neznámému".

Ještě jeden EDIT :D : By mě zajímalo kde je těch 37 CRF450L. To mi nakonec přijde docela dost na její cenu a dobu prodeje a velmi specifické zaměření.

Naposledy editováno 27.02.2021 21:34:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2021 v 21:35 | Nahoru | #4207
Animals21> Pro mě je to překvapivé číslo pro značku, o které i průměrný motorkář nikdy neslyšel.
Další překvapivé číslo je 60 kusů KLX230 - ten model existuje teprve od loňska. Počítají se do toho o čistopisy? (motorky s vydaným českým TP, ve kterém ještě není zapsán žádný majitel), čekal bych, že většina těchto strojů bude teprve stát v prodejnách.

Naposledy editováno 27.02.2021 21:38:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2021 v 21:40 | Nahoru | #4208
Deadman> Jo kdyby tady byla možná 7 let jako CRF, mohla by být na podobných číslech - pokud by držela svoje prodeje. Zdá se, že jednoduchý dualsport je kategorie, která jde na odbyt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2021 v 21:51 | Nahoru | #4209
Deadman> čistopisy v tom nejsou, je to registrované na osoby nebo firmy. Někdy bývají 2-3kousky předváděčky na dealera nebo se více ks předregistruje v prosinci při končící euronormě -to ale nebyl případ klx ani crf450.

Mně je záhadou kde jsou ojeté crf250L v inzerci? Motoinzerce,motorkari,bazoš nic.

Naposledy editováno 28.02.2021 23:12:26

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2021 v 22:12 | Nahoru | #4210
mRKEF> no v západní a jižní evropě více kupují ostrá endura a skútry, dualy tam překvapivě moc nejedou. CRF250L šlo do de-it až po čr a klx230 nikam, jen malé státy. Že se jim ta homologace vůbec vyplatí. A pak sháněj příslušenství nebo díly na malé značky.

Naposledy editováno 27.02.2021 22:13:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.2.2021 v 22:17 | Nahoru | #4211
bledemon> Jo nikdo to teď neprodává. Lidí si drží to málo radosti, co teď je :). Možná, že pro potenciální prodejce je to dobrá doba. Možná by se cena výrazně blížila nové 250. Navíc je to podpořeno tím, že na krámech už není a 300 taky ne (zatím). A cenové nůžky se proti 300 více rozevřely.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.2.2021 v 10:35 | Nahoru | #4212

mRKEF píše: stráťa> To sice jo, ale třeba WR250R byla víceméně stejná třída. Ale hádám, že masový prodej ve stylu CRF zabila cena. Před 10 lety byl národ "chudší" a WRR dražší jak CRF dnes. Naopak CRF byla víceméně v době obecného blahobytu a za slušné peníze. Tak se dobře prodávala. Hádám, že 300 by pořád mohla být velmi žádaná - i díky minimu konkurence.

Jinak AJP jsem nedávno poslal do světa . Pravda, mnoho se u mě neohřálo. Trošku náš bezproblémový vztah nabořilo to, že jsem hned z kraje musel řešit opravu převodovky, která se dost vlekla. Už tam byla kaňka na reputaci. Trochu jsem pojezdil, ale asi jsem si moc zvykl na japonskou preciznost. Je to takový, prostě portugalsko čínský. Nejvíc mě asi sralo startování po delším stání. Jak za doby karbců ne-li horší. Člověk zvyklý na japonce, kde drknu starter a motor ihned běží, dojde vystřízlivění :D. Bylo potřeba si docela hrát s plynem, aby se to probudilo k životu (aspoň teda u verze 2014).

EDIT: Btw, když se počet PR5 srovná s tou WRR, tak to vlastně neni tak špatné. Na to, že to je už motorka opravdu off zaměření a větší jezdění po silnici se u ní nečeká, dosahuje téměř počtů WRR. Ale asi pořád tam tu roli bude hrát cena nového v době vzniku + možná menší důvěra k "neznámému".

Ještě jeden EDIT :D : By mě zajímalo kde je těch 37 CRF450L. To mi nakonec přijde docela dost na její cenu a dobu prodeje a velmi specifické zaměření.



Já moc nerozumím tomu, proč PR5 tak táhne oproti PR4. PR4 má bezva motor z CRF 230, je lehčí a o problémech čtu minimálně. O problémech s PR5 jsem si toho přečetl už tolik, že to proti třeba ostré 350 dává smysl jen cenou, zato PR4 fakt vypadá skvěle, otázka je, jak moc méně je testovaná, když se méně prodává.
Já na své jezdím teď druhou sezónu, nejteplejší léto a teď nejchladnější zima. Zatím co já se na to v těch -15 sotva vyškrabu, motorka startuje a šlape bez jediného problému. V období mokra jsem promočený a mám toho dost, zato motorka i po dvojím utopení dojede domů, v pohodovějším stavu, než já. Přesto mi to vrtá hlavou, co když tam číhají podobní bubáci jako u PR5? Doufám že ne, protože PR4 je pro mě takové zlaté vejce, geometrie a podvozek ostré, ale s motorem, spolehlivostí a blbuvzdorností tupé.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.2.2021 v 18:26 | Nahoru | #4213
mRKEF> Podle fotek na bazaru už 300 u českých dealerů jsou. Jenom jak je od těch dealerů dostat?

