Co myslite? Trchu se ubtoho Enfieldu bojim servisu nejblissi je 150km daleko tak vubec nevim jak se to resi, nebo i bezny servis muze delat kdejaka firma co moto trochu rozumi, nebo vsichni co si nedelate servis sami jezdite do autorizaku? Pod fichtlem a ČZ clovek musel se sroubovakem skoro porad. 15let jsem delal ser. technika v jinem oboru a pri pohledu na sroubovak je mi uz spatne, jsem linej, nemam rad problemy chci mit beztarostny zivot a proto preferuji novy stroj.
Mimo jine nevite kdo rozumi RE v jih. kraji nebo v ČB?
Naposledy editováno 03.01.2021 12:16:38
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Laďáky zní pěkně, ale jen chvilku. Na delší ježdění bych je nechtěl ani smykem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Codo píše: Sclavus: No jo...jen bych chtěl toho chlapa za řídítky vidět po celodenním vejletu. Hlava jak pátrací balón a tik v pravým voku
Prečo? Jazdí celkom pohodovo, mal si ho vidieť, ako jazdil pred tou haváriou...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Jedno starší video pro srovnání:
Naposledy editováno 13.01.2021 12:28:25
stráťa píše: Metric> On se někde rozstřelil? A já si říkal proč jede tak pomalu.
Tuším pred 3 rokmi, šiel na Afrike Twin a hupol do lesíka, prišiel tuším o obličku a ešte niečo a dostával sa z toho celú sezónu, než si vôbec opäť sadol na moto. Odvtedy spomalil.1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Ono totiž aj homologovaný fýfuk s vložkou má vždy krajší a hlasnejší zvuk,ako sériový.Ale zároveň nie je priveľmi hlučný.
Naposledy editováno 13.01.2021 14:33:06
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Sclavus píše: Codo,Bicista/ robíte z tých laďákov zbytočne strašiaka. Nie je to tak,ako píšete. Robím len" komínovky" 200-500 km,ale ohučaný som z laďákov nikdy nebol. Naopak, kým vy počujete už len nudné svišťanie vetra,ja si stále užívam pekný zvuk motora.
Ono totiž aj homologovaný fýfuk s vložkou má vždy krajší a hlasnejší zvuk,ako sériový.Ale zároveň nie je priveľmi hlučný.
Pleteš si strašáka a realitu. Vím, o čem píšu. Ale taky vím, že každý má míru snesitelnosti někde jinde, takže nikomu neberu, že se to někomu může líbit. Za sebe říkám, že pro mě to je nepříjemný zážitek, pokud trvá dýl. Žádnej laďák mi "skvělým" zvukem nevyváží řev a rezonance v přilbě.
A že bych naopak bez laďáku slyšel jenom "nudný zvuk větru", tak o to se neboj. Slyším všechno úplně normálně, akorát to není uřvaný a přilba mi nerezonuje.
Takže za mně (a jenom za mně, nikomu to necpu) nějakej supr laďák ani náhodou. Nezájem.
That´s all
Naposledy editováno 13.01.2021 23:36:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Ale je to na vkuse každého súdruha, keď mu hlasný výfuk vadí, nech si nekupuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Na téhle motorce mám Plexi mnohem větší a při vyšších rychlostech je to slušnej kravál, ale zase za deště sem skoro suchej.
Naposledy editováno 14.01.2021 09:51:43
Metric píše: Codo> Hmm, neviem... laďák k životu nepotrebujem, ale mal som jednu Ténérku s ním (bola v lepšom stave než tie s origo) a že by to bolo nejak hrozné, sa určite povedať nedá. Hlasné, to áno, ale keď ideš, tak nie je vietor o nič tichší.
Ale je to na vkuse každého súdruha, keď mu hlasný výfuk vadí, nech si nekupuje.
Přesně tak. Ani já neříkám kupuj nebo nekupuj. Jen Sclavus píše, že z toho děláme s Bicistou problém. Neděláme Kvůli hluku v přilbě od větru jsem přešel na šubrtku a vyhodil z motorky přední větrný štítek. Od tý doby mám za jízdy klid, ne ticho, ale klid, a je to to nejlepší, co jsem mohl udělat. Ježdění je od tý doby příjemný, uši a hlava nedostávají zabrat a tak se mi to líbí. Proto by mi přišlo kontraproduktivní dávat si na motorku hlasitější laďák. To jsem si zrovna tak mohl nechat na hlavě starej škopek a po jízdě polykat pilule na bolení hlavy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Přesně o tom to je. Buď můžeš mít bez štítku v přilbě klid, ale za deště na tebe chčije a za jízdy fouká, nebo si pořídíš štítek, kterej tě ochrání před větrem a deštěm, ale turbulence za ním dělají v přilbě rambajz. Je každýho věc, kterou cestu zvolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1) rychlej přesun - sklopit a přiklonit
2) kochačka nebo déšť kolem 100 km/h - zvednout a odklonit.
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Koľko km,s akým laďákom a na akej motorke si najazdil?
Inak ,samozrejme,súhlasím s tým,že ľudia sú rôzni a je to každého vec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Codo píše: Tvl jasně.
Jak tý svý říkáš? Motorko? Normální jméno, přezdívka, cokoliv, v čem cejtíš svůj vztah ke svý motorce. Pokud ovšem něco cejtíš, že
Já té své říkám italská jebko, ale myslím že je jí to fu(c)k
2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
PetrL3 píše: Codo> Na té yamaze je naklápěcí, takže se do dá zvolit:
1) rychlej přesun - sklopit a přiklonit
2) kochačka nebo déšť kolem 100 km/h - zvednout a odklonit.
No hele, na tvý motorce jsem nejel, ale mám to ozkoušeno jinde: sklopenej a přikloněnej je k prdu, protože jednak na člověka fouká a navíc vítr podtéká přímo pod přilbou, což opravdu tichu v přilbě nesvědčí. Zvednutej štítek zase způsobuje intenzívní turbulence za ním, a to je v prdeli zase. Jediný, co nemám ozkoušený, je ten přídavnej difuzor na horní hraně štítku. S tím jsem nejel, tak nevim. A taky nevim, jak to funguje u velkých luxusních cesťáků, kde si dali výrobci záležet s aerodynamikou. To mi ale může být fuk, protože takovou motorku nechci