kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Já novou motorku mám, dokoupím na ní padáky, a pak možná Akrap a není co řešit, TL bych vzal jak píšete z nostalgie a protože jsem nikdy neměl dvouválec, jen si dobře pamatuju, že podvozek nebyla žádná hitparáda už v době vzniku a ve svém věku si zbytečně nechci nabít kvůli ne úplně povedenýmu podvozku a brzdám.
Vidlice neni spatna a ma slusnej potencial co se uprav tyka, jen nejsou dostupne slusne brzdy co na vidlice pasuji, takze vymena komplet predku resi dve veci najednou. Ale na to jak tele ne-jede staci i origo brzdy ve slusnem stavu. Problematickej je spis zadni tlumic a tam je diky zvlastni konstrukci ten upgrade docela problematickej. Kdyz nekoupis do jara a nepusti te to, muzes se svezt na moji abys vedel jestli neco takoveho opravdu chces
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Vidlice neni spatna a ma slusnej potencial co se uprav tyka, jen nejsou dostupne slusne brzdy co na vidlice pasuji, takze vymena komplet predku resi dve veci najednou. Ale na to jak tele ne-jede staci i origo brzdy ve slusnem stavu. Problematickej je spis zadni tlumic a tam je diky zvlastni konstrukci ten upgrade docela problematickej. Kdyz nekoupis do jara a nepusti te to, muzes se svezt na moji abys vedel jestli neco takoveho opravdu chces
A můžu já? Nechám tě svézt na brutálce, ať víš co je to peklo - grázl z toho vyplešatěl strachy
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
U mě ten konec roku vystihuje jen celej tenhle blbej rok.
Nalezena prasklina za svárem krku řízení. Po nehodě tam nebyla. ukázala se až teď. Možná ty změny teplot jak stojí venku, nebo vim já. Ale je to fakt.
Bude opraven jen motor, je tam na krytu vaček ustřelený víčko, trocha sváru, obrobení a nové víčko. Kontrola rozvodů, ať se mtor, popřípadě prodává ve stavu jak bych chtěl.
Jinak u Monsterů 1100 je rok 2009 a 2010 rozdíl ve vedení svodů od předního válce? Nebo si to jen s něčím pletu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Já novou motorku mám, dokoupím na ní padáky, a pak možná Akrap a není co řešit, TL bych vzal jak píšete z nostalgie a protože jsem nikdy neměl dvouválec, jen si dobře pamatuju, že podvozek nebyla žádná hitparáda už v době vzniku a ve svém věku si zbytečně nechci nabít kvůli ne úplně povedenýmu podvozku a brzdám.
Proto si kup dvouváll RSV, nebo Tuono, tam jsou podvozek i brzdy v cajku1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: andy_xx> A stojí to za to? Když to potřebuješ na okruh,není lepší RR vyměnit za Factory?
no právě jde o to, že OEM Ohlins na motorkách z továrny nefunguje tak dobře jak např. TTX. Aspoň tohle tvrdí více lidí na diskuzních fórech, osobní zkušenost nemám...ale když se podívám na ceny tlumičů a cartridge nejen od Ohlins, tak prostě pro Aprilii a další továrny výrobci podvozků budou někde šetřit.
EDIT: OEM Ohlins funguje perfektně, jen např. TTX Ohlins ještě o něco lépe, pokud někdo chce prostě TOP za každou cenu a krájí setiny na okruhu
Naposledy editováno 30.12.2020 10:40:03
Čili na okruh asi jo, na silnici bych se na to vysral, pokud tam není něco co v sérii nefunguje (typu přední vidlice na mojí B3, předpětí, tlumení odskoku i komprese, všechno bylo špatně).
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Zdar Pánové.
U mě ten konec roku vystihuje jen celej tenhle blbej rok.
Nalezena prasklina za svárem krku řízení. Po nehodě tam nebyla. ukázala se až teď. Možná ty změny teplot jak stojí venku, nebo vim já. Ale je to fakt.
Bude opraven jen motor, je tam na krytu vaček ustřelený víčko, trocha sváru, obrobení a nové víčko. Kontrola rozvodů, ať se mtor, popřípadě prodává ve stavu jak bych chtěl.
Jinak u Monsterů 1100 je rok 2009 a 2010 rozdíl ve vedení svodů od předního válce? Nebo si to jen s něčím pletu??
Tak to je naprd. Ale je to zvláštní. Nenapršelo do toho a nezamrzla tam někde voda?
A nepůjde to svařit? Někde se tu toulá ten posvařovanej straßenkampfer
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Tak to je naprd. Ale je to zvláštní. Nenapršelo do toho a nezamrzla tam někde voda?
A nepůjde to svařit? Někde se tu toulá ten posvařovanej straßenkampfer
Voda určitě ne alespoň podle mě.
Je to neskutečně rovnej lom za svárem, to ani nevymyslíš
Svařit asi jo, ale to už by chtělo na stolici změřit co s tím opravdu je. A po svaření znova změřit. Ale to se uvidí časem, možná.
Z předního kola plánuji že si udělám nohu ke stolu to už mám v hlavě
andy_xx píše: no právě jde o to, že OEM Ohlins na motorkách z továrny nefunguje tak dobře jak např. TTX. Aspoň tohle tvrdí více lidí na diskuzních fórech, osobní zkušenost nemám...ale když se podívám na ceny tlumičů a cartridge nejen od Ohlins, tak prostě pro Aprilii a další továrny výrobci podvozků budou někde šetřit.
EDIT: OEM Ohlins funguje perfektně, jen např. TTX Ohlins ještě o něco lépe, pokud někdo chce prostě TOP za každou cenu a krájí setiny na okruhu
Moc nevěřím tomu,že tě TTX posune dál. Když si ten svůj podvozek naladíš k obrazu svému v rámci možností a dáš tam nějaký špičatý slicky, budeš zase dál. A když se svezeš za Peškem v jeho motoškole Apex,tak možná ještě dál..
Ale je to tvoje věc,jen můj názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Zajimalo by me jak k tomu poznání o tom, ze ttx funguje lip dospěli - jestli jeli s obojím a s ttx rozeznatelne lepsi časy? Tim nechci rict, ze v tom rozdíl neni.
To by mě taky zajímalo. Kdyby jim oba tlumiče nastavil přesně na míru technik od Öhlinsu (samozřejmě včetně pružiny), prostě profi nastavení. Pak se projet s jedním tlumičem, vyměnit za druhý a projet. Zajímal by mě ten rozdíl...
Edit. Každopádně pokud to chce, proč ne. Ladění je krásná věc, i když to je jen pro lepší pocit, že?
Naposledy editováno 30.12.2020 11:21:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zavodni tlumice maji interně poskladanej tlumic tak aby vic tlumil, to ma smysl ve velke rychlosti a agresivní/okruhove jízdě - pri pomalem tempu je to pretlumene a pohodlí i jízdní vlastnosti jsou horsi nez serie
Ja mam vnitřnosti ve vidlici a začne to zehlit az kdyz jedes 150+ coz uz je na okresku dost no
assassin píše: BlackSabbath> Můj názor je takovej, ze bude záležet na pilotech, opravdu rychlému ttx pomůže, ale kdo nejede opravdu rychle pro nej bude zavodni tlumic spis horsi.
Zavodni tlumice maji interně poskladanej tlumic tak aby vic tlumil, to ma smysl ve velke rychlosti a agresivní/okruhove jízdě - pri pomalem tempu je to pretlumene a pohodlí i jízdní vlastnosti jsou horsi nez serie
Ja mam vnitřnosti ve vidlici a začne to zehlit az kdyz jedes 150+ coz uz je na okresku dost no
Nápodobně. Však jsme se o tom bavili, jak trpím...
Naposledy editováno 30.12.2020 12:01:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> Můj názor je takovej, ze bude záležet na pilotech, opravdu rychlému ttx pomůže, ale kdo nejede opravdu rychle pro nej bude zavodni tlumic spis horsi.
Zavodni tlumice maji interně poskladanej tlumic tak aby vic tlumil, to ma smysl ve velke rychlosti a agresivní/okruhove jízdě - pri pomalem tempu je to pretlumene a pohodlí i jízdní vlastnosti jsou horsi nez serie
Ja mam vnitřnosti ve vidlici a začne to zehlit az kdyz jedes 150+ coz uz je na okresku dost no
takto si ten rozdíl nějak představuju ... jinak třeba by šel najít určitý kompromis na cestu a pak na okruh překlikat nastavení zpátky na "track"
Naposledy editováno 30.12.2020 12:26:52
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak na rsv4 2009 jsem mel sachs, oem ohlins a ttx ohlins, vse nastaveno na zaklad a ttx je uplne jina liga, pozna to i mrdal, treba uz jen tim, jak vypada zadni guma...
Naposledy editováno 30.12.2020 12:43:50
Mileek píše: andy_xx> Od tusim 2017 ma rsv4 factory TTX uz z fabriky...
Jinak na rsv4 2009 jsem mel sachs, oem ohlins a ttx ohlins, vse nastaveno na zaklad a ttx je uplne jina liga, pozna to i mrdal, treba uz jen tim, jak vypada zadni guma...
díky za info, tak to bych mohl potom ten rozdíl poznat taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
TTX je uplne jina konstrukce tlumice, je tam diky dvojite steny mensi rozdil tlaku pred a za pistem a tudiz mensi moznost kavitace. Lidi od andreaniho rikaji, ze nema smysl nic jineho nez ttx .. ale zas v anglii kde jsem byl na skoleni byli k teto konstrukci a jejich uberschopnostem dost skepticti…
ostatne treba ttx na motorkros je vlastne ttx jen napul, museli se vratit ke klasicke konstrukci, prototoze to ciste ttx nejak nezvladalo...
Naposledy editováno 30.12.2020 12:52:37
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
na trati jsou pomerne jasne ukazatele opotrebeni pneu a casy… osobne mam ale zkusenosti jen z maleho okruhu a tam jsem pri sve "rychlosti" zaznamenal minimalni rozdil mezi silnicnim a mx podvozkem, stejne tak mezi jednotlivyma tlumicema.. malej okruh ale neni na podvozek takovej napor a zacne se to projevovat az kdyz se jede opravdu rychle, sem tam trenuju se Sitnianskym - tzn momentalne s nasim nejrychlejsim SM pilotem a ten ma problem aby pneu co me vzdrzi pul sezony vydrzely jednu rozjizdku ….