Naposledy editováno 28.02.2021 18:27:27

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.2.2021 v 18:39 | Nahoru | #4214
U českých dealerů nejsou (pokud se bavíme o modelu L, jinak Rally verze dostupná je). Ale "budou" v průběhu března.

Naposledy editováno 28.02.2021 18:56:34

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.3.2021 v 07:23 | Nahoru | #4215
ad žádná CRF250 v inzerci - myslím, že za tu cenu, jakou to stálo, tak si to koupilo i dost, bez urážky, starších dědků na ryby a tak. A vůbec to nemá smysl prodávat, protože to není čím nahradit a už vůbec ne v ceně, kterou by za to utržili.

ad PR4/PR5 - pro mě z toho PR4 vypadla už proto, že je to karbec, vzducháč, nižší výkon a, pokud se nemýlím, i menší rám. NA druhé straně z pohledu čistě dual-sport s nádechem cestování, je to možná naopak výhoda. Otázka je, jak na tom pak něco řešit, když je to málo známej model od málo známé značky.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.3.2021 v 11:43 | Nahoru | #4216
bledemon> Prekvapivo mi tam chýbajú SWM, že by sa predávali až tak málo? Divné, keby to nebolo tak malé, je to fajn motorka, na druhej strane CRF 250L alebo WR 250R sú tiež malé, tak neviem...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.3.2021 v 12:25 | Nahoru | #4217
A není to SWM RS 300 R už spíš ostré než tupé? 28 kW. Osobně bych ho teda upřednostnil před PR4 a 5.

Naposledy editováno 01.03.2021 12:36:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.3.2021 v 16:42 | Nahoru | #4218
CB600> Hmm, tak asi máš pravdu. Teraz som sa díval do manuálu a píšu olej po 16 mth. alebo 2 000 km. Myslel som, že to je trochu viac.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.3.2021 v 22:33 | Nahoru | #4219
Metric> tak ono u pr5 to není moc jiné. Taky myslím 2000 km výměna. Mth myslím nepisou a počítadlo hodin to defaultne nemá. Při nymandskem použití bude servisní náročnost asi podobná.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.3.2021 v 06:49 | Nahoru | #4220
Akorát si říkám, že v reálu za těch 16mth těch 2000 km nemůžeš ujet. I polovina by byla hodně.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.3.2021 v 07:03 | Nahoru | #4221
Je to reálné, když pojedeš po dálnici tam a zpět povalíš to na plný kotel
16mth je strašně málo..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.3.2021 v 10:46 | Nahoru | #4222
tak jsem to stihnul protáhnout minulej tejden, když ještě bylo pěkně a estébák ještě nejančil s totalitním zákazem všeho...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.3.2021 v 16:28 | Nahoru | #4223
Nevíte někdo, jestli budou blikny z Rally sedět dobře i na L? Ta Rally má docela pěkný místo těch pádel na eLku. Zadek se mi zdá stejné uchycení, ale předek jsem z fotek úplně nerozklíčoval. Nemůžete někdo s Rally dodat foto? Pán to oplatí na dětech .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.3.2021 v 20:03 | Nahoru | #4224
CB600> zase uvažuji o 300L tak se chci zeptat kdy by měly být v prodeji a jestli budou mít prodejci i testovačky??? Předpokládám že víš víc než ostatní když ji máš objednanou

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.3.2021 v 20:21 | Nahoru | #4225
V prodeji během března, nikdo neumí říct kdy. Nicméně ty mašiny se na showroomech moc neohřejou, protože je jich většina už rozebraných. Na testovačky bych moc nesázel .

Už mám nachystanou LiFePo

Naposledy editováno 09.03.2021 20:29:58

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.3.2021 v 20:29 | Nahoru | #4226
CB600> jak si to mám koupit když si to nemůžu vyzkoušet až budeš vědět víc tak dej vědět

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.3.2021 v 20:39 | Nahoru | #4227
Musíš hold sám sebe přesvědčit, že tu motorku strašně moc potřebuješ .

Ok, pak sem něco hodím, což jsem chtěl stejně

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.3.2021 v 11:38 | Nahoru | #4228
Volal jsem do Motopark Ostrava - s testovačkou zatím nepočítají. Na prodejně by mohla být v půlce dubna

E: brněnská honda taky neplánuje testovačku

Naposledy editováno 10.03.2021 13:30:50

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.3.2021 v 20:35 | Nahoru | #4229
V Liberci mivali testovacku. Dokonce se dala i zapujcit na delsi dobu. Je to sice dal, ale zato horsi cesta :)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.3.2021 v 21:27 | Nahoru | #4230
K nám CRF300L ještě nepřišly a v Británii je to nejprodávanější motorka měsíce února. Zkreslovat může to, že v únoru tam v Británii moc motorky nefrčí a navíc tam asi taky nesmí mít otevřeno, takže na vítězství stačilo 77 kusů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist