paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 09:38 | Nahoru | #105061

fireblader_puvodni píše: Já novou motorku mám, dokoupím na ní padáky, a pak možná Akrap a není co řešit, TL bych vzal jak píšete z nostalgie a protože jsem nikdy neměl dvouválec, jen si dobře pamatuju, že podvozek nebyla žádná hitparáda už v době vzniku a ve svém věku si zbytečně nechci nabít kvůli ne úplně povedenýmu podvozku a brzdám.



Vidlice neni spatna a ma slusnej potencial co se uprav tyka, jen nejsou dostupne slusne brzdy co na vidlice pasuji, takze vymena komplet predku resi dve veci najednou. Ale na to jak tele ne-jede staci i origo brzdy ve slusnem stavu. Problematickej je spis zadni tlumic a tam je diky zvlastni konstrukci ten upgrade docela problematickej. Kdyz nekoupis do jara a nepusti te to, muzes se svezt na moji abys vedel jestli neco takoveho opravdu chces

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 10:13 | Nahoru | #105062

fireblader_puvodni píše: Matouš 7,3.

(Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve vlastním oku nepozoruješ?)

Tak mi to přiišlo. Mille je nejhorší motorka na světě a trpí desítkami různých závad.... . Na dostatečně velkém vzorku bude mít spoustu závad jakýkolv model motorky.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 10:15 | Nahoru | #105063

assassin píše: Vidlice neni spatna a ma slusnej potencial co se uprav tyka, jen nejsou dostupne slusne brzdy co na vidlice pasuji, takze vymena komplet predku resi dve veci najednou. Ale na to jak tele ne-jede staci i origo brzdy ve slusnem stavu. Problematickej je spis zadni tlumic a tam je diky zvlastni konstrukci ten upgrade docela problematickej. Kdyz nekoupis do jara a nepusti te to, muzes se svezt na moji abys vedel jestli neco takoveho opravdu chces



A můžu já? Nechám tě svézt na brutálce, ať víš co je to peklo - grázl z toho vyplešatěl strachy

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 10:23 | Nahoru | #105064
Zdar Pánové.
U mě ten konec roku vystihuje jen celej tenhle blbej rok.

Nalezena prasklina za svárem krku řízení. Po nehodě tam nebyla. ukázala se až teď. Možná ty změny teplot jak stojí venku, nebo vim já. Ale je to fakt.
Bude opraven jen motor, je tam na krytu vaček ustřelený víčko, trocha sváru, obrobení a nové víčko. Kontrola rozvodů, ať se mtor, popřípadě prodává ve stavu jak bych chtěl.

Jinak u Monsterů 1100 je rok 2009 a 2010 rozdíl ve vedení svodů od předního válce? Nebo si to jen s něčím pletu??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 10:24 | Nahoru | #105065

fireblader_puvodni píše: Já novou motorku mám, dokoupím na ní padáky, a pak možná Akrap a není co řešit, TL bych vzal jak píšete z nostalgie a protože jsem nikdy neměl dvouválec, jen si dobře pamatuju, že podvozek nebyla žádná hitparáda už v době vzniku a ve svém věku si zbytečně nechci nabít kvůli ne úplně povedenýmu podvozku a brzdám.

Proto si kup dvouváll RSV, nebo Tuono, tam jsou podvozek i brzdy v cajku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 10:25 | Nahoru | #105066
FiZzeR> Klidne. Myslim, ze brutalka nebude az takovy peklo proti memu SM...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 10:37 | Nahoru | #105067

JollyJoker píše: andy_xx> A stojí to za to? Když to potřebuješ na okruh,není lepší RR vyměnit za Factory?



no právě jde o to, že OEM Ohlins na motorkách z továrny nefunguje tak dobře jak např. TTX. Aspoň tohle tvrdí více lidí na diskuzních fórech, osobní zkušenost nemám...ale když se podívám na ceny tlumičů a cartridge nejen od Ohlins, tak prostě pro Aprilii a další továrny výrobci podvozků budou někde šetřit.

EDIT: OEM Ohlins funguje perfektně, jen např. TTX Ohlins ještě o něco lépe, pokud někdo chce prostě TOP za každou cenu a krájí setiny na okruhu

Naposledy editováno 30.12.2020 10:40:03

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 10:43 | Nahoru | #105068
andy_xx> Protože je to univerzál pro širokou paletu potenciálních uživatelů od padesátikilový pýčičky po stodvacetikilovýho dvoumetrovýho habána. Ale assassin ti určitě rád vysvětlí, že čím víc do podvozku sypeš, tím užší je to spektrum kdy ten podvozek funguje ideálně
Čili na okruh asi jo, na silnici bych se na to vysral, pokud tam není něco co v sérii nefunguje (typu přední vidlice na mojí B3, předpětí, tlumení odskoku i komprese, všechno bylo špatně).

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 10:43 | Nahoru | #105069
Zajimalo by me jak k tomu poznání o tom, ze ttx funguje lip dospěli - jestli jeli s obojím a s ttx rozeznatelne lepsi časy? Tim nechci rict, ze v tom rozdíl neni.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 10:43 | Nahoru | #105070

assassin píše: FiZzeR> Klidne. Myslim, ze brutalka nebude az takovy peklo proti memu SM...



Nojo, jsem zapomněl že ty jseš zvyklej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 10:46 | Nahoru | #105071

P_B píše: Zdar Pánové.
U mě ten konec roku vystihuje jen celej tenhle blbej rok.

Nalezena prasklina za svárem krku řízení. Po nehodě tam nebyla. ukázala se až teď. Možná ty změny teplot jak stojí venku, nebo vim já. Ale je to fakt.
Bude opraven jen motor, je tam na krytu vaček ustřelený víčko, trocha sváru, obrobení a nové víčko. Kontrola rozvodů, ať se mtor, popřípadě prodává ve stavu jak bych chtěl.

Jinak u Monsterů 1100 je rok 2009 a 2010 rozdíl ve vedení svodů od předního válce? Nebo si to jen s něčím pletu??



Tak to je naprd. Ale je to zvláštní. Nenapršelo do toho a nezamrzla tam někde voda?
A nepůjde to svařit? Někde se tu toulá ten posvařovanej straßenkampfer

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 10:57 | Nahoru | #105072

FiZzeR píše: Tak to je naprd. Ale je to zvláštní. Nenapršelo do toho a nezamrzla tam někde voda?
A nepůjde to svařit? Někde se tu toulá ten posvařovanej straßenkampfer



Voda určitě ne alespoň podle mě.
Je to neskutečně rovnej lom za svárem, to ani nevymyslíš
Svařit asi jo, ale to už by chtělo na stolici změřit co s tím opravdu je. A po svaření znova změřit. Ale to se uvidí časem, možná.
Z předního kola plánuji že si udělám nohu ke stolu to už mám v hlavě

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 11:08 | Nahoru | #105073

andy_xx píše: no právě jde o to, že OEM Ohlins na motorkách z továrny nefunguje tak dobře jak např. TTX. Aspoň tohle tvrdí více lidí na diskuzních fórech, osobní zkušenost nemám...ale když se podívám na ceny tlumičů a cartridge nejen od Ohlins, tak prostě pro Aprilii a další továrny výrobci podvozků budou někde šetřit.

EDIT: OEM Ohlins funguje perfektně, jen např. TTX Ohlins ještě o něco lépe, pokud někdo chce prostě TOP za každou cenu a krájí setiny na okruhu



Moc nevěřím tomu,že tě TTX posune dál. Když si ten svůj podvozek naladíš k obrazu svému v rámci možností a dáš tam nějaký špičatý slicky, budeš zase dál. A když se svezeš za Peškem v jeho motoškole Apex,tak možná ještě dál..
Ale je to tvoje věc,jen můj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 11:09 | Nahoru | #105074
P_B> Tak to nabralo úplně jiný směr tvé přestavby Kdysi se tu prodával nějaký rám,tuším že M1100.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 11:12 | Nahoru | #105075
andy_xx> Tady je Tuono V4 ,kde už někdo na sérii nasadil Ohlins.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 11:13 | Nahoru | #105076
P_B> Normálně to svař a jezdi Myslim,ze v ČR nebudeš určitě jedinej,akorát to většina těch dalších ani neví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 11:15 | Nahoru | #105077

assassin píše: Zajimalo by me jak k tomu poznání o tom, ze ttx funguje lip dospěli - jestli jeli s obojím a s ttx rozeznatelne lepsi časy? Tim nechci rict, ze v tom rozdíl neni.


To by mě taky zajímalo. Kdyby jim oba tlumiče nastavil přesně na míru technik od Öhlinsu (samozřejmě včetně pružiny), prostě profi nastavení. Pak se projet s jedním tlumičem, vyměnit za druhý a projet. Zajímal by mě ten rozdíl...
Edit. Každopádně pokud to chce, proč ne. Ladění je krásná věc, i když to je jen pro lepší pocit, že?

Naposledy editováno 30.12.2020 11:21:23

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 11:36 | Nahoru | #105078

JollyJoker píše: P_B> Tak to nabralo úplně jiný směr tvé přestavby Kdysi se tu prodával nějaký rám,tuším že M1100.



se právě uvidí

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 11:37 | Nahoru | #105079

zmulin píše: P_B> Normálně to svař a jezdi Myslim,ze v ČR nebudeš určitě jedinej,akorát to většina těch dalších ani neví



ještě není úplný konec

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 11:47 | Nahoru | #105080
BlackSabbath> Můj názor je takovej, ze bude záležet na pilotech, opravdu rychlému ttx pomůže, ale kdo nejede opravdu rychle pro nej bude zavodni tlumic spis horsi.

Zavodni tlumice maji interně poskladanej tlumic tak aby vic tlumil, to ma smysl ve velke rychlosti a agresivní/okruhove jízdě - pri pomalem tempu je to pretlumene a pohodlí i jízdní vlastnosti jsou horsi nez serie

Ja mam vnitřnosti ve vidlici a začne to zehlit az kdyz jedes 150+ coz uz je na okresku dost no

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 11:58 | Nahoru | #105081

assassin píše: BlackSabbath> Můj názor je takovej, ze bude záležet na pilotech, opravdu rychlému ttx pomůže, ale kdo nejede opravdu rychle pro nej bude zavodni tlumic spis horsi.

Zavodni tlumice maji interně poskladanej tlumic tak aby vic tlumil, to ma smysl ve velke rychlosti a agresivní/okruhove jízdě - pri pomalem tempu je to pretlumene a pohodlí i jízdní vlastnosti jsou horsi nez serie

Ja mam vnitřnosti ve vidlici a začne to zehlit az kdyz jedes 150+ coz uz je na okresku dost no


Nápodobně. Však jsme se o tom bavili, jak trpím...

Naposledy editováno 30.12.2020 12:01:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 12:26 | Nahoru | #105082

assassin píše: BlackSabbath> Můj názor je takovej, ze bude záležet na pilotech, opravdu rychlému ttx pomůže, ale kdo nejede opravdu rychle pro nej bude zavodni tlumic spis horsi.

Zavodni tlumice maji interně poskladanej tlumic tak aby vic tlumil, to ma smysl ve velke rychlosti a agresivní/okruhove jízdě - pri pomalem tempu je to pretlumene a pohodlí i jízdní vlastnosti jsou horsi nez serie

Ja mam vnitřnosti ve vidlici a začne to zehlit az kdyz jedes 150+ coz uz je na okresku dost no



takto si ten rozdíl nějak představuju ... jinak třeba by šel najít určitý kompromis na cestu a pak na okruh překlikat nastavení zpátky na "track"

Naposledy editováno 30.12.2020 12:26:52

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 12:33 | Nahoru | #105083
jinak vlevo OEM, vpravo TTX

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 12:42 | Nahoru | #105084
andy_xx> Od tusim 2017 ma rsv4 factory TTX uz z fabriky...
Jinak na rsv4 2009 jsem mel sachs, oem ohlins a ttx ohlins, vse nastaveno na zaklad a ttx je uplne jina liga, pozna to i mrdal, treba uz jen tim, jak vypada zadni guma...

