Co myslite? Trchu se ubtoho Enfieldu bojim servisu nejblissi je 150km daleko tak vubec nevim jak se to resi, nebo i bezny servis muze delat kdejaka firma co moto trochu rozumi, nebo vsichni co si nedelate servis sami jezdite do autorizaku? Pod fichtlem a ČZ clovek musel se sroubovakem skoro porad. 15let jsem delal ser. technika v jinem oboru a pri pohledu na sroubovak je mi uz spatne, jsem linej, nemam rad problemy chci mit beztarostny zivot a proto preferuji novy stroj.
Mimo jine nevite kdo rozumi RE v jih. kraji nebo v ČB?
Naposledy editováno 03.01.2021 12:16:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
krokoš píše: Sclavus> čau, nerieš, možno nemal prachy, možno mal deti a prdel na to. Možno budoval firmu a nemal čas na pixoviny. Ja som tiež skončil na Jawe 500 OHC roku pána 1988. A začal som na Suzuki GS 750 roku pána 2004. Deti vyrástli a v roku cca 2000 prišiel za mnou syn a povedal: oco to by chcelo nejakú motorku. A ja: hurá, už to zase začína a do večera bola doma ČZ 125 477.
Veď nič v zlom.
To,čo popisuješ ,je príbehom mnohých. Ale keď som po 20 rokoch znova začínal, vedel som,že ma to baviť bude. Veď už som predsa pričuchol...
Naposledy editováno 09.01.2021 15:57:14
Kdyby jsi chtěl náhodou posedět pro vyzkoušení ještě na něčem jiným tak zkus tohle v Sušici.
Je to taky docela stylovka. A mají tam toho víc
https://prvnikozi.ti...99-v7-iii-rough.html
Triumph pak už je trošku jiná cenová kategorie, možná snad STREET TWIN.
SPEED TWIN THRUXTON 1200 už stojí 300. .
Naposledy editováno 09.01.2021 16:53:36
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Sclavus píše: Ale,veď on už to skúsil, mal"A" a jazdil už vtedy.Už bol motorkár.
Preto nechápem jeho postoj.
To ti vysvetlim, byl jsem mlady, bydlel jsem v mama hotelu v panelaku, v tomto dome ale i pres kecy sousedu se nasel prostor pro parkovani moto. Pak ale jsem se pritelkyni odstehovali do jineho panelaku tam se parkovat nedalo, venku jsem moto nechavat nechtel, pak taky nova prace se sluzebakem s jezdenim zadarmo. No ne ze by se sluzebakem ted zmenilo, ale dostavel jsem RD a je garaz, Takze je tu drobna chut to zkusit opet na dvou kolech. Poznat znova svet ze sedla motocyklu. Jasne driv byla pro me moto hlevne dopravmi prostredek na kazdou cestu, do prace do mesta vsude, byl jsem sam. Ted mam rodinu, na vylety jezdime spolecne. Moje jedina obava je vyuziti motorky, Sluzebak je zdarma, takze moto bude jen a pouze na kochaci cesty, a nebo magorov k vode rodina pojede autem a ja za nima pak prijedu asi na motorce :)). Koupim a uvidime, kdyby moc stala nez jezdila tak to hold prodam. Musim to ale nejdriv zjistit.
V Anglii jsou tyto klasické motorky populární a prodá se jich tam tisíce a nikdo se nedívá na to, že na tom vypadá jak pavouk. Prostě má tu motorku rád a baví ho to.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Sclavus píše: Ale,veď on už to skúsil, mal"A" a jazdil už vtedy.Už bol motorkár.
Preto nechápem jeho postoj.
Tak já třeba mezi 20-30 rokem života neměl motorku, protože když člověk studuje, začíná pracovat, zařizuje auto, bydlení, rodinu atd. dávat desítky/stovky tisíc za letní hobby typu motorka není úplně priorita :) To bych řekl že je vcelku běžná věc.
Pak se člověk usadí, má prachy navíc, tak se vrací k tomu co třeba zkusil nebo ho bavilo v pubertě..
Spazik píše: Tak já třeba mezi 20-30 rokem života neměl motorku, protože když člověk studuje, začíná pracovat, zařizuje auto, bydlení, rodinu atd. dávat desítky/stovky tisíc za letní hobby typu motorka není úplně priorita :) To bych řekl že je vcelku běžná věc.
Pak se člověk usadí, má prachy navíc, tak se vrací k tomu co třeba zkusil nebo ho bavilo v pubertě..
tak nějak. Asi ne pro všechny, ale pro dost chlapů to platí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Teď jen chodím koukat do garáže a nemůžu se dočkat jara. A během čekání si dělám radost tím, že si pořizují další nutně potřebný věci(viz kráječ) . Asi to máme jako chlapi všichni stejně
Za druhé - věcně řešíš problém jak nesáhnout vedle. Koupit nový moto, abys za měsíc věděl , že jsi sáhl vedle je na mašli.
Nové moto má jediný problém- v okamžiku kdy vyjedeš z obchodu, odepiš 20% ceny. Víc za ni nedostaneš.
Já jsem to řešil tak, že jsem se domluvil s prodejci jetých moto a postupně si půjčil v řadě Suzi GSX 550 , BMW R 80/7 a Kawu Zephyr 1100.
Všechno starší kousky, ale perfektně zachovalé. Jezdit chci pro potěšení a rozdávání hormonů nechat mladším.
Čistě ekonomická výhoda je v tom, že pokud se ti po čase moto přestane líbit a chceš jinam , prodáš za stejnou cenu jak jsi koupil.
A to jsem pár desítek let abstinoval po JAWA 350.
3 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Frbul píše: otapa> Zdravím tě. Po tom, co jsem si přečetl tvoje příspěvky, tak jako bych se viděl. Asi na mě dolehla krize středního věku a podle manželky jsem prej začal blbnout . Po 25 letech moto pauzy jsem si teď před zimou prostě nutně musel koupit, stejně jako ty, Triumph Tiger 800 xc. Zatím jsem najel asi jen 100 km
Teď jen chodím koukat do garáže a nemůžu se dočkat jara. A během čekání si dělám radost tím, že si pořizují další nutně potřebný věci(viz kráječ) . Asi to máme jako chlapi všichni stejně
Buď rád že máš krízi středního věku a peníze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Bicista píše: Chlapi a jake to bylo, kdyz jste po dlouhe dobe znova vlezli na masinu ?? predpokladam ze zakladni navyky nezmizely, co nejaky strach ? jak dlouho Vam trvalo, nez jste se rozjezdili ?? nebo to proste po sednuti, v palici naskoci, a tradáááá ??
Doporučuji na začátek okresku bez provozu a trénovat.
Největší blbost vyjet s kámošema kteří ti chtějí ukázat jak jim to de a ty je se snažit dostihnout.
kratkej01 píše: Doporučuji na začátek okresku bez provozu a trénovat.
Největší blbost vyjet s kámošema kteří ti chtějí ukázat jak jim to de a ty je se snažit dostihnout.
Tak. Sám a bez prehnaného rešpektu. Ten je tiež na škodu. Ale nepodľahnúť eufórii a falošnému dojmu,že to už ide samo a máš to už zmáknuté. Nič neunáhliť,musíš to mať stále pod kontroluou,vedieť,že ty rozkazuješ motorke a nie ona tebe. To ale platí stále,pre každého,nielen pre začiatočníka.
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Samozřejmě "úplnou" jistotu jsem nabral až po několika tisících km. A tady pozor, jelikož po těch pár tisících km je to nejzrádnější. Jen můj návrat byl na hodňoučkej čtyřvál v podobě GSX 1400.
Naposledy editováno 10.01.2021 15:21:40
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Je to cca patnáct let, co jsem došel k názoru, že už má má dvěstěpadesátka kejvačka nárok na důchod a začal se zaobírat otázkou, co dál. Viděl jsem inzerát na sólového Urala 650ku, cena byla akceptovatelná, motorka se mi líbila, zavolal jsem tam a bylo mi nabídnuto, že mi ho přivezou až před vrata. A že mohu zaplatit při převzetí. Přivezli, já zaplatil a prvně se usadil v sedle motoky s objemem přes půl litru. První kilometry děs běs. Motorka i na volnoběh na čtyřku jela plus mínus šedesát, zaklapnutí plynu znamenalo silné zpomalení, zatáhnutí za plyn znamenalo pevně držet řidítka, ledviňák se projeví při brždění ale ne při zrychlení... První čtyři tisíce kilometrů jsem si říkal, že to byl fakt idiotský nápad. Z Uralíka jsem slezl až letos na podzim, po ujetí cca 110 tisíc nejzábavnějších kilometrů. Další motorka (Kawasaki W800) je na klíček neb už mne nebaví startování klikou. A vypadá tak trochu jako třistapadesátka Jawka.
To, co tím chci říct je:
Čtyřtakt jezdí trochu jinak než dvoutakt. Ne hůř nebo lépe, jen jinak.
Pokud se motorka líbí a pilot se na ní cítí pohodlně, je to lepší, než nejlepší motorka, které se pilot bojí a tlačí ho z ní řiť nebo bolí nohy.
A pro začátek je lepší jezdit sám, protože málo co člověka rozhodí tolik jako spolujezdec, který po pár kilometrech zapomene, že zatímco on už na svém stroji něco najel, tak já si kroutím dvoustý kilometr.
Ostatně ani "No tohle Ti nesluší", "To nemá žádný měřitelný výkon", "Kde jsi to vyhrabal","Jsi na to moc straý/mladý/dlouhý/krátký" a vůbec nejpitomější "S podlitrem nikam nedojedeš" nevyjadřují zdaleka tolik o Tobě a Tvém stroji jako o tom, kdo to pronáší.
2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Tak určitě. Možná se tou třiapůlí dokonce inspirovali.
To asi ne, jen jsem tím myslel, že to vypadá jako motorka pro takové to domácí ježdění po Evropě a přilehlých končinách.
Co se inspirace týká, tak to BSA A7 SS (1962) ze kterého W800 vychází bylo dříve než Jawa typ 362 (1969).