Co myslite? Trchu se ubtoho Enfieldu bojim servisu nejblissi je 150km daleko tak vubec nevim jak se to resi, nebo i bezny servis muze delat kdejaka firma co moto trochu rozumi, nebo vsichni co si nedelate servis sami jezdite do autorizaku? Pod fichtlem a ČZ clovek musel se sroubovakem skoro porad. 15let jsem delal ser. technika v jinem oboru a pri pohledu na sroubovak je mi uz spatne, jsem linej, nemam rad problemy chci mit beztarostny zivot a proto preferuji novy stroj.
Mimo jine nevite kdo rozumi RE v jih. kraji nebo v ČB?
Naposledy editováno 03.01.2021 12:16:38
Bicista píše: Zarazejici je, ze indu je miliarda, stovky videi na YT o RE, ale ani jediny video o pokusu o zapojeni indikatoru rychlosti (krom tedy jednoho co si k tomu vyrobil i jednotku).
Urcite se da bez toho zit, ale tak jsem si rikal, ze by to mohlo byt zajimave to mit, kdyz jsem to pred tim nikdy nemel :) a dalo by se to treba poridit za par drobnych. Stejne tak jako si moto doplnim o hodiny, USB a tak :)
Já to nikdy na moto neměl, a jak sem to na jednu dal, tak od té doby to chci na každé. Ono když střídáš víc motorek, tak tím spíš je to dobrý.
Určitě je rychlejšíí vidět číslo 6, než řešit rychlost vs. otáčky nebo na to přijít pokusem o zařazení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
PetrL3 píše: Demagie je to co píšeš ty. Odsuzuješ ukazatel kvaltu a vzápětí přiznáš, taky zkoušíš řadit sedmičku.
Jasně. Stane se. A taky občas nedořadím, kopnu tam falešnej neutrál a pak si nadávám, že sem prase. Nicméně, nepovažuju to za nějakej problém.
Hele, mě jde o něco jiného, jestli to k Bicistovi vyznělo nějak negativně, tak se omlouvám, tak to myšlené nebylo.
Jen mě zaráží, že tady radíte začátečníkovi, jak má co kde ustřihnout a napojit, místo toho, aby zaznělo "nejdřív se nauč pořádně řadit, a až to budeš umět tak dokonale, že se budeš potřebovat posunout dál, namontuj si tam nějakej forichtung". Toť celé.
To Bicista: třeba proto, že ho doposud nikdo nepotřeboval? copak indikátor rychlostí, ale zkus si najít něco k tlumiči řízení.
Naposledy editováno 16.01.2021 13:44:00
2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Jasne tlacham tu pac jsem na to nove moto poradne nesednul, takze vlastne ani nevim zda 6 kvaltu bude nebo nebude na bednu.
Naposledy editováno 16.01.2021 14:09:58
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
https://www.aliexpre...02_,searchweb201603_
alpel píše: Na ali jsem jeden našel přímo pro royal enfield a nic o stříhání tam nebylo prý to má fungovat přes izolaci
https://www.aliexpre...chweb201603_ [/quote]
Tam bude asi toto:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
než že ti odlehčí starosti
Všade sa tvrdí,že vraj RE650 je jednoduchá motorka bez zbytočností. A ono to má antihop . U tejto motorky asi zbytočný. Mal som takú motorku,ale rozdiel som nepoznal. Robil som niekde chybu?
Naposledy editováno 17.01.2021 11:35:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
PetrL3 píše: Demagie je to co píšeš ty. Odsuzuješ ukazatel kvaltu a vzápětí přiznáš, taky zkoušíš řadit sedmičku.
Asi věc názoru, já ukazatel také odsuzuji, přestože občas sedmičku hledám...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Otáčkoměr taky odsuzuješ? Přelepils ho lepenkou, aby tě nerozptyloval?
Naposledy editováno 17.01.2021 17:50:14
a ted prosím pokračujte, ring volný.
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Ale když to někdo chce, mám pro to pochopení.
Naposledy editováno 17.01.2021 20:51:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
sardel píše: zatr> to je samozřejmě pravda. dokonce je možný, že u INT bude tak trochu k h.... ale mám takovou teorii a tu si neověřím, dokud to nezkusím.
To jako že koupíš namontuješ a zjistíš že se nic nezměnilo ,hele asi bych se o tohle zajímal pokud by mu motorka trajdala pod rukama a nebo bych se koukal kdo tu motorku má a zda osadil ponevač už to odzkoušel ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Nicméně, já se tu nechci hádat, toho mám dost v práci. Jdu se juknout vedle do fotohádanky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
"koukal kdo tu motorku má a zda osadil ponevač už to odzkoušel" - a to je právě ten problém! INT se prodává krátce. Jako jo, na netu už ho pár lidí zkoušelo namontovat. Ale furt je to trochu průkopnická činost. Takže ten, kdo "kdo tu motorku má a zda osadil ponevač už to odzkoušel" budu holt u nás já. Aneb Cimrmanova teorie slepých uliček.
To by bylo na delší elaborát a nechci to tu zasírat OT.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Většina lidí zaregistruje líp jedno číslo než rafičky, zvlášť, když máš víc motorek, jak už sem psal.
Samozřejmě, že vždycky bude někdo, kdo bude tvrdit, že je stejně přehledný mrknout na otáčkoměr a tacho. Ten ať si to nemontuje.
Naposledy editováno 17.01.2021 21:06:48
sardel píše: PetrL3> á propos, tvůj opakovaný argument s otáčkoměrem je poněkud mimózní. Protože na tý motorce už prostě je z výroby. Takže nemá cenu řešit, jestli ano nebo ne..
Vždyť si psal sám o čumění do budíků, to byl tvůj argument. Tak buď je to na škodu, protože kvůli tomu nečumí před sebe, pak by mělo logiku odstranit vše, co není potřeba... Ale vlastně pak si napsal, že mrkneš na tacho vs ot a vidíš hned co máš za kvalt. Ale u druhýho ne, ten se nemá rozptýlit ani jednou cifrou
Ne promiň, to s tím odečtem z rychlosti a otáček si nepsal ty, to beru zpět.
Naposledy editováno 17.01.2021 21:36:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
A protože to ukazuje dle rychlost vs. otáčky, tak to např. nefunguje pokud zmacknes spojku a podřizuje o víc kvaltu..
Dokud tu spojku nepustis, neukazuje to nic protože se to nemá čeho chytit.
A žáci jsou z toho pak zmatený a vysvětluje tohle blondýna který je 45 let a není technický typ.
To bych prostě byl raději kdyby to tam nebylo vůbec.
Možná už se ze mě stává zapšklej staroch, ale když vezmu auto, tak ze všech dnešních pomocníků uznávám ABS a boční zrcátko které pohlida mrtvý úhel. Zbytek všech asistentů dělá z lidí horší řidiče, protože na to spolehaj a nepřemýšlí.
Takže ať si klidně kazdej vyhodí čtyři litry za krabičku která ukazuje čísla, ale za mě pokud není člověk hluchej a blbej, tak nepotřebuje ani ten otáčkoměr..
A že jednou za čas úplně zbytečně zmáčknu spojku a tuknu špičkou zespodu do řadicky, to mě vážně netrápí, zas tak často se to neděje.
A v sezóně stridam vpodstate 4 motorky kazdej den, víc než absence ukazatele od gipra mě štve třeba to, že má jedna Honda blinkr pod klaksonem a druhá nad ním. Pak jsem za blba když místo blikání troubím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Tazatel není kluk co vylezl z autoškoly . Něco na odjeto, vypadá dospěle a nemám důvod si o něm myslet, že neumí řídit motorku.
Jo ale zahlidl sem něco o 4 litrech, no, to bych za to taky nedal. Ale to je jako se vším. Já bych nedal ani za hodinky 4 litry.
S těma preklepama to nám stejný, telefony pitomý.
Naposledy editováno 17.01.2021 21:42:09
Lidi jako tazatel máme kazdej rok několik a řeší to dost lidí.
Někdo uzná že je to zbytečný, někdo zas že to na své musí mít.
Každého věc, já osobně nemusím.
Taky mám auto v automatu a s tempomatem a je to pohodlí, to ne že ne..
Ale nedělá mi problém skočit do Trabanta a jet s tím.
Pak potkávám v mlze lidi co jedou na denní svícení protože jsou zvyklí nastavovat a o víc se nestarat. A hlavně nemyslet.. Asi to bolí
Naposledy editováno 17.01.2021 21:51:17