Naposledy editováno 30.12.2020 12:43:50

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 12:44 | Nahoru | #105085

Mileek píše: andy_xx> Od tusim 2017 ma rsv4 factory TTX uz z fabriky...
Jinak na rsv4 2009 jsem mel sachs, oem ohlins a ttx ohlins, vse nastaveno na zaklad a ttx je uplne jina liga, pozna to i mrdal, treba uz jen tim, jak vypada zadni guma...



díky za info, tak to bych mohl potom ten rozdíl poznat taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 12:51 | Nahoru | #105086
andy_xx> neco malo preklikat jde, ale nejvetsi praci pri tlumeni delaji planzety ktere se otviraji v zavislosti na rychlosti pohybu tlumice - krome planzetama regulovaneho prurezu je tam jeste obtokova tryska kterou skrti jehla - tudy proudi olej pri malych rychlostech pohybu tlumice - tzv low speed tlumici obvod. Ve vetsine pripadu ty klikatka ovlivnuji prave tento obvod. Planzety jsou ale poskladane porad stejne. low speed obvod sice lehce ovlivnuje chovani I hi speed obvodu… ale ne uplne zasadne (asi neco jako ladit karburator sroubem volnobezne smesi)

TTX je uplne jina konstrukce tlumice, je tam diky dvojite steny mensi rozdil tlaku pred a za pistem a tudiz mensi moznost kavitace. Lidi od andreaniho rikaji, ze nema smysl nic jineho nez ttx .. ale zas v anglii kde jsem byl na skoleni byli k teto konstrukci a jejich uberschopnostem dost skepticti…

ostatne treba ttx na motorkros je vlastne ttx jen napul, museli se vratit ke klasicke konstrukci, prototoze to ciste ttx nejak nezvladalo...

Naposledy editováno 30.12.2020 12:52:37

Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 12:54 | Nahoru | #105087
Já myslím, že většina z nás tady by poznala leda hovno, jestli je tam nějaký TTX, nebo OEM Ohlins Ale třeba na normál Raptoru a Xtra Raptoru jsem rozdíl poznal a to tam ani žádnej Ohlins není

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 12:58 | Nahoru | #105088
na silnici je to nejvic o pocitu, clovek pozna, ze je neco jinak, ale podle ceho poznat, ze je to lepsi? kazdymu sedi neco jineho… takze kazdy bude mit i lepsi pocit z jinak nastaveneho podvozku.

na trati jsou pomerne jasne ukazatele opotrebeni pneu a casy… osobne mam ale zkusenosti jen z maleho okruhu a tam jsem pri sve "rychlosti" zaznamenal minimalni rozdil mezi silnicnim a mx podvozkem, stejne tak mezi jednotlivyma tlumicema.. malej okruh ale neni na podvozek takovej napor a zacne se to projevovat az kdyz se jede opravdu rychle, sem tam trenuju se Sitnianskym - tzn momentalne s nasim nejrychlejsim SM pilotem a ten ma problem aby pneu co me vzdrzi pul sezony vydrzely jednu rozjizdku ….

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 12:59 | Nahoru | #105089
assassin> Jeste k-tech, zbytek ala bitubo, matris, mupo, nitron atd. jsou podle me vyhozene penize...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.12.2020 v 13:00 | Nahoru | #105090
assassin> že je něco jinak bych možná poznal, ale já se prostě přizpůsobím stroji na kterém jedu a je mi to fuck
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist